Gå til innhold

Fotballfrue bedriver snikreklame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har mistet all respekt for henne.

Jeg trodde faktisk på hennes anbefalinger og kjøpte et par produktene.

Jeg vil ha pengene tilbake.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gjennom bloggen hennes nå.

Det er hundrevis av anbefaling av produkter der. Hun må da tjene rått på dette.

Så skriver hun under hvert produkt :" Leverandøren av produktet har betalt for dette innlegget, men omtalen over er basert på mine personlige meninger og erfaringer, uten noen som helst påvirkning fra andre."

Er det noen som faktisk tror på dette? Her er det noen som betaler deg for å anbefale et produkt. Hva skriver du da? At den er dr...? Selvfølgelig skriver hun at de er bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Googler man på fotballfrue kommer man inn på en annen lignende blogg hun har.

Der har hun ikke opplyst om at hennes omtaler er betalte.

Burde hun ikke ha rettet DEN opp som faktisk kommer øverst på google-søk???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må ha et usedvanlig stort behov for å dyrke seg selv. Tenk at hun sletter de komentarende som er kritiske. Skremmende og nesten litt sånn narsissistisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den såkalte fotball frua slutter ikke å overraske.Nå har hun skrevet dette under alle produktene "Leverandøren av produktet har betalt for dette innlegget, men omtalen over er basert på mine personlige meninger og erfaringer, uten noen som helst påvirkning fra andre". Jeg ler rett og slett patetisk hvilken idiot betaler for så å få en dårlig omtale om sitt produkt?Er det bare tilfeldig at alle de 100 produktene hun har testa har vært kjempe bra?Hun lyver jo i tillegg blir sikkelig kvalm av den kjerringa.

Endret av muffin26
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blogg er like ille som TVShop!!

Edit: bloggen til fotballfrua, voe og de andre skjønnhetsbloggerne som "tester" produkter. Selvfølgelig ikke vanlige bloggere som faktisk sier sin egen mening uten å bli betalt for det.

Endret av Independent_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den såkalte fotball frua slutter ikke å overraske.Nå har hun skrevet dette under alle produktene "Leverandøren av produktet har betalt for dette innlegget, men omtalen over er basert på mine personlige meninger og erfaringer, uten noen som helst påvirkning fra andre". Jeg ler rett og slett patetisk hvilken idiot betaler for så å få en dårlig omtale om sitt produkt?Er det bare tilfeldig at alle de 100 produktene hun har testa har vært kjempe bra?Hun lyver jo i tillegg blir sikkelig kvalm av den kjerringa.

Tåpelig ja.

Men i det minste har hun bitt i det sure eplet og det kommer fram at det ER en annonse. Får bare håpe dette er noe de fleste skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er liksom utdannet jurnalist og sletter kritiske kommentarer og bare poster de hyggelige?

Hvis hun noensinne jobber seriøst som jurnalist, hvem kommer til å tro på noe som helst av det hun rapporterer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er liksom utdannet jurnalist og sletter kritiske kommentarer og bare poster de hyggelige?

Hvis hun noensinne jobber seriøst som jurnalist, hvem kommer til å tro på noe som helst av det hun rapporterer?

Skulle stå journalist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler sterkt på at hun gjør all arbeidet i bloggen selv.

Hun er liksom på bryllupsreiser, men samtidig modererer kommentarene som blir skrevet i hennes blogg?

Jeg stoler ikke på noe som helst i den bloggen lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at hun klager over at det har vært storm på øya og at hun ikke har fått solt seg. Pluss at det var godt å trene vekk maten hun spiste.

På bildet hun har i bloggen idag kan man telle ribbeina, og hun er brun som en afrikaner.

Skummelt at sånne jenter er forbilde for noen småjenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at hun klager over at det har vært storm på øya og at hun ikke har fått solt seg. Pluss at det var godt å trene vekk maten hun spiste.

På bildet hun har i bloggen idag kan man telle ribbeina, og hun er brun som en afrikaner.

Skummelt at sånne jenter er forbilde for noen småjenter.

Så tar hun aldri sol i Norge fordi hun er så naturlig brun,hahahah not.Juger så det renner av henne.Hun var sikkelig ekkel på det bildet.Hva er vitsen å holde inn magen når du er et skjelett?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gjennom bloggen hennes nå.

Det er hundrevis av anbefaling av produkter der. Hun må da tjene rått på dette.

Så skriver hun under hvert produkt :" Leverandøren av produktet har betalt for dette innlegget, men omtalen over er basert på mine personlige meninger og erfaringer, uten noen som helst påvirkning fra andre."

Er det noen som faktisk tror på dette? Her er det noen som betaler deg for å anbefale et produkt. Hva skriver du da? At den er dr...? Selvfølgelig skriver hun at de er bra.

Over hundre anbefalinger? Der overdriver du litt, er vel mer rundt 30.

Ser at hun klager over at det har vært storm på øya og at hun ikke har fått solt seg. Pluss at det var godt å trene vekk maten hun spiste.

På bildet hun har i bloggen idag kan man telle ribbeina, og hun er brun som en afrikaner.

Skummelt at sånne jenter er forbilde for noen småjenter.

Jeg synes det er greit med konstruktiv kritikk, men etter å ha lest gjennom tråden virker det som flere av dere er ute etter å ta henne. Det er jo kun leserne hennes det går utover, virker ikke ut som veldig mange av dere er faste lesere av bloggen hennes. Så hvorfor blåse dette opp til en så stor sak, og i tilegg påpeke alle feilene ved henne (som ikke har noe med dette å gjøre). Gjort er gjort, det hjelper ikke med endeløse diskusjoner. Hun har forklart seg og fremover vil hun nok opplyse om når hun får betalt for diverse produktanmeldelser. Jeg synes denne saken har blitt enormt blås opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke uten grunn at man gjerne kaller disse bloggerne for bloggHORER. :)

Så, så.

Ikke nødvendig å komme med usakligheter. :nei:

Så gjennom bloggen hennes nå.

Det er hundrevis av anbefaling av produkter der. Hun må da tjene rått på dette.

Så skriver hun under hvert produkt :" Leverandøren av produktet har betalt for dette innlegget, men omtalen over er basert på mine personlige meninger og erfaringer, uten noen som helst påvirkning fra andre."

Er det noen som faktisk tror på dette? Her er det noen som betaler deg for å anbefale et produkt. Hva skriver du da? At den er dr...? Selvfølgelig skriver hun at de er bra.

Hehe. :ler: Det er jo nettopp derfor de ikke har opplyst om det før, hun mister jo all troverdighet når det kommer fram at hun er kjøpt og betalt.

Personlig er jeg glad dette fenomenet har kommet fram i lyset. Det er ulovlig å manipulere folk med skjult reklame på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Over hundre anbefalinger? Der overdriver du litt, er vel mer rundt 30.

Jeg synes det er greit med konstruktiv kritikk, men etter å ha lest gjennom tråden virker det som flere av dere er ute etter å ta henne. Det er jo kun leserne hennes det går utover, virker ikke ut som veldig mange av dere er faste lesere av bloggen hennes. Så hvorfor blåse dette opp til en så stor sak, og i tilegg påpeke alle feilene ved henne (som ikke har noe med dette å gjøre). Gjort er gjort, det hjelper ikke med endeløse diskusjoner. Hun har forklart seg og fremover vil hun nok opplyse om når hun får betalt for diverse produktanmeldelser. Jeg synes denne saken har blitt enormt blås opp.

Diskusjonen forsetter til det uendelige pga hun igjen har blitt tatt for å juge.Hun mener at ingen har betalt henne for at hun skal skrive positivt om alle produktene hun hat testet,noe som igjen er løgn.. :kjefte: :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har akkurat den samme posituren i alle bildene.

Hun poserer heeele tiden.

Ingen ting er virkelig ved henne.

Hva vet du om dette, kjenner du henne personlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at noen gratulerer henne med førsteplass på blogglista i bloggen hennes :fnise:

Hvem vil være på førsteplass pga idioti og løgner.

Den plassen betyr ikke at hun er den beste bloggeren,men den mest leste. Og folk har vært innom bloggen hennes på grunn av hennes løgner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...