Steinar40 Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #101 Skrevet 4. mars 2011 Kan du, Steinar 40, forklare meg hva en mann på 40+ skal med en jomfru på 20? Bruk fantasien din. Men ellers så må du nesten spørre de mannfolka på 40+ som foretrekker betydelig yngre damer. Som det åpenbart finnes en del av. Og videre, kan du forklare meg hvorfor jeg juger når jeg sier at jeg ikke er interessert i slike damer/jenter? Skjønner du ikke en spøk? Artig den der selv om det er mye i det også
Gjest Passing by Skrevet 4. mars 2011 #102 Skrevet 4. mars 2011 Ja, det er pussig det der gitt. Hvorfor er det å høre sannheten så provoserende for folk flest, tror du? Sannheten, hvem sin sannhet? Den som er basert på reell erfaring og kunnskap eller den som er basert på teorier?
Steinar40 Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #103 Skrevet 4. mars 2011 Sannheten, hvem sin sannhet? Den som er basert på reell erfaring og kunnskap eller den som er basert på teorier? Et enkeltindivid opplever svært lite egentlig. Kunnskap - inklusive teorier - er basert på hele menneskehetens erfaringer igjennom tusener av år. Dermed kan man ikke begrense seg til bare egne erfaringer.
Gjest Passing by Skrevet 4. mars 2011 #104 Skrevet 4. mars 2011 Et enkeltindivid opplever svært lite egentlig. Kunnskap - inklusive teorier - er basert på hele menneskehetens erfaringer igjennom tusener av år. Dermed kan man ikke begrense seg til bare egne erfaringer. Gjennom tusener av år, intet mindre og vi er så heldige å ha deg her til å dele av den visdommen med oss. Jo, jag tackar
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #105 Skrevet 4. mars 2011 Et enkeltindivid opplever svært lite egentlig. Kunnskap - inklusive teorier - er basert på hele menneskehetens erfaringer igjennom tusener av år. Dermed kan man ikke begrense seg til bare egne erfaringer. men du begrenser deg jo hovedsakelig til egne erfaringer.
Steinar40 Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #106 Skrevet 4. mars 2011 Gjennom tusener av år, intet mindre og vi er så heldige å ha deg her til å dele av den visdommen med oss. Jo, jag tackar Det er så lite
Steinar40 Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #107 Skrevet 4. mars 2011 men du begrenser deg jo hovedsakelig til egne erfaringer. Nope. Men det som begrenser meg - i likhet med alle andre - er egne preferanser.
Gjest Katten. Skrevet 4. mars 2011 #108 Skrevet 4. mars 2011 Nei, det som begrenser deg er at du overhodet ikke evner å forstå at det som skjer deg, ikke skjer med alle andre - og ikke minst at det som skjer med deg, hovedsaklig er selvforskyldt. Jeg vil ikke ha en jomfru. Jeg vil heller ikke ha ei jente som har opplevd lite av andre menn. Jeg vil ha en kvinne som er sikker på seg selv, vet hva som funker for henne i livet, senge, samlivet, sosialt sett. Noen som faktisk har levd litt, funnet ut hva som fungerer og hva som ikke fungerer - ikke noen som sitter bitter fordi verden nekter å tilpasse dem selv. 3
Gjest Eurodice Skrevet 4. mars 2011 #109 Skrevet 4. mars 2011 Det er så lite Dette er jammen meg det mest vettuge du noen gang har sagt .
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #110 Skrevet 4. mars 2011 Bruk fantasien din. Men ellers så må du nesten spørre de mannfolka på 40+ som foretrekker betydelig yngre damer. Som det åpenbart finnes en del av. Skjønner du ikke en spøk? Artig den der selv om det er mye i det også Du klarer ikke svare på et direkte spørsmål? Nei, jeg er ikke interessert i jomfruer på tjue, eller jomfruer på førti. Jeg er interessert i kvinner som har livserfaring å dele med meg, hvor vi er gjensidige i et forhold. Hva er du ute etter, Steinar 40? Sex med en kvinne som ikke vet bedre, så hun tror at du er god i senga når du er jomfru?
Steinar40 Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #111 Skrevet 4. mars 2011 Nei, det som begrenser deg er at du overhodet ikke evner å forstå at det som skjer deg, ikke skjer med alle andre - og ikke minst at det som skjer med deg, hovedsaklig er selvforskyldt. Jeg vil ikke ha en jomfru. Jeg vil heller ikke ha ei jente som har opplevd lite av andre menn. Jeg vil ha en kvinne som er sikker på seg selv, vet hva som funker for henne i livet, senge, samlivet, sosialt sett. Noen som faktisk har levd litt, funnet ut hva som fungerer og hva som ikke fungerer - ikke noen som sitter bitter fordi verden nekter å tilpasse dem selv. Som sagt, det dreier seg i hovedsak om ulike preferanser.
Steinar40 Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #112 Skrevet 4. mars 2011 Du klarer ikke svare på et direkte spørsmål? Nei, jeg er ikke interessert i jomfruer på tjue, eller jomfruer på førti. Jeg er interessert i kvinner som har livserfaring å dele med meg, hvor vi er gjensidige i et forhold. Hva er du ute etter, Steinar 40? Sex med en kvinne som ikke vet bedre, så hun tror at du er god i senga når du er jomfru? Jeg er bare ute etter og interessert i den rette.
Gjest KateW Skrevet 4. mars 2011 #113 Skrevet 4. mars 2011 Og fordi om du foretrekker kvinner som ikke skjønner at du ikke har hatt sex før, så betyr ikke det at ALLE menn gjør det. Langt der i fra, som både Katten og AB over her påpeker.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #114 Skrevet 4. mars 2011 Jeg er bare ute etter og interessert i den rette. Og du mener den rette for deg er jomfru, siden du er det selv. Ja eller nei?
Steinar40 Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #115 Skrevet 4. mars 2011 Og fordi om du foretrekker kvinner som ikke skjønner at du ikke har hatt sex før, så betyr ikke det at ALLE menn gjør det. Langt der i fra, som både Katten og AB over her påpeker. Og du mener den rette for deg er jomfru, siden du er det selv. Ja eller nei? Jeg må bare
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #116 Skrevet 4. mars 2011 Jeg venter forstatt på et svar på hva som gjør at du mener alle menn vil ha en jomfru.
Steinar40 Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #117 Skrevet 4. mars 2011 Jeg venter forstatt på et svar på hva som gjør at du mener alle menn vil ha en jomfru. Jeg kan ikke huske å ha påstått at alle menn ønsker det? Men hvis man ser på et yngre par der målet er å få barn i sammen så vil det ikke være noen ulempe om begge er jomfruer. Men ettersom årene går og behovene endres så endres som regel også preferansene. F.eks at man ikke vil ha (flere) barn.
Gjest Eurodice Skrevet 4. mars 2011 #118 Skrevet 4. mars 2011 Jeg er bare ute etter og interessert i den rette. Damen i nord er da ikke jomfru. Hun har hatt sex minimum to ganger med sin ektemann, ettersom hun har to barn.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #119 Skrevet 4. mars 2011 Deduser i vei for meg hehe Og hvis man heller sier 40/2 = 20 år gammel jomfru. Fortsatt ikke interessert? Akkurat! Det var det jeg tenkte også Dette skrev du, hva mente du med det? Og tror du at mennesker som ikke er jomfruer ikke kan få barn?
Steinar40 Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #120 Skrevet 4. mars 2011 Damen i nord er da ikke jomfru. Hun har hatt sex minimum to ganger med sin ektemann, ettersom hun har to barn. Nei, ingen er perfekt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå