Gå til innhold

Fotballfrue bedriver snikreklame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er seertallet gått opp eller ned etter alt oppstyret?

Leste bloggen hennes før, helt til hun hadde ett innlegg om hvor god kontroll hun hadde på vekta. Da var det en som lurte på om hun hadde lagt på seg og hun flippa ut, og skrev slike ting som: Jeg gikk rett på vekta for å sjekke- har hatt full kontroll over vekta de siste årene- ikke lagt på seg 1gram de siste årene. Disse setningene fikk meg til å innse hvor galt det lå an med henne, og ønsket ikke å støtte en person som ikke tenker seg om i det hele tatt, når hun har så mange unge jenter som følger henne. Ikke tenker hun over hvilke bilder hun legger ut heller, hun legger bare ut de som viser ribbebeina, og jeg kan ikke støtte slik oppførsel, når hun har så stor påvirkning som hun har.

Dette innlegget reagerte jeg på også. Hun hevder at hun alltid har vært tynn, "bare er sånn", men har man et normalt forhold til mat og kropp løper man ikke bort til speilet for å granske kroppen etter èn kommentar hvor noen sier at det ser ut som hun har lagt på seg noen få gram.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hadde vært litt fint om denne tråden dukket opp i google når man søkte på Fotballfrue. Så også hennes trofaste lesere fant ut hvordan de egentlig er.

Noen som vet hvordan det gjøres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje

Dette innlegget reagerte jeg på også. Hun hevder at hun alltid har vært tynn, "bare er sånn", men har man et normalt forhold til mat og kropp løper man ikke bort til speilet for å granske kroppen etter èn kommentar hvor noen sier at det ser ut som hun har lagt på seg noen få gram.

Ja en normal person ville ikke klikket på denne måten. Jeg leste innlegget med sjokk, jeg trodde jo fram til da at hun bare var normalt opptatt av kosthold og trening, men dette innlegget avslørte kontrollbehovet hennes. Jeg leste også noen av kommentarene på dette innlegget og det var jo bare støtteerklæringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte mld tilbake til mannen hennes om at hvis han skulle misbruke min e-postadresse en gang til så ville det politianmeldes. Nå har han sendt meg 2 meldinger til:

Lars-Kristian Eriksen30. november 2010 kl. 15:57

hehe.. jaja, det er bare å politianmelde :D kjipt å stå frem som et forumtroll uten egne venner, kun en dataskjerm.

og

Lars-Kristian Eriksen30. november 2010 kl. 16:36

Forresten, kan ikke du klippe og lime inn det her i forumet ditt: SKAFF DERE ET LIV! Dere virker bare ynkelige og patetiske når dere sitter på et forum og slenger drit om personer dere ikke kjenner. På en annen side så føler jeg meg så mye bedre når jeg vet at det finnes mennesker(tapere) som dere...

:sjokkert: Seriøst??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare få sagt at jeg ikke ser denne såkalte skjønnheten til denne dama. Helt formløs, og det er noe rart med ansiktet hennes uten at jeg kan sette fingeren på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare få sagt at jeg ikke ser denne såkalte skjønnheten til denne dama. Helt formløs, og det er noe rart med ansiktet hennes uten at jeg kan sette fingeren på det.

Merket det jeg og. Hun har for stort mellomrom mellom nesa og overleppa, sikkert derfor hun tok restylane. Ikke kødd engang. Har påpekt det mange ganger. Og jeg er ikke ute etter å henge noen, ingen kan noe for hvordan de ser ut. Men det er bare slik hun er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merket det jeg og. Hun har for stort mellomrom mellom nesa og overleppa, sikkert derfor hun tok restylane. Ikke kødd engang. Har påpekt det mange ganger. Og jeg er ikke ute etter å henge noen, ingen kan noe for hvordan de ser ut. Men det er bare slik hun er..

Har tipset E24 om dette. Så, dere som har mottatt sånne meldinger, ta gjerne kontakt med dem. Burde ikke være mulig å oppføre seg sånn!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tipset E24 om LK & FB-meldingene, da min venninne har mottatt samme greia. Synd jeg ikke jobber i VG lenger, da skulle jeg gjerne laget sak om dette. Men vil anbefale alle som har fått slike meldinger om å ta kontakt med E24. De er interesserte i saken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg faktisk det er ganske mange som skriver ekle og slemme ting her. Personhets.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tipset E24 om LK & FB-meldingene, da min venninne har mottatt samme greia. Synd jeg ikke jobber i VG lenger, da skulle jeg gjerne laget sak om dette. Men vil anbefale alle som har fått slike meldinger om å ta kontakt med E24. De er interesserte i saken.

BRA DERE. STÅ PÅ!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg faktisk det er ganske mange som skriver ekle og slemme ting her. Personhets.

JAJAJA, vi har hørt den før. Bare å ikke lese om du er misfornøyd! Postive kommentarer får hun nok av på bloggen sin!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tipset E24 om LK & FB-meldingene, da min venninne har mottatt samme greia. Synd jeg ikke jobber i VG lenger, da skulle jeg gjerne laget sak om dette. Men vil anbefale alle som har fått slike meldinger om å ta kontakt med E24. De er interesserte i saken.

Hei, hva er KL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg faktisk det er ganske mange som skriver ekle og slemme ting her. Personhets.

Synes snarere det er Herr Fotballspiller som driver personhets over e-mail jeg. At folk reagerer på dette er ikke det minste rart.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg synes det er greit å diskutere hvorvidt hennes handlinger er ok eller ikke, men å rakke ned på utsendet hennes synes jeg er for ille.

Så hold dere til tema folkens!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er vel at det er regler på KG mot slikt.

Mulig, men nå har jo faktisk Herr Fotballspiller selv bedt om å få den hetsende kommentaren sin postet på forumet. Han får svar på tiltale, så det må han nesten ta på sin egen kappe.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun har ingen samvittighet. Her har hun bidratt til at mange jenter har kjøpt produkter etter hennes anbefaling, anbefalinger hun har gjort etter betaling. Og det er snakk om jenter med trang økonomi, kanskje ei ung jente har måttet spare for å få råd...hun anbefaler jo ikke akkurat billige produkter. Og ikke alle har en lønn på kr. 100.000,- pr mnd og en godtbetalt mann. Så har disse jentenes penger på en måte gått i hennes lomme. Hadde det vært meg hadde jeg fått dårlig samvittighet, men jeg har nå en samvittighet, noe hun tydeligvis mangler.

Caroline: Disse "fine" skoene og kjolene du går med er finansierte med disse småjentenes trange økonomi. Håper du sover godt om natta:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det er greit å diskutere hvorvidt hennes handlinger er ok eller ikke, men å rakke ned på utsendet hennes synes jeg er for ille.

Så hold dere til tema folkens!

Veldig enig! Det dere må tenke på er at dere drar debatten ned på et usakelig nivå ved å hele tiden komme med bemerkninger om utseende hennes og på den måten blir den viktigere diskusjonen om hva hun har gjort og hva hun og mannen gjør nå mindre verdt. Jeg skjønner at det er noe som ergrer dere men denne tråden handler ikke om det :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline: Disse "fine" skoene og kjolene du går med er finansierte med disse småjentenes trange økonomi. Håper du sover godt om natta:)

Nuvel. Det var vel å tøye begrepet årsakssammenheng vel langt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applestore

Overraskende nok, opp!! :( Hun ligger på første plass nå.. Helt tragisk, derfor jeg maser om at folk skal slutte å klikke seg inn på siden henne. Selv om det bare er av ren nysgjerrighet!! Bidra heller til at andre kommer opp, dere. Vær så snill. Så hun forhåpentligvis forsvinner..

Hvor finner man ut hvor de ligger?

Finnes det en annen blogg liste enn den til blogg.no?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...