Faantasy Skrevet 28. juli 2012 #241 Skrevet 28. juli 2012 Nå har ikke jeg lest alle de tidligere 240 innleggene her, men min mening om saken er at det ikke fungerer å spille "hard to get". Får man seg noe etter å ha brukt en slik metode er det mer til tross for enn takket være, mener jeg. Og grunnen til at jeg mener det er at man kun framstår som arrogant og hoven med slik oppførsel. Jeg mener selvsagt ikke at det er noe turn-on å være helt desperat, men det er definitivt ikke tiltrekkende med arrogante, overlegne personer heller. Vi snakker tross alt om personer som bevisst later som de er det ved å bruke denne metoden. Det er vel større sjanser for at 'offeret' begynner å mislike personen enn at motsatt effekt inntreffer. Men kan jo bare snakke for meg selv så klart.
Gjest .-L-. Skrevet 28. juli 2012 #242 Skrevet 28. juli 2012 (endret) Handler jo om å bruke strategien på de riktige mennene. Noen menn liker det, andre ikke. En dame som aldri tar kontakt tilbake virker for meg bare uinteressert. Jeg foretrekker helt klart en som ikke er hard to get. Endret 30. juli 2012 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2012 #244 Skrevet 28. juli 2012 Hvis man med hard to get mener at en ikke bør ta kontakt ørten ganger i døgnet (når det ikke blir gjengjeldt), sende masse meldinger før en har fått svar på den første, og gjerne samtidig være masete, sjalu e.l., så er jeg enig. Men av de erfaringene jeg har med forhold og nesten-forhold, har det definitivt føltes best og mest riktig de gangene vi har kunnet ta kontakt med hverandre når vi følte for det. Jeg har også inntrykk av at mennene liker å få vite at vi er nysgjerrige på dem, at de ikke bare er en eller annen som gir oss oppmerksomhet uten å få noe tilbake. Men det er jo når det er gjensidig da, og det er jo en forutsetning for et forhold uansett, tenker jeg... dessuten er det vel noen av oss som har opplevd å bli litt mer irrasjonelle og plagsomme når vi er usikre på hvor vi har den andre. Har heller ikke dårlig erfaring med å begynne forhold eller bekjentskap med sex, den største ulempen slik jeg ser det er at det er litt lettere å knytte seg til en en ikke passer sammen med i et forhold. Føler meg ikke løs på tråden eller som en som går til sengs hver gang jeg får anledning til det, er over 30 og har hatt under ti sengepartnere. Anonym poster: 23cf663adc3dfa57cbb9165e3762b651
197 Skrevet 29. juli 2012 #245 Skrevet 29. juli 2012 Hard to get er bare tull. Det finnes en mellomting mellom veldig lett og hard to get. Det er ikke slik at vi menn plukker opp signalene dere sender imens dere liksom er hard to get, og det er ikke slik at vi jakter heftig dersom vi ikke får noe veldig tydelig tilbake. Ikke bare et lite signal som et blikk, det kan tolkes i alle retninger. Vi er ikke tankelesere og vi mister bare interessen, eller tror vi ikke har sjans når dere er hard to get. Ikke overvurder en manns evne til å tolke signaler Bare vær helt vanlig, ikke veldig lett å få, men heller ikke veldig hard to get. Det hard to get greiene gjør at maaaange potensielle par aldri blir noe av. Dere ødelegger for dere selv jenter
Gjest foremma Skrevet 29. juli 2012 #246 Skrevet 29. juli 2012 Altså det JEG legger i begrepet hard to get er at man ikke har sex før etter en lang stund , ingenting annet. Er jo bare irriterende om man ikke svarer på mld osv kun for at den andre skal bli usikker.
kristian82 Skrevet 29. juli 2012 #247 Skrevet 29. juli 2012 Brukt denne strategien noen gang? Opplevd å få den brukt imot deg? Hvordan reagerte du og hva ble resultatet? Spiller ikke spill selv og tåler heller ikke andre som spiller. Det er en drittunge ting.
G-Ella Skrevet 29. juli 2012 #248 Skrevet 29. juli 2012 Nå spiller jeg ikke, og er ikke særlig" hard to get. Det jeg likevel har funnet ut som fungerer i de fleste tilfeller er å ikke være tilgjengelig hele forbanna tiden, ikke svare på meldinger med en eneste gang og å ha mitt eget liv ved siden av der jeg ikke kaster alt jeg har i hendene med en gang kjekkasen jeg holder på med ønsker å finne på noe. Jeg er også veldig klar på fra starten hva jeg ønsker, og sier i fra dersom jeg føler at noe skurrer eller hvis jeg synes fyren behandler meg "dårlig". Jeg prøver å la han ta kontakt oftest, ikke bare for at han skalfå jakte eller for at han skal lure på hvorfor jeg ikke tat kontakt, men også for min egen del fordi jeg på den måten får en følelse på om han faktisk er interessert eller om han bare dilter etter når jeg tar kontakt/initiativ fordi det er "hyggelig". Dette har i mitt tilfelle gjort at gutter vet hva de har å forholde seg til og jeg har bare opplevd positiv respons på dette. Også typiske "playere" har respondert veldig positivt på det; de sier at de liker ei jente som vet hva hun vil, som har selvrespekt og som ikke bare dilter etter og finner seg i alt mulig. Det atjeg prøver å ha et avslappet forhold til det å holde på med en fyr hjelper også meg selv til å ikke bli ei desperat masekjerring slik jeg lett ble før og på grunn av det også opplevde at gutter trakk seg unna. Når jeg selv også viser interesse og tar initiativ er det liksom heller ingen tvil for han jeg driver med om jeg er interessert eller ikke. Jeg har heller ingen dårlige erfaringer med å ha sex tidlig i forhold/relasjoner. 1
197 Skrevet 30. juli 2012 #249 Skrevet 30. juli 2012 Nå spiller jeg ikke, og er ikke særlig" hard to get. Det jeg likevel har funnet ut som fungerer i de fleste tilfeller er å ikke være tilgjengelig hele forbanna tiden, ikke svare på meldinger med en eneste gang og å ha mitt eget liv ved siden av der jeg ikke kaster alt jeg har i hendene med en gang kjekkasen jeg holder på med ønsker å finne på noe. Jeg er også veldig klar på fra starten hva jeg ønsker, og sier i fra dersom jeg føler at noe skurrer eller hvis jeg synes fyren behandler meg "dårlig". Jeg prøver å la han ta kontakt oftest, ikke bare for at han skalfå jakte eller for at han skal lure på hvorfor jeg ikke tat kontakt, men også for min egen del fordi jeg på den måten får en følelse på om han faktisk er interessert eller om han bare dilter etter når jeg tar kontakt/initiativ fordi det er "hyggelig". Dette har i mitt tilfelle gjort at gutter vet hva de har å forholde seg til og jeg har bare opplevd positiv respons på dette. Også typiske "playere" har respondert veldig positivt på det; de sier at de liker ei jente som vet hva hun vil, som har selvrespekt og som ikke bare dilter etter og finner seg i alt mulig. Det atjeg prøver å ha et avslappet forhold til det å holde på med en fyr hjelper også meg selv til å ikke bli ei desperat masekjerring slik jeg lett ble før og på grunn av det også opplevde at gutter trakk seg unna. Når jeg selv også viser interesse og tar initiativ er det liksom heller ingen tvil for han jeg driver med om jeg er interessert eller ikke. Jeg har heller ingen dårlige erfaringer med å ha sex tidlig i forhold/relasjoner. Nå spiller jeg ikke, og er ikke særlig" hard to get. Det jeg likevel har funnet ut som fungerer i de fleste tilfeller er å ikke være tilgjengelig hele forbanna tiden, ikke svare på meldinger med en eneste gang og å ha mitt eget liv ved siden av der jeg ikke kaster alt jeg har i hendene med en gang kjekkasen jeg holder på med ønsker å finne på noe. Jeg er også veldig klar på fra starten hva jeg ønsker, og sier i fra dersom jeg føler at noe skurrer eller hvis jeg synes fyren behandler meg "dårlig". Jeg prøver å la han ta kontakt oftest, ikke bare for at han skalfå jakte eller for at han skal lure på hvorfor jeg ikke tat kontakt, men også for min egen del fordi jeg på den måten får en følelse på om han faktisk er interessert eller om han bare dilter etter når jeg tar kontakt/initiativ fordi det er "hyggelig". Dette har i mitt tilfelle gjort at gutter vet hva de har å forholde seg til og jeg har bare opplevd positiv respons på dette. Også typiske "playere" har respondert veldig positivt på det; de sier at de liker ei jente som vet hva hun vil, som har selvrespekt og som ikke bare dilter etter og finner seg i alt mulig. Det atjeg prøver å ha et avslappet forhold til det å holde på med en fyr hjelper også meg selv til å ikke bli ei desperat masekjerring slik jeg lett ble før og på grunn av det også opplevde at gutter trakk seg unna. Når jeg selv også viser interesse og tar initiativ er det liksom heller ingen tvil for han jeg driver med om jeg er interessert eller ikke. Jeg har heller ingen dårlige erfaringer med å ha sex tidlig i forhold/relasjoner. Dette høres bra ut. En mellomting. Slik jeg ser for meg hard to get er at jenter skal late som om de ikke er interessert, også skal gutten forsøke å jakte henne og prøve å få henne til å "gi opp" og bli hans. Har faktisk møtt flere jenter som er sånn, hvor jeg ikke har jaktet som de trodde også får jeg vite senere at de faktisk var interessert. Bare piss
heroish28 Skrevet 7. august 2012 #250 Skrevet 7. august 2012 Å spille hard to get funker fordi gutten bruker mer tid på å fundere på hvordan han skal få oppmerksomheten til jenta. Mer tankevirksomhet settes i gang, og dette tolker hjernen ganske enkelt som "interessert". Enkel nevroscience. Personlig synes jeg man skal være litt hard-to-get. Hvem ønsker vel å binde seg til en som lar seg lokke av oppbrukte sjekkereplikker og slibrige kommentarer? Fornuftig oppførsel holder i massevis.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå