Gå til innhold

Fotballfrue bedriver snikreklame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun skriver jo ofte om negative ved seg selv! :ironi: Som de gangene hun ikke får trent mer enn fire ganger i uka, og at hun er så perfeksjonistisk... (Typisk jobbintervju-svar på spørsmålet om man har noen negative sider).

Jeg har fulgt bloggen hennes en stund av ren nysgjerrighet. Kritiske spørsmål sletter hun lett som ingenting, men utallige kommentarer om at hun ser anorektisk ut lar hun gladelig stå. Hun må ha et sykt bilde på egen kropp, så på den måten synes jeg faktisk synd på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fulgt bloggen hennes en stund av ren nysgjerrighet. Kritiske spørsmål sletter hun lett som ingenting, men utallige kommentarer om at hun ser anorektisk ut lar hun gladelig stå. Hun må ha et sykt bilde på egen kropp, så på den måten synes jeg faktisk synd på henne.

Å slette kritiske kommentarer er intet annet enn feigt.

Jeg klikket meg inn på Livingdoll sin blogg, og selv om denne bloggeren heller ikke har imponert meg mht produktomtaler og sponsing, er hun rakrygget og modig til å i hvert fall slippe gjennom alle kommentarer som postes, negative så vel som positive. I så måte har jeg langt mer respekt for henne enn for denne fotballdamen som diskuteres.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gir dere disse bloggerne mer penger i lomma?Hver gang dere er inne og bare skal se får hun flere lesere og mer MONEY :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med gjest. En troverdig blogg burde vise negativer sider så godt som positive.

Hun kan skrive om hva hun vil, og trenger ikke legge ut bilder av seg selv uten sminke, eller vise frem fotvortene for min del. Hvor mange av oss som ikke blogger legger ut bilder av oss selv hvor vi nettopp har stått opp, eller bilder av strekkmerkene våre på Facebook, bare for at folk skal få se hvordan vi "egentlig" er?

Det jeg derimot reagerer på er at hun fjerner alle negative kommentarer. Helt greit å sile vekk usaklig personhets av typen "Du er så stygg! Håper du blir overkjørt av en lastebil!", men å ikke engang la saklige kritiske kommentarer stå (hun trenger jo ikke engang svare om hun ikke vil) blir for dumt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica

Hun skriver jo ofte om negative ved seg selv! :ironi: Som de gangene hun ikke får trent mer enn fire ganger i uka, og at hun er så perfeksjonistisk... (Typisk jobbintervju-svar på spørsmålet om man har noen negative sider).

Jeg har fulgt bloggen hennes en stund av ren nysgjerrighet. Kritiske spørsmål sletter hun lett som ingenting, men utallige kommentarer om at hun ser anorektisk ut lar hun gladelig stå. Hun må ha et sykt bilde på egen kropp, så på den måten synes jeg faktisk synd på henne.

Jeg er enig i at det er feigt å slette saklige kommentarer. At hun fjerner hets er forståelig, men å slette saklig kritikk blir dumt. Dette ville ha bidratt til at hun fikk nyansert innholdet litt, men jeg står fremdeles fast ved at hun ikke er forpliktet til å vise oss "den fulle sannhet" - selv om hun er et dårlig forbilde slik hun blogger nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kan hun blogge om hva hun vil. Hadde jeg hatt en matblogg hadde jeg ikke blogget om den dagen jeg hadde Gilde wienerpølser med lompe. Og hadde jeg hatt en såkalt mammablogg med søte barn tar jeg ikke nærbilde av dagen barna kaster opp. Og hadde jeg hatt interiørblogg hadde jeg antakelig ikke vist frem boden min full av rot og gamle malingsspann. Og hadde jeg hatt en rosablogg hadde jeg ikke fortalt i detalj om kviser, underlivssopp eller at foreldrene mine skal skille seg og at jeg gråter hele natten.

Skjønner ikke folk dette av seg selv?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å slette kritiske kommentarer er intet annet enn feigt.

Jeg klikket meg inn på Livingdoll sin blogg, og selv om denne bloggeren heller ikke har imponert meg mht produktomtaler og sponsing, er hun rakrygget og modig til å i hvert fall slippe gjennom alle kommentarer som postes, negative så vel som positive. I så måte har jeg langt mer respekt for henne enn for denne fotballdamen som diskuteres.

Jeg har forsøkt å legge igjen en saklig og kritisk kommentar hos Livingdoll, men denne ble ikke godkjent. Så hun slipper nok ikke gjennom alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica

Selvsagt kan hun blogge om hva hun vil. Hadde jeg hatt en matblogg hadde jeg ikke blogget om den dagen jeg hadde Gilde wienerpølser med lompe. Og hadde jeg hatt en såkalt mammablogg med søte barn tar jeg ikke nærbilde av dagen barna kaster opp. Og hadde jeg hatt interiørblogg hadde jeg antakelig ikke vist frem boden min full av rot og gamle malingsspann. Og hadde jeg hatt en rosablogg hadde jeg ikke fortalt i detalj om kviser, underlivssopp eller at foreldrene mine skal skille seg og at jeg gråter hele natten.

Skjønner ikke folk dette av seg selv?

Så enig, så enig. :)

"Den fulle sannhet" har jeg aldri skjønt meg på. Imidlertid er det mange ulike ting som gjør en blogg lesverdig. Jeg refererte til Virrvarr isted, og det er nettopp en lesverdig, godt formulert blogg som tar med leserne sine på opp- og nedturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forsøkt å legge igjen en saklig og kritisk kommentar hos Livingdoll, men denne ble ikke godkjent. Så hun slipper nok ikke gjennom alt.

Jeg opplevde det samme selv den ene gangen jeg var innom, og makan til usaklige svar til de hun hadde sluppet gjennom og! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enig, så enig. :)

"Den fulle sannhet" har jeg aldri skjønt meg på. Imidlertid er det mange ulike ting som gjør en blogg lesverdig. Jeg refererte til Virrvarr isted, og det er nettopp en lesverdig, godt formulert blogg som tar med leserne sine på opp- og nedturer.

Absolutt. Men Virrvarr har også sagt at det meste hun skriver om nedturene er gjennomlest av andre, og at hun ikke sriver om det mest selvdestruktive - nettopp fordi hun er sitt ansvar bevisst. Ergo er det også her (selvsagt!) en retursjering.

De som ikke skjønner at enhver blogger ikke vil legge ut sine mørkeste hemmeligheter på internett må jo være smådumme? Eller er de kanskje slike som selv liker å ha hele livet sitt søkbart på google til evig tid?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ærlig innrømme at dere igrunn ikke er noe bedre enn henne.. Jeg fatter ikke hvorfor dere klikker dere inn på siden hennes og gir henne flere lesertall for så å irritere dere over den tullingen der =/ Unnskyld meg, men jeg ser ikke helt logikken i det. Hun vil jo det, og dere gir henne det! Det blir for dumt, for dersom hun mister den klikkinga, så er løpet kjørt for henne. Det er det dere burde være mer fokusert på :) Hun har ikke behov for lesere egentlig, hun har behov for hatere, for det er de som gjør henne større. Folk som bare klikker seg inn for å irritere seg over henne, eller slenge dritt (som ikke slipper igjennom en gang) :( Hun har kun behov for klikk, for da får hun flere lesertall, selv om dere kun er innom siden hennes for 2 sekunder. Jeg vil ha hu vekk fra topplista, så unge mennesker slipper det synet av den usunne livstilen hennes! Ærlig talt, dette kan ikke være bra for de unge. De unge er for unge til å forstå, hun er for blåst til å forstå, derfor må vi som er oppegående gjøre noe med saken :) :) Er dere ikke enig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med dem som mener at man ikke bør klikke seg inn på bloggen hennes. Jeg leste selv en del da det stormet som verst rundt henne, men man ser jo hva det har ført til; Kremtoppnominasjon (ikke det at jeg synes det er stort, men det gjør tydeligvis hun!) og førsteplass på blogglisten. Selv om jeg helt klart er enig i at lesertall er noe annet enn troverdighet, ønsker jeg ikke å bidra til å gi henne noe hun kan skilte positivt med, så jeg har ikke klikket meg inn mer. Kommer ikke til å gjøre det, heller. Vi vet jo at hun er blind for all form for konstruktiv kritikk, så why bother? Hvis man først skal lese innholdsløse rosablogger, er det mange å velge av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bruke toppliste plassen sin på noe positivt liksom, slik som Yasi og Heidi gjør?

Nei, jeg har helt sluttet å klikke meg inn på siden hennes. Det skjer ikke mer.. Bidrar heller til å få andre som de overnevnte lengre opp, slik at hun gradvis kan forsvinne (I HOPE!!!).. Meget lei av henne nå egentlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er denne bloggen, som forteller om fotballfruens solskinnshistorier, så mye verre enn de bloggene som forteller mye om negative ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne bloggen, som forteller om fotballfruens solskinnshistorier, så mye verre enn de bloggene som forteller mye om negative ting?

Det gjelder å fortelle om livet fra den sanne side, ikke fra den oppdiktede perfekte side. Jeg har ingen tro på perfeksjon, derfor har ikke jeg tro på at hun har et perfekt liv. Jeg bryr meg ikke om hun kun skriver om positive ting, det er ikke derfor jeg ikke kan fordra henne. Det er alt det andre hun gjør som gjør henne ufordragelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eks på et innlegg:

Marie says:

November 29, 2010 at 19:03

sikkert et dumt spørsmål, men må du bare si at produktene er sponset eller må du også si at du har fått betalt for å skrive innlegget, hvis du har det?

Reply

Fotballfrue says:

November 29, 2010 at 19:08

Akkurat dette er jeg litt usikker på, jeg har bare sett hvordan andre har løst det. Men om produktene kun er sponset, eller om det kommer betaling i tillegg har vel ikke så mye å si, produktet i seg selv har jo en verdi :)

- C

Nå spiller hun visst dum.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eks på et innlegg:

Marie says:

November 29, 2010 at 19:03

sikkert et dumt spørsmål, men må du bare si at produktene er sponset eller må du også si at du har fått betalt for å skrive innlegget, hvis du har det?

Reply

Fotballfrue says:

November 29, 2010 at 19:08

Akkurat dette er jeg litt usikker på, jeg har bare sett hvordan andre har løst det. Men om produktene kun er sponset, eller om det kommer betaling i tillegg har vel ikke så mye å si, produktet i seg selv har jo en verdi :)

- C

Nå spiller hun visst dum.

Hahah, hun leker uskyldig! PATETISK. Hvorfor kan hun da ikke skrive omtale av alt gratis, siden det er en verdi i produktet i seg selv??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sendte jeg en kommentar, bare for å teste:

Det første du gjør etter at du er tilbake er å reklamere for flere betalte ting.

Driver du katalog eller blogg?

Tviler på at den kommer til å bli publisert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eks på et innlegg:

Marie says:

November 29, 2010 at 19:03

sikkert et dumt spørsmål, men må du bare si at produktene er sponset eller må du også si at du har fått betalt for å skrive innlegget, hvis du har det?

Reply

Fotballfrue says:

November 29, 2010 at 19:08

Akkurat dette er jeg litt usikker på, jeg har bare sett hvordan andre har løst det. Men om produktene kun er sponset, eller om det kommer betaling i tillegg har vel ikke så mye å si, produktet i seg selv har jo en verdi :)

- C

Nå spiller hun visst dum.

Hehe, det var hennes sleipe måte si: ja,jeg får betalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sendte jeg en kommentar, bare for å teste:

Det første du gjør etter at du er tilbake er å reklamere for flere betalte ting.

Driver du katalog eller blogg?

Tviler på at den kommer til å bli publisert :)

Til info:

Kommentaren ble, som forvente, slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...