Gå til innhold

Fotballfrue bedriver snikreklame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Engangstilfelle.. mens det er flere bloggere som gjør dette hver dag, og hun får skylden. Blir helt feil og latterlig dette at hun skal få så mye kritikk. Vist man har følgt bloggen hennes så merker man at hun ikke blogger for dette, men for egen interesse. Er det mulig å være såpass idoit, og gjøre dette mens hun er på bryllupsferie? Enkelte mennesker altså.

Hvem bryr seg om hun var på bryllupsreise???

Har nada å gjøre om tema her!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

La oss bare slutte å gå inn på bloggen hennes, folkens. Hun har mistet troverdighet, la hennes miste lesere også, så forsvinner hun forhåpentligvis :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest og det spiller ingen rolle. I og med at hun er utdannet journalist så legger hun neppe hjernen igjen på jobben. Det er lov å tenke å det er lov å være voksen å forstå at man driter seg ut.

Selvfølgelig har hun lov å ta betalt for produktomtale, det er ikke det kritikken går ut på. Det går på at man glemmer å fortelle at man får betalt for omtalen, at man benekter at man har fått betalt også er man visst sponset i steden for.

Det heter seg at bloggere ikke er journalister, men fotballfruen er nettopp det!! Hun kan ikke gjemme seg bak viste-ikke-sutring og har nå mistet troverdighet.

Derfor kritiseres hun mye hardere enn de andre rosabloggene.

Når hun i tillegg sletter helt vanlige spørsmål som stilles på en høflig måte så blir det hele pinlig.

Nei, det vet jeg. Men hun glemte av dette EN gang, så hvorfor skal man kun henge ut EN når mange andre gjør det flere ganger?

Yrket hennes er det, men det betyr ikke at hun utnytter dette i bloggen, som hun selv sier. De er kanskje stilt høflig, men det er innholdet det kommer ann på, det burde en oppegående person forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestine

Nei, det vet jeg. Men hun glemte av dette EN gang, så hvorfor skal man kun henge ut EN når mange andre gjør det flere ganger?

Yrket hennes er det, men det betyr ikke at hun utnytter dette i bloggen, som hun selv sier. De er kanskje stilt høflig, men det er innholdet det kommer ann på, det burde en oppegående person forstå.

forklar meg hva om er galt med å spørre om et produkt er testet på dyr?

eller om man er opptatt av miljøet?

Jeg er faktisk oppegående, veldig oppegående og jeg stiller spørsmål. Jeg har aldri opplevd at en blogger sletter så ukritisk og som regel får jeg svar på spørsmålene jeg stiller. Jeg har ingen glede av verken å slenge dritt eller være ufin og kan overhode ikke se at det er noe feil med innholdet i spørsmålene.

Det er ikke snakk om å ikke utnytte at hun er journalist en blogg, det er snakk om at hun hra en utdannelse som gjør det særs kritikkverdig å ikke opplyse at hun faktisk får betalt for å anbefale produktene.

Det er svært mange som reagerer på dette og mange føler seg lurt etter å ha kjøpt produkter hun anbefaler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min mening har hun selv skyld i at det hele har fått så mye omtale.

Hadde hun vært litt ydmyk og bedt om unnskyldning fremfor arroganse hadde folk kanskje følt med henne, og tilgitt henne.

Men når hun sletter saklige kommentarer gjør hun ting verre. Da blir folk selvfølgelig sinte. Når hun fremdeles sier at hun har vært ærlig, er det ikke noe ærlighet i det.

Til Caroline:

Skriver du et innlegg og gir kommentarmuligheter skal all slags kommentar gjennom: kritiske så godt som støttende. Vil du sile ut kritiske kommentarer er det ikke noe vits med kommentarmulighet. Da er det best å la være. Hvis du ikke vil fremstå som en manipulerende løgner.

Må innrømme at jeg ikke skjønner helt at du har en journalistutdannelse, for hvis det er slik du vil fremstille fakta ( redigert journalistikk ) da ligger du tynt an om du noensinne skal søke jobb som journalist og leve av det.

Og vær kvinne nok til å kjempe dine kamper selv fremfor å sende mannen din ut for å gjøre det For deg.Sko og kjole er ikke alt. Og en dag må du lære å stå på egne bein, Fotballfrue.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen burde kanskje melde ifra til forbrukerrådet.

Hun skriver jo: Produktanmeldelse i samarbeid med Coverbrands. Tidligere sto det betalt innleg. Da ER innlegget betalt og hun fortsatt unnlater å opplyse om det, noe som er i strid med markedsføringsloven.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har vært alt for mange usaklige komentarer av typen "så ekkel hun er" her inne, og det er veldig synd for det er i utgangspunktet en viktig diskusjon og jeg skulle ønske folk kunne holde seg til å diskutere handlingene i steden for utseende til Fotballfruen.

Endret av Iah
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man legger ut om livet sitt i en blogg som dette må man som leser av bloggen få lov til å uttale seg om dem bloggen handler om. Selv om man ikke kjenner de to får man jo et inntrykk av hvordan de er. Hvis man ikke ønsker negative kommentarer om seg og sitt får man la være å legge ut om livet sitt på nett.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Jeg leste bloggen hennes fast før. Men skjønner jeg har gått glipp av endel i det siste ja! :fnise: Er i slekt med mannen hennes, og har alltid syntes han er kjekk og fornuftig. Hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg tror ikke at du finner på det, det er bare det at det så utrolig at jeg nesten fatter ikke at det går ann..

Men det gjør det jo tydeligvis, og jeg får masse underholdning ut av det, om ikke annet :popcorn:

Me 2 :romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje

Er seertallet gått opp eller ned etter alt oppstyret?

Leste bloggen hennes før, helt til hun hadde ett innlegg om hvor god kontroll hun hadde på vekta. Da var det en som lurte på om hun hadde lagt på seg og hun flippa ut, og skrev slike ting som: Jeg gikk rett på vekta for å sjekke- har hatt full kontroll over vekta de siste årene- ikke lagt på seg 1gram de siste årene. Disse setningene fikk meg til å innse hvor galt det lå an med henne, og ønsket ikke å støtte en person som ikke tenker seg om i det hele tatt, når hun har så mange unge jenter som følger henne. Ikke tenker hun over hvilke bilder hun legger ut heller, hun legger bare ut de som viser ribbebeina, og jeg kan ikke støtte slik oppførsel, når hun har så stor påvirkning som hun har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste bloggen hennes fast før. Men skjønner jeg har gått glipp av endel i det siste ja! :fnise: Er i slekt med mannen hennes, og har alltid syntes han er kjekk og fornuftig. Hm.

Det er i motgang folk viser sitt sanne ansikt. Lett å fremstå som kjekk og fornuftig når skjelettene er trygt forvart inne i skapet.

Nå som de har blitt avslørt og kona får kritikk, viser de hvem de virkelig er.

Søt avatar forresten! :rødme:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er seertallet gått opp eller ned etter alt oppstyret?

Leste bloggen hennes før, helt til hun hadde ett innlegg om hvor god kontroll hun hadde på vekta. Da var det en som lurte på om hun hadde lagt på seg og hun flippa ut, og skrev slike ting som: Jeg gikk rett på vekta for å sjekke- har hatt full kontroll over vekta de siste årene- ikke lagt på seg 1gram de siste årene. Disse setningene fikk meg til å innse hvor galt det lå an med henne, og ønsket ikke å støtte en person som ikke tenker seg om i det hele tatt, når hun har så mange unge jenter som følger henne. Ikke tenker hun over hvilke bilder hun legger ut heller, hun legger bare ut de som viser ribbebeina, og jeg kan ikke støtte slik oppførsel, når hun har så stor påvirkning som hun har.

Overraskende nok, opp!! :( Hun ligger på første plass nå.. Helt tragisk, derfor jeg maser om at folk skal slutte å klikke seg inn på siden henne. Selv om det bare er av ren nysgjerrighet!! Bidra heller til at andre kommer opp, dere. Vær så snill. Så hun forhåpentligvis forsvinner..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Overraskende nok, opp!! :( Hun ligger på første plass nå.. Helt tragisk, derfor jeg maser om at folk skal slutte å klikke seg inn på siden henne. Selv om det bare er av ren nysgjerrighet!! Bidra heller til at andre kommer opp, dere. Vær så snill. Så hun forhåpentligvis forsvinner..

Ja, signere den. Det er en bedre måte å gjøre dette på! Jeg tror det er en tankevekker, ikke å gi henne flere lesertall =) Hun kommer sikkert til å grine i flere måneder etterpå, men da er vi ihvertfall kvitt henne. Ikke klikk mer folkens, please!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overraskende nok, opp!! :( Hun ligger på første plass nå.. Helt tragisk, derfor jeg maser om at folk skal slutte å klikke seg inn på siden henne. Selv om det bare er av ren nysgjerrighet!! Bidra heller til at andre kommer opp, dere. Vær så snill. Så hun forhåpentligvis forsvinner..

Hun kommer nok ikke til å forsvinne med det første. Hun har fortsatt mange trofaste lesere som vil fortsette å besøke bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til Lars-Kristian Eriksen hvis du leser dette.

De fleste her inne har faktisk ett liv. Ikke trakkaserer vi mennesker på facebook heller. Det er vell strengt talt din kone og du som burde skaffe dere ett liv i og med dere ikke takler kritikk. At din kone og du ikke kan grunnleggende oppførsell er virkelig ikke vårt problem. Hvis dere lager ett så stort helvette forde dere ikke klarer noe så enkelt som å være ærlige at dere får ræva full av penger pga hun roser produkter hun ikke har prøvd så kan hun heller finne seg en JOBB!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun kommer nok ikke til å forsvinne med det første. Hun har fortsatt mange trofaste lesere som vil fortsette å besøke bloggen.

Det er det ingen tvil om, men det hjelper ikke akkurat på å gi henne flere klikk. Tror mange bare er innom for å kritisere henne, og så lenge hun ligger på topp vil bare flere og flere unge oppdagen bloggen hennes. Det er ikke akkurat ønskelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til Lars-Kristian Eriksen hvis du leser dette.

De fleste her inne har faktisk ett liv. Ikke trakkaserer vi mennesker på facebook heller. Det er vell strengt talt din kone og du som burde skaffe dere ett liv i og med dere ikke takler kritikk. At din kone og du ikke kan grunnleggende oppførsell er virkelig ikke vårt problem. Hvis dere lager ett så stort helvette forde dere ikke klarer noe så enkelt som å være ærlige at dere får ræva full av penger pga hun roser produkter hun ikke har prøvd så kan hun heller finne seg en JOBB!

:enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Det er i motgang folk viser sitt sanne ansikt. Lett å fremstå som kjekk og fornuftig når skjelettene er trygt forvart inne i skapet.

Nå som de har blitt avslørt og kona får kritikk, viser de hvem de virkelig er.

Søt avatar forresten! :rødme:

Hihi, takk. Sant det, får håpe de lærer noe av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper media tar tak i dette. De burde det ettersom disse er to kjente personer som prøver å fremstille seg selv som perfekte og gode, og som samtidig trakasserer sine lesere på FACEBOOK ?( hvilket normal menneske gjør det? )

Og med så stygge og nedlatende ord til folk han SELV ikke kjenner.

Noe er galt i verden når sånne mennesker skal få holde på slik som de gjør og bli rikere og rikere av det, og ødelegge unge mennesker.

Jeg er ganske sikker på at mange unge jenter sulter seg selv ihjel etter å ha vært innom bloggen hennes.

Hun skrev her om dagen at det var så godt å trene etter all maten hun hadde spist. Samtidig hadde hun lagt ved bilder hvor ribbeina stakk ut.

Du burde skamme deg, Caroline.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...