Gå til innhold

Isiselins hjørne


Isiselin

Anbefalte innlegg

Skal du ha ditt gamle i tillegg eller?

Ja jeg skal ha mitt gamle i tillegg. Så da blir det 4 navn på meg. Hvis vi får barn blir de å ha bare hans navn.

Har du allerede sendt inn skjemaet eller skal du gjøre det etter bryllupet?

Vi har sendt det til kirken og de videresender det sammen med vielsesattesten etter bryllupet.

Nå er det snart klart for nr. 19 FINALE :-)

Gleder meg. Er spent på hvordan det kommer til å gå der og hvem som vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som du hadde et riktig så koselig utdrikningslag!!

17 dager igjen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått 80-tallslag, samt at hyret til mannen og verdens flotteste kjole (sånn helt objektivt sett fra Isiselins side) er i hus. Nå er det snart din tur! :D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, nå har jeg kost meg med å lese gjennom hele dagboken din :) Så lik smak vi har!! Kjolen din er nydelig, skoene dine er akkurat slike sko jeg lette etter da jeg skulle gifte meg i fjor (men ikke fant), tiaraen din er veldig lik den jeg valgte, og brudepikekjolene er identiske med den som min brudepike hadde! Morsomt :rosasmil: Ellers må jeg si at invitasjonene og bordkortene var veldig fine, du har vært veldig flink med planleggingen. Og : Gratulerer så mye med fantastisk resultat på oppgaven din :klappe: Nå får du nyte den siste ventetiden, og jeg håperat bryllupsdagen din blir alt du drømmer om og enda litt til! Kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

ville bare ønske deg lykke til i morgen, kos dere masse!

Gleder mg til å høre referat, og kanskje se bilder?!

Snart... :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Isiselin! Naa er det jammen meg ikke lenge igjen - oensker deg og din tilkommende en kjempeflott dag i morgen!

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LYKKE TIL MED DEN STORE DAGEN I MORGEN, LILLE HALVAN

Tenk i morgen går drømmen vår i oppfyllelse og vi er blitt Fru begge to :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Heyyyyyyyyyy..........hvor er du........????

Du er ikke den eneste som lurer! :o Hvor er du, vennen?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, må nesten innrømme at jeg blir litt bekymret.....men de har sikkert en ferietur sammen.................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Hei =)

Håper alt gikk bra på den store dagen, og etterkant!!??

Lurer selvfølgelig også på hvordan det gikk med skolen? Kom du inn på arkeologi?

Står på venteplass jeg da, som nr.1.. hehe, jeg manglet utrolige 0.1 poeng ;)

Er det ingen som takker nei blir det kulturminneforvaltning på meg, må se hvordan jeg liker det. Har alltid kunsthistorie å falle tilbake på ;)

Ha en fin sommer videre :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere! Uff da! Ikke meningen at dere skulle bli bekymret!

Ja, nå er jeg jammen blitt frue. Siden den store dagen har jeg hatt det så travelt at det er nesten ikke mulig. Har vært litt hos BBs foreldre. Jeg har vært barnevakt i noen dager hos noen mennesker i en annen by. Dessuten har vi vært på en ukes hyttetur også. Nesten første anledning til å skrive noen ord dette...

Altså...referat følger:

Isiselin og BBs store dag

Forberedelsene

Jeg la meg sent på fredagskveld fordi det var så sinnsykt mye å ordne. Etter at vi var ferdigordnet skulle jeg også kjøre til hotellet der jeg skulle sove. Jeg hadde fått streng beskjed av frisørene om at jeg ikke måtte ha helt nyvasket hår da jeg kom så jeg måtte ta meg en dusj også før jeg la meg. Så natt ble det ikke på meg før klokken var nærmere 2. I sengen ble jeg liggende med sommerfugler, eller som jeg sa til en kamerat av oss da han filmet meg, overdimensjonerte sommerfugler, altså ørner hadde bosatt seg i magen min. Jeg var slett ikke nervøs, men fryktelig spent. Omsider sovnet jeg, men jeg var såpass spent at jeg våknet hver eneste time i panikk og trodde jeg hadde forsovet meg. Klokken 6 orket jeg ikke mer og sto opp.

Det var en underlig følelse å sitte på sengekanten og vite at det slett ikke var mange timene til jeg verdig skulle ankomme kirken (trodde jeg) og rolig og sindig skulle gå opp mot min ventende brudgom (rolig, yeah right...). Jeg tok meg enda en dusj (var forsiktig sånn at ikke håret skulle bli vått. Ville jo ikke få kjeft av frisører på selve bryllupsdagen... )Så la jeg frem alt av undertøy og smykker og slikt. Jeg skrev litt i dagboken min før jeg ruslet ned til frokost på hotellet.

Da jeg satt der og spioste kom forloveren min og kjæresten hennes som spiste frokost sammen med meg. Det var fryktelig koselig og jeg ble kvitt mange av sommerfuglørnene for en stakket stund. Forloverkjæresten forsvant og vi jentene satte i gang. Hun tok på seg kjolen sin og slikt. Jeg tok på meg det undertøyet jeg skulle ha og noen gamle klær over og så kjørte vi til frisøren. Allerede da var vi sent ute...og senere skulle vi bli...

Klokken var fem over ni da vi ankom frisøren og vi ble servert champagne, vi satte på fin musikk og hadde det utrolig koselig der vi satt. Jeg fikk satt opp håret min i en liten 70-tallsskalk øverst på hodet og resten hang ned i fine korketrekkerkrøller. Annet fikk ikke frisøren til med mitt kjempetykke, kjempelange hår, men duverden jeg ble bra fin! Klokken fløy avgårde og plutselig var klokken halv ett. En halvtime igjen til jeg skulle gå inn i kriken. Nervene begynte sånn smått å ankomme, men jeg visste at jeg ikke kom til å bli sånn forferdelig nervøs. BB’s forlover stakk hodet inn av døren og gjorde oss oppmerksom på at han var der, klar til å hente oss. Jeg var ikke ferdig med å bli pyntet, var ikke ferdig med å ta på meg kjolen og panikken begynte å sige på.

Klokken kvart på ett var jeg ferdig pyntet på håret og ferdig sminket. Kjolen hang enda i posen sin!!! Angst!!! Jeg fikk hjelp med å få kjolen på. Den skulle snøres bak og det tok sin tid, tiara og slør skulle festes, sko skulle på og så var jeg ferdig til må dra til kirken. Klokken var nå akkurat 3 minutter over ett! Jeg hadde helt angst! Helt hysterisk tenkte jeg på stakkars BB som satt der og ventet på meg i kirken og lurte på om jeg skulle komme eller ikke.

Jeg og forloveren min styrtet ut av frisøren, møtte på BB’s forlover som gapte og sa ”Herregud, så nydelig du er!!”. Da ble jeg veldig glad og kanskje en smule roligere.

Klokken var ti over ett da vi ankom kirken. Jeg skalv som et aspeløv og visste ikke helt hvor jeg var eller hva jeg skulle gjøre! BBs forlover var i bagasjerommet på bilen og hentet en stor eske der brudebuketten min lå. Den var rett og slett helt utrolig fin! Ikke for stor, ikke for liten. Fargene var helt perfekte og jeg ble så glad i den med en eneste gang. Der lå også BB’s forlovers brystbukett, min kjære fars brystbukett og to buketter til brudepikene. Ja, og så lå det to løse roser som jeg tok med meg.

Inne i våpenhuset sto pappa og brudepikene og ventet. Pappa hadde akkurat klart å få nervene i sjakk da jeg kom hastende og skjelvende inn som et uvær. Min stakkars far ble dermed skrekkelig nervøs igjen, stakkars! Jeg gav blomsterbukettene til brudepikene. Den minste (5 år) sa ”Ååååh! Så fiiin!!!”. Den største (7 år) snudde og vendte litt på den og utbrøt: ”Mæn...ke vi SKA mæ de hær egentlig???”. Hehehe! Ingen hadde fortalt dem at de skulle få egne buketter de også.

Forloverne gikk inn arm i arm, noe som skapte litt forvirring da halve menigheten reiste seg og trodde det var jeg og pappa som var på tur inn. Jeg og pappa pustet rolig inn og ut noen ganger før vi hørte musikken. Brudeslått fra Øre runget, dørene åpnet seg og jeg så kjæresten min stå langt der oppe og vente på meg.

Forts. følger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...