Gå til innhold

Fotballfrue bedriver snikreklame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

..Synes dette begynner å bli litt drøyt. Jeg synes litt synd i henne. Greit at hun gjorde noe hun ikke burde ha gjort, og det skal fram i lyset - det er jeg for så vidt enig i. Men nå synes jeg det har blitt veldig mange stygge kommentarer om henne generelt. Jajaja, jeg vet at om man står frem i offentlighet så får man tåle negative kommentarer og drittslengning, så ikke si det. Men jeg synes bare det går litt over styr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste er voksne her, og sitter å kommentere dritt om ei søt jenta som gjorde en feil en gang. Selvsagt får man som regel høre når man gjør en feil eller to, men det er menneskelig og feile..alle gjør det. Så jeg håper dere tar dere til vett og slutter å plage denne jenta og typen hennes. Det med typen hennes - alle sier også en feil eller to, og når folk ikke leser bakrunden til dette (det hele var en stor misforståelse) og kun hva media sier, blir det hele bare feil og meningsløst. Voksne mennesker med eget liv, jobb, økonomi.. sitter å gnager over en tabbe denne jenta gjorde.

Så spør jeg - Er det rart at Norge er et ulykkelig land?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste er voksne her, og sitter å kommentere dritt om ei søt jenta som gjorde en feil en gang. Selvsagt får man som regel høre når man gjør en feil eller to, men det er menneskelig og feile..alle gjør det. Så jeg håper dere tar dere til vett og slutter å plage denne jenta og typen hennes. Det med typen hennes - alle sier også en feil eller to, og når folk ikke leser bakrunden til dette (det hele var en stor misforståelse) og kun hva media sier, blir det hele bare feil og meningsløst. Voksne mennesker med eget liv, jobb, økonomi.. sitter å gnager over en tabbe denne jenta gjorde.

Så spør jeg - Er det rart at Norge er et ulykkelig land?

Men hun fortsetter å lure leserne sine (og bryte loven), fordi hun fortsetter å ikke opplyse om at hun får betalt for å skrive om produktene. Du synes dette er greit?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste er voksne her, og sitter å kommentere dritt om ei søt jenta som gjorde en feil en gang. Selvsagt får man som regel høre når man gjør en feil eller to, men det er menneskelig og feile..alle gjør det. Så jeg håper dere tar dere til vett og slutter å plage denne jenta og typen hennes. Det med typen hennes - alle sier også en feil eller to, og når folk ikke leser bakrunden til dette (det hele var en stor misforståelse) og kun hva media sier, blir det hele bare feil og meningsløst. Voksne mennesker med eget liv, jobb, økonomi.. sitter å gnager over en tabbe denne jenta gjorde.

Så spør jeg - Er det rart at Norge er et ulykkelig land?

Du vet, hun gjorde ikke en feil en gang, hun brøt konsekvent markedsføringsloven ;)

Endret av Iah
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kommer nok ikke til å forsvinne med det første. Hun har fortsatt mange trofaste lesere som vil fortsette å besøke bloggen.

Ifølge kommentarene inne på bloggen hennes har hun jo bare trofaste lesere. I reject your reality and substitute my own, much?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hun fortsetter å lure leserne sine (og bryte loven), fordi hun fortsetter å ikke opplyse om at hun får betalt for å skrive om produktene. Du synes dette er greit?

En hver skjønner at en blogger får noe igjengjeld for å fortelle om et produkt på bloggen, og hun sier det selv. Da kan du vel like godt ta med toppbloggeren eller topplista for den sags skyld, de gjør som regel heller ikke det. Jeg har ikke sagt at det er greit, for dette har kun skjedd en gang, så jeg ser ikke vitsen med å hakke ned på jenta.

Synes du det er greit å henge ut henne pga. en tabbe?

Endret av martine h
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en del av det å være kjendis. Det å bli kommentert. Få både negativ og positiv kritikk. Hvordan man takler disse danner et bilde av personen. Å la kommentarer hvor hennes utseende og kropp blir omtalt som vakker få stå, og slette alt annet blir rett og slett for dumt. Da vil man ikke høre annet, og er en sjøldigger.

Endret av Iah
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi slutte å snakke om utseende?

Da virker hun plutselig som et offer, noe hun ikke er.

Hun har gjort tabbe etter tabbe, og det ser ikke ut som hun har lært noen ting. Kan vi heller fokusere på dette?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hver skjønner at en blogger får noe igjengjeld for å fortelle om et produkt på bloggen, og hun sier det selv. Da kan du vel like godt ta med toppbloggeren eller topplista for den sags skyld, de gjør som regel heller ikke det. Jeg har ikke sagt at det er greit, for dette har kun skjedd en gang, så jeg ser ikke vitsen med å hakke ned på jenta.

Synes du det er greit å henge ut henne pga. en tabbe?

Det hjelper ikke at man skal skjønne det. Loven sier at man skal opplyse om dette. Det er forøvrig svært mange unge lesere, som kanskje ikke forstår at hun gjør dette for å tjene penger.

Og dette har da ikke kun skjedd en gang. Hun ble ferska den ene gangen ja, men har brutt loven mange mange ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hver skjønner at en blogger får noe igjengjeld for å fortelle om et produkt på bloggen, og hun sier det selv. Da kan du vel like godt ta med toppbloggeren eller topplista for den sags skyld, de gjør som regel heller ikke det. Jeg har ikke sagt at det er greit, for dette har kun skjedd en gang, så jeg ser ikke vitsen med å hakke ned på jenta.

Synes du det er greit å henge ut henne pga. en tabbe?

Jeg visste faktisk ikke det, og jeg føler meg lurt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet, hun gjorde ikke en feil en gang, hun brøt konsekvent markedsføringsloven ;)

Og nå har hun gitt e-mail adresser hun har fått tak i via bloggen videre til mannen sin slik at han kan spore folk opp på Facebook og sende meldinger til de der..

Som ordtaket sier - "What goes around comes around" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hver skjønner at en blogger får noe igjengjeld for å fortelle om et produkt på bloggen, og hun sier det selv. Da kan du vel like godt ta med toppbloggeren eller topplista for den sags skyld, de gjør som regel heller ikke det. Jeg har ikke sagt at det er greit, for dette har kun skjedd en gang, så jeg ser ikke vitsen med å hakke ned på jenta.

Synes du det er greit å henge ut henne pga. en tabbe?

Som sagt, det var ikke noe hun gjorde en gang. Hun har sikkert gjort det hundrevis av ganger og det at andre og har gjort det betyr ikke at det er greit.

Og det var Caroline som ble tatt med buksene nede, derfor er det hun som først og fremst tar støyten. For å ikke å snakke om at med det utdannelsen hun har så er det 100% sikkert at hun har lært om dette på skolen og dermed var klar over at det hun gjorde ikke var lovlig.

Ikke det at jeg mener uvitenhet er en god undskyldning heller, når man har en bedrift så plikter man å sette seg inn i lover og regler omkring hva det nå enn er bedriften holder på med.

Endret av Iah
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som ordtaket sier - "What goes around comes around" ;)

Hadde situasjonene vært like ville det kanskje passet bedre :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper ikke at man skal skjønne det. Loven sier at man skal opplyse om dette. Det er forøvrig svært mange unge lesere, som kanskje ikke forstår at hun gjør dette for å tjene penger.

Og dette har da ikke kun skjedd en gang. Hun ble ferska den ene gangen ja, men har brutt loven mange mange ganger.

Det er nettopp det. Unge jenter vet nok ikke det. De bare leser bloggen hennes og hun omtales jo som vakker side opp og side ned, og det er kun det de ser. Så ser de at hun anbefaler det ene produktet etter det andre og kommer selvfølgelig til å kjøpe for å bli "like vakker" som henne.

Unge 11/12-åringer leser nok ikke tråder som disse i noe som heter kvinneguiden.

Det er der ansvar kommer inn. Hun må vise litt ansvar og prøve å være et godt forbilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde du lest bloggen, hadde du vist det.

Det er akkurat det som ikke er en selvfølge. Selv om du kanskje vet det er det ikke dermed sagt at unge jenter på 11-14 år vet det. Og det er nettopp derfor denne tråden ble startet i første omgang. Hadde alle visst om hennes skitne knep, hadde hun jo ikke hatt så mange lesere!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, det var ikke noe hun gjorde en gang. Hun har sikkert gjort det hundrevis av ganger og det at andre og har gjort det betyr ikke at det er greit.

Og det var Caroline som ble tatt med buksene nede, derfor er det hun som først og fremst tar støyten. For å ikke å snakke om at med det utdannelsen hun har så er det 100% sikkert at hun har lært om dette på skolen og dermed var klar over at det hun gjorde ikke var lovlig.

Ikke det at jeg mener uvitenhet er en god undskyldning heller, når man har en bedrift så plikter man å sette seg inn i lover og regler omkring hva det nå enn er bedriften holder på med.

Utdyp deg mer, takk.

For det om yrket hennes er journalist, burde det ikke ha noe slags negativ konsekvens i denne saken å gjøre. Det er rett og slett respektløst. Er det rettferdig at en blir syndebukken, for fortsatt en gang?

Nei, det aner jeg ingenting om.. så jeg kan ikke utdype meg mer i det, desverre. Men kan tenke meg om dette stemmer, så har vel ikke disse personene vært veldige hyggelige heller.

Endret av Iah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følg med litt bedre.

Hun opplyste ikke om det FØR.

Har vært fast leser en veldig god stund, så der tar du feil.

Hun gjorde faktisk det, gjest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...