Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei. Jeg liker å være ærlig og rett fram med folk jeg dater og være sånn jeg er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har ikke brukt noen strategi for å få noen på kroken, liker best å være ærlig og si det som det er hvis jeg liker noen :) Men det er jo forskjell på å spille kald fisk og sende 100 sms om dagen, da..

Endret av MissStiles
Gjest Seniorita
Skrevet

Jeg er hard 2 get, Men det har aldri blitt brukt imot meg (som jeg husker).

Skrevet

Jeg leker ikke med folks følelser på den måten -jeg er heller kanskje litt for ærlig, sier rett ut hva jeg tenker og hva jeg vil. Men så er jeg kanskje litt "laidback" også, jeg skjønner bare ikke for alt i verden greia med dating -på "amerikansk vis". Vil bare ha det moro jeg -og er jeg betatt så sender jeg en melding og hører om han har har lyst til å møtes, men innviterer ikke akkurat på middag med levende lys og dype samtaler. Min form for dating er å stikke ut med venner og møte fyren i samme slengen, stikke på konsert, ta en pils, kanskje gå på kafe -blir jeg innvitert ut på middag så blir jeg helt satt ut, da vil jeg heller ha middag hjemme med en film for å si det sånn.

Men, jeg kan si at jeg spiller "hard to get" når det kommer til ubesvarte følelser og respekt. Jeg godtar ikke at noen tråkker på meg og jeg orker sjelden å være en del av et drama (kanskje fyren er keen på noen andre i tillegg til meg f.eks) og da slutter jeg tvert å ta kontakt. Da kan jeg godt innrømme for meg selv at om han tar kontakt så kan det hende vi møtes igjen, men det finnes ingen garanti for at det blir noe mer enn vennskap eller at han ender opp som endel av nettverket mitt. (haha, hmm, det blir vel mer "hard" en "hard to get")

Skrevet

Nei, hvis jeg er interessert, viser jeg det. Og heldivis for meg, funket det kjempebra i forhold til ham jeg er sammen med.

Har jeg vært "hard to get", har det vært fordi jeg egentlig ikke var særlig interessert. :fnise:

Skrevet

Nei. Jeg liker å være ærlig og rett fram med folk jeg dater og være sånn jeg er.

Ditto - og det har fungert alldeles utmerket :jepp:

Skrevet (endret)

Har aldri sett poenget i å være hard to get. Er mannen interessert, så blir han ikke skremt bort, eller går lei av at man viser at man er oppriktig interessert i å bli bedre kjent osv.

Edit: Eller damen for den saks skyld!

Endret av Teriyaki
Skrevet

Nei, jeg kan ikke fordra slike spill og "regler". For meg blir det veldig kunstig og feil. Jeg er ærlig og driver ikke med taktikeri.

Skrevet

ligger ikke en smule logikk i hard to get.

Skrevet

Jeg er ikke pen nok til å kunne spille hard to get, så da gjør jeg det heller ikke. Er utrolig flink til å jakte da, og har fått verdens flotteste kjæreste ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man er hard 2 get, men samtidig viser interesse, så funker det fjell. Funket like bra hver gang hos meg. Det handler om å finne en mellomting.

Gjest Katten.
Skrevet

I min ungdom var jeg ikke hard to get, og dermed var det litt dårlige tilstander på damefronten. I løpet av årene ble jeg hard to get, som person (av mange forskjellige årsaker), og det gjorde meg mye mer attraktiv blant kvinnfolk.

Så møtte jeg madammen, som også var naturlig hard to get -> vi er nå i lag.

AnonymBruker
Skrevet

jeg er innigranskauen hard to get ovenfor menn jeg ikke vil ha, uansett hva. Som vil si ca majoriteten av de billionene menn på planeten.

Når jeg først etter tid og stund, og etter å ha levd et aktivt liv med mange nye mennesker i gjennomstrømming til enhver tid, og oppdaget at de fleste er så fjernt fra min match som det går... så skal jeg plutselig leke hard to get og uintressert når det først dukker opp et menneske som man har noe til felles med, en forståelse med, fantastisk sex med og ellers veldig unik kjemi med?

Er det da jeg skal briefe over hvor kul og ubermenneske jeg er som er bare totalt naturlig "hard to get altså".

Her har man KRAV! Samma om jeg møter noen jeg liker en gang hvert århundre- her må det bevises på alle mulige måter hvor fabelaktig utilgjengelig/populær/attraktiv jeg er.

Darwinisme lenge leve... sauerelgion nr 1.

Skrevet

Det eneste en oppnår med å spille hard-to-get er at dine medsøstre som de facto ikke er interessert blir utsatt for utidig press. Søstersolidaritet, lissom...

:popcorn:

Du tror ikke heller at problemet er at kvinner sier nei når de mener ja da?

Og ja når de mener nei.

Veldig genialt egentlig ;)

Skrevet

Jeg har aldri spilt hard to get, men jeg har innimellom vært det fordi jeg faktisk ikke var filla interessert i mannen som var ute på jakt. Litt slitsomt når jaktinstinktet da blir trigget hos den man vil bli kvitt.

Gjest KateW
Skrevet (endret)

For meg handler det om at det jeg sier mener jeg, og forstår jeg ikke hva en mann sier så spør jeg, gjerne ved å si hva jeg "hørte" som ofte er noe helt annet enn det som ble sagt. Nettopp for å unngå misforståelser osv.

Dog ser jeg jo ofte at kvinner som er langt mer vanskelige, og elsker ball, drama og dobbeltkommunikasjon, som er utydelige og hard to get ofte er det menn higer etter. Så kanskje det er de som har knekt koden?

Endret av MissStiles
Gjest Katten.
Skrevet

:fnise:

For meg handler det om at det jeg sier mener jeg, og forstår jeg ikke hva en mann sier så spør jeg, gjerne ved å si hva jeg "hørte" som ofte er noe helt annet enn det som ble sagt. Nettopp for å unngå misforståelser osv.

Dog ser jeg jo ofte at kvinner som er langt mer vanskelige, og elsker ball, drama og dobbeltkommunikasjon, som er utydelige og hard to get ofte er det menn higer etter. Så kanskje det er de som har knekt koden?

Nå har jo du litt livserfaring, og du er ikke minst velreflektert (av det jeg har lest), og dermed vil jeg tro at du er såpass sikker på deg selv at du faktisk tør å si hva du mener. Dessverre er det mangelvare.

Det er egentlig ikke meg så mye i mot, da jeg - visstnok - er flink til å tolke signaler, og jeg vil ikke ha mer konkurranse! :D

Skrevet

:fnise:

Ja, det er jo åpenbart en eller annen feilkopling oppi hue til de fleste mannfolk som gjør at de innbiller seg at de vil ha kvinnfolk :kari:

Gjest Katee
Skrevet

Å spille hard to get har aldri funket for min del, men når man faktisk ikke vil ha den stakkars gutten DA er jo alle forsøk på å vise at man faktisk ikke er interessert omvendt psykologi :klo:

Sa noen 'kloster neste'?!

:sukk:

Skrevet

Akkurat dette har jeg observert også og det får meg til å lure på om menn sier de vil ha en ting og egentlig vil ha noe annet, for du verden så draget disse dramadamene har.

Det må da være lettere med noen som sier det de mener og mener det de sier? :vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...