Steinar40 Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #201 Skrevet 5. mars 2011 Stemmer ikke. Jeg en av de som foretrekker en mann som ikke har så mye erfaring. Men vi er alle forskjellige, vi er ulike individer, og det bestemmes ikke nødvendigvis av kjønn. Mvh Yvonne Ja, alle er ulike, og det er i hvert fall en kjempefordel med minst mulig "bagasje" ifra tidligere forhold. Akkurat det har jeg merket godt!
Gjest Eurodice Skrevet 5. mars 2011 #202 Skrevet 5. mars 2011 Ja, alle er ulike, og det er i hvert fall en kjempefordel med minst mulig "bagasje" ifra tidligere forhold. Akkurat det har jeg merket godt! Dette kan du skylde deg selv. Du visste at damen var gift, du visste at hun hadde to barn da du innlot deg med henne. Du er stakkarslig! Men nå er hun vel et avsluttet kapitel i ditt liv, og du starter med blanke ark?
QueenPenelope Skrevet 5. mars 2011 #203 Skrevet 5. mars 2011 Kvinner syns altså ofte at det er attraktivt når en mann har en del erfaring, mens menn ofte ikke er like begeistret for velbrukte kvinner, for å si det sånn For det første så er det feil, det finnes mennesker med begge preferansene blant begge kjønn. Og noen som ikke bryr seg - i begge kjønn. Men, hva definerer en 'velbrukt' kvinne, da? Er det antall forskjellige menn, eller antall runder i halmen? Jeg mener... Jeg kan ha hatt 15 forskjellige menn, men fortsatt kun pult 15 ganger... eller pult kun EN mann, men til gjengjeld ha pult han 2500 ganger. Vel, det er vel gjerne sånn at behovet for sparkel og maling øker betraktelig med årene Uff, nå var jeg visst litt slem her Men jeg har faktisk alltid foretrukket mest mulig naturlige damer. Både når det gjelder sminke og hårfarge osv. For å være helt ærlig. Og hva vet du om hvor gammel jeg var når jeg ble tobarnsmor? Sannheten ville mest sannsynlig overraske deg Og slapp helt av, du har ikke injurierende kraft Ja, alle er ulike, og det er i hvert fall en kjempefordel med minst mulig "bagasje" ifra tidligere forhold. Akkurat det har jeg merket godt! Min livserfaring tilsier at det ikke er mengden bagasje som er problemet - men hvordan du håndterer den!
Steinar40 Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #204 Skrevet 5. mars 2011 Dette kan du skylde deg selv. Du visste at damen var gift, du visste at hun hadde to barn da du innlot deg med henne. Du er stakkarslig! Men nå er hun vel et avsluttet kapitel i ditt liv, og du starter med blanke ark? Hun viser i hvert fall ingen virkelig vilje til positiv endring. Bare mer tomt prat som vanlig.
Steinar40 Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #205 Skrevet 5. mars 2011 For det første så er det feil, det finnes mennesker med begge preferansene blant begge kjønn. Og noen som ikke bryr seg - i begge kjønn. Men, hva definerer en 'velbrukt' kvinne, da? Er det antall forskjellige menn, eller antall runder i halmen? Jeg mener... Jeg kan ha hatt 15 forskjellige menn, men fortsatt kun pult 15 ganger... eller pult kun EN mann, men til gjengjeld ha pult han 2500 ganger. Her er vi tilbake i bruktbilkjøp analogien igjen. Og da vil det alltid være fordelaktig med bare en tidligere eier som har behandlet og kjørt bilen pent. Og hva vet du om hvor gammel jeg var når jeg ble tobarnsmor? Sannheten ville mest sannsynlig overraske deg Og slapp helt av, du har ikke injurierende kraft Tja, hvem vet hva som kan overraske meg? hehe Min livserfaring tilsier at det ikke er mengden bagasje som er problemet - men hvordan du håndterer den! Ja, jeg kan være enig med deg i det. Jeg har merket meg at ikke alle håndterer den veldig ... effektivt i hvert fall.
Steinar40 Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #206 Skrevet 5. mars 2011 Ho hadde funnet ut at hun elsket meg nå nylig, at jeg har hatt rett hele tiden og at det er oss 2 i sammen. Men vise meg det i praksis klarer hun ikke. Og reise hit vil hun ikke. Herregud, sier jeg bare! Kvinnfolk!!! Men jeg gir meg IKKE! Hardt-mot-hardt er det eneste som gjelder.
Gjest Eurodice Skrevet 5. mars 2011 #207 Skrevet 5. mars 2011 Ja, jeg kan være enig med deg i det. Jeg har merket meg at ikke alle håndterer den veldig ... effektivt i hvert fall. Er dette å forstå slik at du har fått en smule selvinnsikt? 1
Raven Emerald Skrevet 5. mars 2011 #208 Skrevet 5. mars 2011 Er dette å forstå slik at du har fått en smule selvinnsikt? Tror helst at han siktet til alle andre enn seg selv. Han er neppe i stand til å se at han håndterte det hele fullstendig feil.
Raven Emerald Skrevet 5. mars 2011 #209 Skrevet 5. mars 2011 Og da mener du at jeg håndterte det hele fullstendig feil ... hvordan da? Dersom du faktisk trodde på en framtid med henne, burde du tatt konsekvensen av at dama "har bagasje", og flyttet oppover for en tid, for å la bagasjen bli kjent med deg i kjente og trygge omgivelser. Det hadde vært å håndtere bagasjen hennes. Du, derimot, mener at bagasjens behov skulle være underlagt dine, og at bagasjen skulle rives opp med rota, for at du skulle få det slik du ville ha det. Så nei, du håndterte hennes bagasje svært lite effektivt. Og da er det heller ikke rart dama ikke klarer å "gi seg hen" til deg, enten hun elsker deg, eller ikke. Det er ikke en gang sikkert hun helt klarer å sette fingeren på hvor den tvilen kommer fra. 1
Steinar40 Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #210 Skrevet 5. mars 2011 (endret) Dersom du faktisk trodde på en framtid med henne, burde du tatt konsekvensen av at dama "har bagasje", og flyttet oppover for en tid, for å la bagasjen bli kjent med deg i kjente og trygge omgivelser. Det hadde vært å håndtere bagasjen hennes. Du, derimot, mener at bagasjens behov skulle være underlagt dine, og at bagasjen skulle rives opp med rota, for at du skulle få det slik du ville ha det. Så nei, du håndterte hennes bagasje svært lite effektivt. Og da er det heller ikke rart dama ikke klarer å "gi seg hen" til deg, enten hun elsker deg, eller ikke. Det er ikke en gang sikkert hun helt klarer å sette fingeren på hvor den tvilen kommer fra. Tja, svært lite tyder på at hun klarer å sette fingeren på noe som helst. For ikke å snakke om å få ut fingern! Men hun skal få bevise det selv. Endret 5. mars 2011 av Steinar40
Raven Emerald Skrevet 5. mars 2011 #211 Skrevet 5. mars 2011 Så heldig hun er, da. Endelig få bestemme noe selv, liksom. Regner med at dette er første og siste gangen en dame som innleder noe som helst med deg, har uttalelsesrett, så... Hun bør prise seg lykkelig. Kanskje det er en annen grunn til at hun vegrer seg fra å utvikle dette noe mer. Du er jo ikke akkurat en mann kvinner flest synes å trakte etter.
Gjest Passing by Skrevet 5. mars 2011 #212 Skrevet 5. mars 2011 En god ting kan ikke sies (skrives) for ofte Muligens riktig når det gjelder gode ting, de angjeldende tråder går vel ikke inn i den kategorien og de inneholder utsagn som er sagt og skrevet for ofte.
Gjest Katten. Skrevet 5. mars 2011 #213 Skrevet 5. mars 2011 Folkens! Hard to get-greier her. Ikke tolkningstråd nummer 3! På samme måte som forskjellige matematiske regler må til i forskjellige matematiske regnestykker, så må man bruke forskjellige "taktikker" til de forskjellige personene. Jeg, og en god del av mine venner, er vel det man kan kalle en jeger innenfor kjøttmarkedet. Mesteparten av oss liker å jakte på jenta. For oss funker det da veldig godt om jenta er hard to get, da jakten blir lengre og vi blir mer engasjerte. Her gjelder det å behandle oss som katter: du er leken, og du skal være akkurat utenfor rekkevidde, men fortsatt slik at vi vet at vi kan få tak i den om vi anstrenger oss. En annen kamerat har derimot betraktelig lavere selvtillit når det kommer til jenter, og prater dermed ikke så mye med dem. Han trenger at jenta tar kontrollen, at det er hun som fører showet. Ellers vil det ta minst flere måneder "bli venn med jenta, la dere bli kjent med hverandre" osv, om det er opp til hans initiativ. En tredje kamerat er midt på treet. Helt vanlig fyr som prater med jenter. Her holder det å bare vise generell interesse, prate med ham og til syvende og sist vil det gå heim. Selv om kontroll kan fullføre prosessen hurtigere. Den fjerde tar derimot alt han kommer over. Alt. Just add alcohol. Basically har alle menn litt av disse personene i seg. Som kvinne må man bare finne ut hvilken type han har mest av, og tilpasse seg det.
Gjest KateW Skrevet 5. mars 2011 #214 Skrevet 5. mars 2011 Men, Kattis, poenget mitt er at jeg ikke går inn for å være hard to get, jeg er som jeg er, og faker ikke noe for å lure noen. For meg blir det å være hard to get, nettopp det. Late som man ikke er interessert, late som mannen er en dust, late som jeg liker andre osv. Jeg forstår virkelig ikke poenget. Det betyr ikke at jeg hopper til sengs med Gud og Hermann, eller jo Hermann har jeg vel kanskje vært i seng med???
Gjest Katten. Skrevet 5. mars 2011 #215 Skrevet 5. mars 2011 (endret) Kommer an på hvem man er i utgangspunktet, og ikke minst hvem du vil ha. "Vær deg selv" funker ikke alltid. Er man ei sjenert jente, så kan det være djevelsk vanskelig å få fatt i den populære kjekke gutten, om man bare er sitt vanlige sjenerte selv. Visa versa når det kommer til gutter. Man kan tenke seg at det er falskt å spille slik, men vi velger alle å framheve visse sider av oss og dempe andre, i enhver situasjon vi er i. Eksempelvis ville jeg ha ei jente som kan akseptere meg som jeg er, inkludert fortiden og hæstkuk-delen av meg. Dermed var det faktisk det første hun fikk se av meg (flask hun ble tiltrukket av badboys, eyh?), før jeg lot henne få bli kjent med mine andre sider. Må være litt taktisk på kjøttmarkedet. Edit: Dessuten er jo ikke du som alle andre (feit, var det ikke dét?). Majoriteten av mennesker spiller spill. Sjekk ut "Vårt rollespill til daglig", tror jeg det var den het. (Ikke minst vet ikke majoriteten av mennesker hva de egentlig er tiltrukket av.) Endret 5. mars 2011 av Katten.
Gjest KateW Skrevet 5. mars 2011 #216 Skrevet 5. mars 2011 Neæ... Jeg er for gammel til å jukse til meg en mann.
Gjest Katten. Skrevet 5. mars 2011 #217 Skrevet 5. mars 2011 Nesjda. Du trenger bare nok sprit, KateW.
Gjest Katten. Skrevet 5. mars 2011 #219 Skrevet 5. mars 2011 Nei... Da prater vi full makeover, og om du har råd til det: så foreslår jeg en date. Man er aldri for gammel, og aldri for ung... Uhm, ok, man kan være for ung. Slik jeg har inntrykket av etter en tid her på KG, så virker det som om single kvinner som runder 40-årsalderen virkelig trenger å lære seg kjøttmarkedet. Og når det kommer til de mest attraktive mennene, som har mest tilbud, så virker det som om de som er hard to get som får best respons fra mennene. Kanskje vi liker å nedlegge store, vanskelige bytter - eller dra til steder få har dratt? Det er litt mer stas å si, "Eyh, her er et bilde av meg på Mount Everest/etter å ha jaktet på en Sibirsk Tiger med bedøvelsesgevær i 18 uker" enn "Eyh, her er et bilde av meg på toppen av akebakken/etter å ha fisket en torsk!"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå