Gå til innhold

Fotballfrue bedriver snikreklame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Finnes det noen måte å få dette ut i verden på? Det som står her i Kvinneguiden?

Så folk ikke hører bare det positive hun tillatter gjennom?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://e24.no/media/article3913151.ece

Produkt nevnes i tilfeldig innlegg: kr 3000,-, skriver hun.

Det virker som hun tar en reklame så bestemmer hun seg for hva hun skal blogge om rundt det, og får inn reklamen tilpasset innlegget.

Eks. Ååå jeg var så slapp idag så jeg la meg ned litt, så fant jeg en bok og leste den og den heter:.... ( link .link) så den må dere kjøpe...

Hele bloggen hennes er falsk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette overrasker meg ikke akkurat. Jeg gikk på vgs med henne for endel år tilbake, og hun var akkurat den samme personen den gang som idag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte en saklig kommentar. Den ble slettet. Bare de hvor hun beskrives som vakker og med fin kropp blir publisert.

Hun er rett og slett ekkel.

Hun lar innlegg hvor hennes kropp beskrives som vakker, med all ribbeina visende, får stå, og det er småjenter som leser de. Det er skadelig for så unge jenter.

Men hun tenker jo bare en ting så....

Penger

Nettopp! Og så "klager" hun liksom over hvor sårende og lei seg hun blir når folk hele tiden sier hun er så sykelig tynn osv. Men allikevel publiserer hun det. Alle kommentarene hennes handler jo bare om utseende hennes, og hvor vakker hun er! Hun virker inkompetent og dum, rett og slett. så enkelt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har et punkt som heter : Luksus vs budsjett.

Løgn alt der også.

Alle klærne hun går med er dyre, og er luksusklær, så hvem sin budsjett er det hun snakker om her egentlig?

Falsk tvers gjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra 700 innlegg til 180.

Nå har hun sletta mange innlegg etter at hun tydeligvis har fått med seg denne tråden.

Det synes jeg er feigt. Stå for dine valg og tabber.

Hun prøver å hviske bort sine tabber, igjen.

Har ingen respekt for henne lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra 700 innlegg til 180.

Nå har hun sletta mange innlegg etter at hun tydeligvis har fått med seg denne tråden.

Det synes jeg er feigt. Stå for dine valg og tabber.

Hun prøver å hviske bort sine tabber, igjen.

Har ingen respekt for henne lenger.

Hvordan vet du at hun har fått med seg tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at hun har fått med seg tråden?

Fordi hun er tilbake i norge nå.

Og fordi hun har slettet nettop de som har blitt omtalt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hennes tabber blir nok ikke slettet.

Hun løy for sine lesere og ble avslørt.

Hun burde slutte å blogge da hun har mistet all troverdighet.

Det hadde hun kanskje fått litt respekt for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for et damemenneske... Jeg skrev et saklig innlegg der jeg påpekte at hun ikke bør sutre over at hun blir forstyrret på den romantiske reisen all den tid hun deler den med gud og hverman. Også skrev jeg at selv om bloggen ikke er jorunalistisk arbeid, så har hun jo med seg den kunnskapen og balasten hun har også når hun blogger som privatperson. To ganger skrev jeg dette, ingen av innleggene fikk komme med. Hun er så utrolig lite troverdig, og så utrolig feig. Side opp og side ned med "åååå du er så peeeen, hvordan får du til å få så tynn mage" er det eneste hun trykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke hun hadde vært så "berømt" uten mannen.

Folk leser jo bloggen for den heter Fotballfrue, og det er jo folk nysgjerrige på.

For meg fremstår hun som ei dukke som har hatt det lett gjennom livet. Og som ikke greier å se lenger enn....skoene

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica

Men kjære dere, slutt å gi henne lesertall dersom dere blir så irritert! Dette er markedsøkonomi i praksis.

En ting er nå å være kritisk mot hennes og andre bloggeres lemfeldige omgang med markedsføringsloven. En annen ting er mye av den usaklige kritikken som flommer til overflaten her. Gjør som Dainty - slutt å klikk dere inn på siden hennes!

At bloggere kritiseres for å vise frem kun sin perfekte side, har jeg aldri skjønt. Man er da ikke forpliktet til å vise frem de negative sidene i livet sitt så snart man viser frem idyllen? At bloggen hennes viser utvalgte deler av livet hennes er en selvfølgelighet, og jeg skulle likt å høre noen gode argumenter for at hun blottlegge alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun har et perfekt liv. Hun blogger jo om alt det hun opplever og driver med.

Det synes jeg er skadelig for hennes unge lesere som ikke har det fullt så enkelt. Depresjon, følelsen av å ikke være god nok, pen nok, tynn nok...å rett og slett ha nok.

Det burde kanskje vært aldersgrense, men det er jo umulig å gjennomføre.

Derfor burde folk som henne vise litt ansvar, og kunne se litt forbi seg selv.

Folk har virkelige problemer, og søker etter en blogg hvor de kjenner seg igjen i.

Hvor mange er det som kjenner seg igjen i fotballfruens liv? Bortskjemte, rike, barbiejenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica

Hun har et perfekt liv. Hun blogger jo om alt det hun opplever og driver med.

Det synes jeg er skadelig for hennes unge lesere som ikke har det fullt så enkelt. Depresjon, følelsen av å ikke være god nok, pen nok, tynn nok...å rett og slett ha nok.

Det burde kanskje vært aldersgrense, men det er jo umulig å gjennomføre.

Derfor burde folk som henne vise litt ansvar, og kunne se litt forbi seg selv.

Folk har virkelige problemer, og søker etter en blogg hvor de kjenner seg igjen i.

Hvor mange er det som kjenner seg igjen i fotballfruens liv? Bortskjemte, rike, barbiejenter?

Så du mener det burde vært slik at alle som blogger skulle være forpliktet til å vise frem en minmumsdose med negative ting?

Jeg er imidlertid enig i at hun ikke er noen god rollemodell for unge mennesker. I en perfekt verden burde man vært sitt ansvar bevisst og publisert bare det som hadde substans. Sånn er det dessverre ikke.

Det finnes mange gode og velskrevne blogger. Virrvarr, for eksempel. Velskrevet og med en stemme som høres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...