Gå til innhold

Isiselins hjørne


Isiselin

Anbefalte innlegg

Herregud så dårlig gjort av disse vennene hans med damer :o Hadde det vært meg hadde jeg flydd i taket. Glad det er bra mellom dere da og at eksamenene har gått over all forventning. Supert :wink: Gratulerer

Hvor har du vært og kjøpt gaveregistreringsmateriel? Og hva har du kjøpt?

Må vel gjøre det også snart tenker jeg.

Ja tenk det er bare 22 dager igjen til den store dagen. Jeg har faktisk ikke så mye bryllupsnerver og egentlig håper jeg de holder seg langt unna også. Vil veldig gjerne nyte disse dagene og den Store Dagen i fulle åndedrag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg synes også det var skikkelig dårlig gjort av dem. BB fikk jo vite dette da han kom hjem, men nå angrer jeg på at jeg fortalte ham hvor fælt jeg hadde det for da gikk han rundt og hadde dårlig samvittighet for det hele i mange dager samt at han ønsker at han aldri hadde fått laget sitt. At de bare hadde latt det være. Og det vil jo ikke jeg for jeg vet jo at han hadde det morsomt den dagen og at de arrangerte det for at de er glade i ham og at han skulle ha dårlig samvittighet er jo helt latterlig for han har jo ikke gjort noe galt! Stakkars vennen min... Jaja... Nå er det i allefall glemt...så og si i allefall. Ikke noe å dvele ved.

Av sånn gaveregistreringsgreier har jeg kjøpt en vanlig blå skrivebok (av typen man fikk på barne- og ungdomsskolen) med linjer, slike små merkelapper som en kan skrive på med penn (tror det var 250 stk i en pakke så det burde vel holde). Ellers skal vi ta med saks og penn fra svigers og opp til selskapslokalet. Det skulle vel holde, tenker jeg.

Jeg har heller faktisk ikke bryllupsnerver. Bare gleder meg og håper også det vil bli sånn helt til dagen er over. Vil ikke få det slik som Tex fikk det... :o Det at jeg ikke er nervøs tror jeg kommer av det at det føles så uvirkelig. Tror ikke det kommer til å føles virkelig før det øyeblikket jeg tar på meg kjolen den 26. juni... Det virker mest som en lek, ja, jeg planlegger og slikt bare som en lek. :ler2: Det blir spennende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå nærmer det seg. :D

Gratulerer så utrolig mye med A på eksamen. Nå har du all grunn til å være stolt av deg selv.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske flink til å se uforstyrret ut av slikt oppstyr, men da ser jeg ut som ISDRONNINGEN :ler:

Jeg håper jeg skal kunne konsentrere meg mere om brudepiken og brudesvennen og min kjære nervøse pappa på selve dagen enn på meg. På den måten kan jeg heller ha omsprg for dem enn å tenke for mye på det som skal skje :wink:

Nei, det er jo ikke meningen han skal ha dårlig samvittighet for at han fikk utdrikningslag, men de andre burde hatt dårlig samvittighet - spesielt når de vet bakgrunnen for at du bekymret deg. Helt tåpelig oppførsel, mener nå jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Saeria! :klem: Ja, jeg er stolt! Forrige gang jeg fikk A visste jeg at jeg hadde skrevet en veldig god oppgave, men denne gangen trodde jeg faktisk ikke at jeg skulle greie en C engang!

:o

Så feil kan man ta! :ler2:

Så nå er det bare å brette opp ermene og prøve å få til en god karakter på oppgaven jeg skriver nå... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takktakk!

Nå er jeg nervøs! I morgen skjer det jeg ikke aner noe om. Har ryddet og vasket litt her i tilfelle noe av greia skal foregå her... Så nå sitter jeg bare og skjelver. Huffhuff! Kjære, snille RM, hva er det du har funnet på??? :klapre tenner og skjelve:

Huff! Glemme greia nå...Heller danse litt til den pussige polske sangen fra Eurosong i år... :digge: "Sweeeeet song, loooove song, sweeeet song, wanna give you my song...." :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for lykkeønskninger.

Akkurat nå er klokken 08.08 og jeg har vært våken siden halv sju. Ikke fikk jeg sove før klokken halv fire heller så å si at jeg har sovet godt er nok en mild overdrivelse. Da jeg våknet klokken halv syv prøvde jeg å sove mer, men etter 20 minutter gav jeg opp...

Så nå sitter jeg her og venter på at noe skal skje. Håper jeg slipper å vente så kjempelenge. Tenk hvis ikke noe skjer før klokken 16.00! :o Da kommer jeg til å gå på veggene! :ler2:

Siden jeg ikke vet når noe skjer har jeg lekt litt detektiv. Min forlover kommer jo fra Mo i Rana. Hvis hun ikke kom i går og sov hos noen andre så kommer hun antagelig med toget. Da har hun tre valg, men i realiteten to siden det siste toget ikke er her før klokken halv ti i kveld. De andre to togene er her klokken 07.50 og 15.40. Hvis hun kommer med det første toget vil det si at hun allerede er i Trondheim og at jeg kan vente meg besøk ganske så snart. Hvis hun ikke kommer før klokken 15.30 har jeg enda leeeenge å vente.

Tror vel kanskje mest på at hun kom med toget som kom for 20 minutter siden... *sukk* ...utålmodig og dritredd! :hår: :ler2:

:tvinne tommeltotter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg sitter her enda...så jeg tipper forloveren min kommer med toget som er i Trondheim klokken 15.40.

Kjeeedelig å sitte og vente siden klokken halv syv i morges. Heldigvis fikk jeg sovet et par timer på sofaen i morges så nå er jeg ikke så urtrøtt som jeg var da jeg sto opp.

