Gå til innhold

Fotballfrue bedriver snikreklame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Diskusjonen forsetter til det uendelige pga hun igjen har blitt tatt for å juge.Hun mener at ingen har betalt henne for at hun skal skrive positivt om alle produktene hun hat testet,noe som igjen er løgn.. :kjefte: :kjefte:

Det kan jo hende hun ikke anbefaler alle produktene, men kun de hun er fornøyde med. Må ikke trekke så raske beslutninger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser at noen gratulerer henne med førsteplass på blogglista i bloggen hennes :fnise:

Hvem vil være på førsteplass pga idioti og løgner.

Den plassen betyr ikke at hun er den beste bloggeren,men den mest leste. Og folk har vært innom bloggen hennes på grunn av hennes løgner.

Hun er jo ikke på førsteplass, dessuten har hun byttet over fra fotballfrue.blogg.no til fotballfrue.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er reklame. Hennes opplevelser, hvor hun spiser, klær hun går med....alt.

Nå er det reklame for der hun er på bryllupsreise.

Dette er ikke en blogg, men en katalog.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne saken viser bare hvor viktig det er å opptre ærlig og redelig og tenke litt langsiktig dersom man har lyst til å skape seg et levebrød av bloggen sin.

Det er mye som tyder på at CBE har mistet kredibilitet og integritet, og at annonsører og sponsorer nå forlater henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er reklame. Hennes opplevelser, hvor hun spiser, klær hun går med....alt.

Nå er det reklame for der hun er på bryllupsreise.

Dette er ikke en blogg, men en katalog.

Haha..dummeste jeg har hørt. Alt utenom produktaneldelsene er faktisk livet hennes. Tror ikke akkuratt mat oppskrifter ol. er ting hun får betalt for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er reklame. Hennes opplevelser, hvor hun spiser, klær hun går med....alt.

Nå er det reklame for der hun er på bryllupsreise.

Dette er ikke en blogg, men en katalog.

Haha..dummeste jeg har hørt. Alt utenom produktaneldelsene er faktisk livet hennes. Tror ikke akkuratt mat oppskrifter ol. er ting hun får betalt for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt er reklame. Hennes opplevelser, hvor hun spiser, klær hun går med....alt.

Nå er det reklame for der hun er på bryllupsreise.

Dette er ikke en blogg, men en katalog.

Haha..dummeste jeg har hørt. Alt utenom produktaneldelsene er faktisk livet hennes. Tror ikke akkuratt mat oppskrifter ol. er ting hun får betalt for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo hende hun ikke anbefaler alle produktene, men kun de hun er fornøyde med. Må ikke trekke så raske beslutninger ;)

Hun har annbefalt alle produktene og er super fornøyd med dem.Trekker ikke raske beslutniger dette er FAKTA.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, så.

Ikke nødvendig å komme med usakligheter. :nei:

På hvilken måte er det usaklig å kalle slike bloggere for bloggHORER? Det er jo nettopp det de er når de selger meningene sine for produkter og penger! Det er på tide at folk ser hvor kynisk og manipulerende slike billige blogghorer er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at noen gratulerer henne med førsteplass på blogglista i bloggen hennes :fnise:

Hvem vil være på førsteplass pga idioti og løgner.

Den plassen betyr ikke at hun er den beste bloggeren,men den mest leste. Og folk har vært innom bloggen hennes på grunn av hennes løgner.

Det sier endel om fansen hennes og vurderingsevnen deres, ja.

Hun er jo ikke på førsteplass, dessuten har hun byttet over fra fotballfrue.blogg.no til fotballfrue.no

Jo, på blogglisten.no er hun på førsteplass.

Alt er reklame. Hennes opplevelser, hvor hun spiser, klær hun går med....alt.

Nå er det reklame for der hun er på bryllupsreise.

Dette er ikke en blogg, men en katalog.

Helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fast leser av denne bloggen. Ikke på grunn av at jeg ønsker å meg et idol som jeg kan se opp til, men mer siden jegsynes det er ytterst interessant at disse jentene faktisk kan leve av dette.

Og jeg er faktisk enig i at dette er en levende reklamekatalog. Alle antrekk linkes det til leverandør eller butikk. Kaffemaskin, treningsenter, fotballlag, cafeer, restaurant med menyer etc. Alt dette er forklart i detalj! Det finnes ingen nyanser alt er Flott-flott!

Sammen med dette presenteres budskapet av en ung tilsynelatende vellykket kvinne med et ekstremt fokus på utseende og kropp. Alt dette er "reklame" med et budskap om hvilke verdier som betyr noe for å være vellyket.

Personlig synes jeg at hennes fremtreden minner om en kvinne som er rammet av ortoreksi. Det er synd at et budskap om disse verdiene blir viet så stor plass uten konstruktiv kritikk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste man kan gjøre om man stiller seg tvilsom til innhold og budskap på en blogg, er faktisk å la være å klikke seg inn på den. Jeg tror en viss andel av de høye lesertallene på denne typen blogger består av voksne mennesker som egentlig ikke finner innholdet så interessant, men følger med fordi det er morsomt å følge med på dumme mennesker. Man blir dratt mot å lese om dem pga underholdningsverdien.

Jeg har nå bestemt meg for å konsekvent unngå å klikke meg inn på Fotballfrue, Livingdoll etc, fordi jeg ikke støtter det vanvittige utseendefokuset og overfladiskheten som hersker på disse bloggene. Jeg gidder ikke bruke tiden min på å putte penger i deres lommebok. Da besøker jeg heller seriøse nisjeblogger om f.eks. makeup og mote, som faktisk har interesse og kompetanse innen et felt og ikke bare ønsker å promotere seg selv.

Jeg anbefaler altså alle som er kritiske til slike blogger om å la være å støtte dem ved å bidra til høye besøkstall! Det er sikkert mange som har opparbeidet seg en slags "vane" med å klikke seg inn på disse bloggene, men det går an å venne seg av med det.

Selv er jeg overbevist om at flere av disse "personlige" bloggerne har narsissistiske trekk - de virker å ha et vanvittig behov for bekreftelse gjennom andre. Jeg tror ikke dette er sunt, og ihvertfall ikke noe jeg gidder å bidra til.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kort sagt enig. Du har veldig gode ponger iforhold til hvorfor man klikker inn på disse bloggene... dårlig vane for billig underholdning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, hun gir seg ikke.

Idag har hun lagt ut et bilde av seg selv med tekst under:

Bikini fra Victorias Secret.

Reklame

Reklame

Reklame

Penger

Penger

Penger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hun gir seg ikke.

Idag har hun lagt ut et bilde av seg selv med tekst under:

Bikini fra Victorias Secret.

Reklame

Reklame

Reklame

Penger

Penger

Penger

Det er jo fordi leserne bare mååååååå vite hvor hun har kjøpt den.De har bare seg selv å takke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud, hun gir seg ikke.

Idag har hun lagt ut et bilde av seg selv med tekst under:

Bikini fra Victorias Secret.

Reklame

Reklame

Reklame

Penger

Penger

Penger

Jeg tror ikke akkuratt at Vicorias secret har betalt henne for å si dette. Bloggere plerie jo å få en del spm om hvor diverse ting er kjøpt, er jo greit å skrive det i innlegget så slipper hun å måtte svare på det senere. Hvis du har lest noen andre blogger en Carolines så ser du jo at disse også pleier å skrive ned hvor ting er kjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver hvor ting er fra fordi hvis ikke så spør alle i kommentarfeltet. Hun blir vel ikke sponset av VS, så hun tjener ikke noe på det.

Men jeg lurer på: hun pynter seg jo med kjoler og høye hæler hver dag, hvordan skille mellom hverdag og fest? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver hvor ting er fra fordi hvis ikke så spør alle i kommentarfeltet. Hun blir vel ikke sponset av VS, så hun tjener ikke noe på det.

Men jeg lurer på: hun pynter seg jo med kjoler og høye hæler hver dag, hvordan skille mellom hverdag og fest? :klø:

Da tar hun sikkelig i ifølge henne selv så går hun i høye heler hjemme også.Jadaaaa.Noen som har sett henne i real life?Hvordan går hun i de helene jeg tenker av en eller annen grunn at hun ikke klarer det.Hun er så tynn stakars ser u tsom hun snart knekker sammen og med høye heler blir hun enda tynnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...