Gå til innhold

Fotballfrue bedriver snikreklame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært fast leser en veldig god stund, så der tar du feil.

Hun gjorde faktisk det, gjest.

Så du har ikke fulgt med på nyhetene du da? Eller bloggen hennes, godt nok:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært fast leser en veldig god stund, så der tar du feil.

Hun gjorde faktisk det, gjest.

Er du helt på bærtur? Caroline selv har jo sagt at hun ikke opplyste om det før.

Vil du forsvare en løgner få med deg litt av fakta først.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anser ikke hennes blogg som en blogg. Jeg anser det som en katalog med litt mer tekst enn vanlig. Tekst som gir lyst til å kjøpe varene.

Og da er det snakk om kjøp, salg, og markedsføring. Og loven er tydelig rundt dette.

Når man starter et enkeltmansforetak er det en selvfølge at man leser lover og regler rundt dette. Jeg tviler derfor sterkt på at hun ( speisielt en som er utdannet journalist ) ikke har vært klar over dette. Det virker for lite sannsynlig og :sjenert: for dum for meg å kjøpe, sorry

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anser ikke hennes blogg som en blogg. Jeg anser det som en katalog med litt mer tekst enn vanlig. Tekst som gir lyst til å kjøpe varene.

Og da er det snakk om kjøp, salg, og markedsføring. Og loven er tydelig rundt dette.

Når man starter et enkeltmansforetak er det en selvfølge at man leser lover og regler rundt dette. Jeg tviler derfor sterkt på at hun ( speisielt en som er utdannet journalist ) ikke har vært klar over dette. Det virker for lite sannsynlig og :sjenert: for dum for meg å kjøpe, sorry

Enig. Spesielt med tanke på at hun linker direkte til nettside hvor ting hun har på seg kan kjøpes. En så direklte link at når du trykker på linken kommer du rett til det plagget og handlekurv du kan trykke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det kan vel også gå andre veien, at de jobber mot en felles fiende (alle de ondskapsfulle, avslørende journalistene og folk som ytrer kritiske meninger på bloggen, for det er slemt), og at forholdet dermed blir ytterligere styrket.

Like barn leker best og alt det der.

Felles fiende gir økt samhold, bare se på Falklandskrigen ;)

Avslørende journalister? :fnise:

Det er jo en journalists jobb å avsløre!

Tror du må ta utdanningen en gang til:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Avslørende journalister? :fnise:

Det er jo en journalists jobb å avsløre!

Tror du må ta utdanningen en gang til:)

Si meg, gikk sarkasmen i innlegget mitt deg hus forbi? Og nei, jeg er ikke Caroline, og jeg er heller ikke journalist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ganske lei av hun dama.

Og det tror jeg flere også blir det etterhvert. Og da går lesertallene ned. Hun er øverst på lista nå for folk er nysgjerrige.Ikke fordi hun er troverdig eller at de vil kjøpe noe mer av det hun anbefaler.Øverst betyr ikke nødvendigvis best, og det håper jeg at hun innser.

Jeg håper at hun lærer av feilene og informerer småjenter om ting. Det hun har holdt på med og som hun tydeligvis fortsatt holder på med er bare dumt.

Skjerp deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...