Siden jeg ikke får til å skrive oppgave når jeg er så nervøs hører jeg masse kul musikk og danser rundtomkring i stua.

"I've been watcing, I've been waiting, in the shadooows... åååh-ååh" :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, det ble utdrikningsag for meg også, enda jeg absolutt ikke hadde ventet det i det hele tatt. Det ble ikke noe stort og svært og fancy, men det ble koselig og morsomt og akkurat som jeg hadde ønsket det.

Klokken fem på lørdags ettermiddag ringte det på døren. Der sto forloveren min med 100 vesker og en svær bag. "Hei", sa hun. "Slå av musikken, den er ikke oppfunnet enda!" " :o :-? ", sa jeg!

"I kveld skal vi reise tilbake til yndlingstiåret ditt. Det er klart for Isiselins 80-tallslag!" Dermed dro hun opp to CD'er med 80-tallsmusikk (selvfølgelig mange av mine favoritter), hentet frem klær, autentisk 80-tallssminke fra 80tallet og mange flasker hårspray.

Så vi pyntet oss og ble riktig så vakre før forloveren min forsvant ut med et hemmelig smil og beskjed om at hun skulle på skattejakt og kom tilbake med en polpose med Sheridans (Det er liksom det det går på for meg på fest. Kan drikkebøttevis av klisset! :ler2: ).

Etterhvert kom også 6 jenter til (blant annet ei jente jeg gikk på gymnaset sammen med og som jeg ikke har sett på 4 år. Kjempeartig å se henne igjen!) Dessverre hadde de ikke fått med seg en av mine beste venninner for hun hadde allerede lovet seg bort den helgen, men det er jo så...

De andre hadde også pyntet seg med hårspray, rosa tights, hotpants, blå øyenskygge og det som verre er... Det mest komiske av alt er jo at de hadde gått inn på trendy butikker og kjøpt alt det fæle samme dagen. Så...en kan jo trygt si at 80-tallet er tilbake (og de som for noen få år siden sa at 80-tallet var det grusomste i verden går nå og kjøper hele sulamitten selv... :tunge1: ).

Uansett hørte vi på musikk, danset og bråkte, lo oss ihjel og drakk en smule, men ikke overstadig mye. Hadde det kjempefint! :danse:

I tillegg fant de frem min Book of fabolous questions og spurte meg ut (selvfølgelig fra spørsmålene bakerst i boken som nok er temmelig lysskye)... Og jeg måtte bare svare... :hår: Så nå vet de jammen både det ene og det andre om meg, BB og vårt ikke lenger så private privatliv! :ler2: Huffameg!

Festen varte til omtrent klokken 2 da folk begynte å dra hjem og jeg hadde kost meg masse. :D

Mest av alt er jeg glad for at de arrangerte dette selskapet for lille meg. Det gjør meg inderlig glad og rørt.

Så da var også den delen av bryllupsforberedelsene ute av verden. I dag skal jeg ringe valsemannen som skal lære oss (les: BB) å danse... Blir litt skummelt og ikke så rent lite morsomt!

Og så skal jeg ringe ei av jentene som var her på lørdagen og høre om de kan sende meg digitalbilder fra både BB's (kjæresten hennes er en av BB's beste venner) og mitt utdrikningslag og så skal jeg legge dem ut på bryllupssiden vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gikk bra! Jeg har en helt egen evne til å bli nervøs for alt mulig som jeg egentlig ikke har noen grunn til å bli nervøs for!

...men bryllupet er jeg ikke det spor nervøs for! Heldigvis! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:-) .....da er vi to......selv om jeg begynner å kjenne suget i magen nå.....bare 18 dager igjen :sjarmor:

.....når drar du nordover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser den 19. juni, tror jeg. Da får vi hele uken før til å gjøre unna slikt som er greit å gjøre der.

Herregud, bare 18 dager igjen! :o Hjelpemeg... Nå kjenner jeg også et sug i magen! Gurimalla...om 18 dager er vi fruer! Ganske sprøtt!

Vi har forresten lånt en hytte gjennom jobben til BB i 5 dager fra mandagen etter bryllupet. Hytta er på Grong så det er jo ikke verdens navle, men det er liksom for å komme oss litt bort fra dagliglivet noen dager. Så får vi se om vi får tatt oss en liten utenlandstur mot slutten av sommeren som en "ordentlig" bryllupsreise.

Snakket nettopp med han dansemannen. Vi har nå avtalt valsetimer til onsdag i neste uke (Den 16. juni) klokken 19.00. Han kommer hit, tar med seg musikk og så får vi en time her i vår egen stue. Blir spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke verst service det der da.

Jeg skal springe gjennom dusjen før jeg sprayer skoene med mer Leather stretch også er det ut og gå mere.......

Vil ikke ha trange sko i bryllupet.

Ja, om 18 dager er vi fruer. Har jo bestemt meg for å ta hans navn etterpå og har så smått begynt å ringe rundt for å endre det, men du kan tro jeg får høre det fra sambo og da...."Fru XXXXX, skal vi ditt og datt"

Gjett om han ble glad for navneendringen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Så koselig! Ja, BB ble også glad da jeg sa at jeg ville ha hans navn, men da jeg begynte å snakke om å kutte ut mitt navn og bare ta hans navn for enkelthets skyld satte han foten ned og nektet. Fikk ikke noe ordentlig svar på hvorfor heller. Han ville bare ikke at jeg skulle droppe navnet som jeg har hatt hele livet. :ler2:

Skal du ha ditt gamle i tillegg eller?

Kanskje jeg også burde begynne å ringe rundt og få det forandret...

Har du allerede sendt inn skjemaet eller skal du gjøre det etter bryllupet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...