Gå til innhold

Isiselins hjørne


Isiselin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Fikk en liten melding fra lunacia i dag om at jeg måtte ta meg en tur hit igjen, så det gjør jeg da... Heihei!

Jeg har ikke vært her på aldri så lenge, ikke i boka mi og sett i allefall, så jeg har ikke sett at dere har etterlyst meg, men jeg har vært og snoket i dagbøkene til mange av dere andre, men aldri vært såpass at jeg har sagt hei. Jeg skjemmes! :oops:

Så hvorfor ble jeg borte? Tja, si det... Jeg har en tendens til å gjøre det...trekke meg bort når ting blir for intenst og jeg føler jeg blir litt avhengig og ikke minst når jeg føler at folk jeg ikke kjenner vet for mye... Teit tanke; for dere vet jo ikke så fryktelig mye egentlig. Tror det har noe med mine opplevelser da jeg var 14-16 år da ting ikke var helt bra (mobbing og sånt...). Har aldri vært helt den samme etterpå. Trekker meg litt unna i stedet for å komme helt nær.

Nå ble det veldig alvorlig her... :oops: Første innlegget på 100 år og jeg blir fryktelig alvorlig! :-?

Velvel... Siden sist har vi flyttet. Nå bor vi på Tiller, like ved City Syd og jeg trives veldig godt. Vi har det veldig bra her.

Ellers studerer jeg hardt ( :wink: ) og venter veldig på utredningstime hos klinikken for barnløse. Venter og venter! Etter et halvt år på venteliste fikk jeg endelig brev med time i går. Den 5. april blir det time på meg. Lurer virkelig på hva som skal skje da og hva de finner ut og om ting kommer til å gå pittelitt raskere heretter... Har holdt på å vente meg ihjel det siste halve året.

Ja, og så er jeg blitt en scrapper da... :lol: Som dere kanskje skjønte etter at lunacia sa at hun hadde sett meg på scrappeforumet. Joda, jeg scrapper og scrapper og bruker altfor masse penger på den nye (men ekstremt morsomme) hobbyen min! Kjempegøy! Og albumet mitt blir jo bare ekstremt vakkert da! :sjarmor:

Kanskje jeg blir mer ivrig her nå... Jeg sier i allefall Heihei på nytt og så kanskje jeg blir her... Håper det! For det er jammen koselig å få vite at en er savnet! Det varmer hjertet mitt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å se deg her, Isiselin! Veldig leit at du hadde det tøft i tenårene. Mobbing er noe dritt. :( Kusina mi ble så mye mobbet at hun til slutt brøt sammen. :cry: Gjett om jeg ble sinna på folk som mobber! :frustrert:

Men, det er gøy å scrappe, da! Håper du koser deg masse med det. Jeg prøver å få tid til det, og stjeler meg tid innimellom, men det er ikke alltid like lett. Det blir nok bedre når jeg er ferdig med studiene. Håper jeg. Må bare ha litt mer penger først, slik at jeg får kjøpt meg mer stæsj. ;) Men, uansett, så sees vi på scrappeforumet! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å se deg her, Isiselin! Veldig leit at du hadde det tøft i tenårene. Mobbing er noe dritt. :( Kusina mi ble så mye mobbet at hun til slutt brøt sammen. :cry: Gjett om jeg ble sinna på folk som mobber! :frustrert:

Men, det er gøy å scrappe, da! Håper du koser deg masse med det. Jeg prøver å få tid til det, og stjeler meg tid innimellom, men det er ikke alltid like lett. Det blir nok bedre når jeg er ferdig med studiene. Håper jeg. Må bare ha litt mer penger først, slik at jeg får kjøpt meg mer stæsj. ;) Men, uansett, så sees vi på scrappeforumet! :klem:

Ja, mobbing er fæle greier! Litt latterlig å tenke på det også, egentlig. At en gjeng med ubetenksomme ungdommer kan gjøre livet til en annen så vanskelig at man sliter med ting hele 10 år etter. Skjønt jeg er nok blitt mye bedre de siste fire årene. :D

Og, ja, scrapping er kjempeartig! Har hatt en sånn raptus de siste dagene og har laget 3 doble og 5 enkel LO'er bare siden fredag. Men det er klart; som student er det ikke like lett å få tid alltid. Tror det kommer en sånn periode til meg også nå der jeg ikke kommer til å ha så mye overskudd til annet enn å sitte glo etter at jeg er ferdig med skole og lesing om kveldene. Og det er også sant at det er kjempedyrt; Man trenger jo i grunnen ikke så mye greier, men man er jo så flink til å innbille seg at man aldri i livet klarer å få til å lage fine LO'er uten akkurat det alfabetet og akkurat den blomsten, for å ikke snakke om akkurat den diesen til QK'en... :lol:

Ser deg på scrapping.no, ja! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er du endelig igjen :-) Har savnet deg masse :klem:

Ja, også er vi blitt nesten naboer gitt :wink:

Så koselig, MrsL! Nå ble jeg kjempeglad! :klem:

Ja, vi er jo blitt naboer nesten. Tenkte på det en dag da jeg kom hjem etter å ha vandret på City Syd og så leste jeg i dagboken din etterpå at du også hadde vært der... "Hmmm...", tenkte jeg! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig, MrsL! Nå ble jeg kjempeglad! :klem:

Ja, vi er jo blitt naboer nesten. Tenkte på det en dag da jeg kom hjem etter å ha vandret på City Syd og så leste jeg i dagboken din etterpå at du også hadde vært der... "Hmmm...", tenkte jeg! :lol:

Ja, men vi har jo sett hverandre så da skulle vi vel klare å kjenne hverandre igjen om vi "bompet" inn ihverandre.....

Håper du kommer hit litt oftere nå da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*nysgjerrig på hva som skjer på slottet!!*

Hastepressekonferanse på Slottet nå. Hva skjer? Hva skjer??

Har Märtha født? Er Mette-Marit gravid? Eller er det rett og slett noe som ikke er koselig i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men vi har jo sett hverandre så da skulle vi vel klare å kjenne hverandre igjen om vi "bompet" inn ihverandre.....

Tror du det? Jeg vet ikke helt om jeg hadde kjent igjen deg? Var for opptatt av å lokalisere dialekten din da vi så hverandre på bryllupsmessen på TilBords at jeg egentlig ikke studerte deg så hardt! :lol: For sjenert til å titte så altfor hardt på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Men jeg så deg og Helan da så jeg skulle nok kjent deg igjen.

Så, har dere kjøpt hus, leilighet, rekkehus el.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man må jo ha papir, lim og album, og det koster jo uansett. Og jeg ønsker med sånn alfabet til Klara (QKen min)! Men jeg er så blakk at det gjør vondt, så noe alfabet er ikke aktuelt med det første...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da var helga over for denne gang. Vel, det er jo egentlig påskeferie da, men jeg sitter og skriver øvingsoppgaver som skal være ferdig til onsdag i neste uke.

Helga var fin, den.., men som vanlig altfor stressende. Akkurat nå ønsker jeg meg en helg der det ikke skjer noe som helst. Jeg vil sitte i en sofa, se på TV, kose i armkroken til mannen min, scrappe litt innimellom og bare kose meg fordervet.

Men noe sånt blir det ikke neste helg og ikke neste helg etter det igjen. Lurer på når jeg egentlig får en sånn helg...

Så, har dere kjøpt hus, leilighet, rekkehus el.?

Vi har kjøpt oss leilighet i en blokk på 4 etasjer. Vi bor i 4. etasje. Leiligheten er dobbelt så stor som den vi hadde sist. Nå har vi faktisk 98 kvadratmeter å boltre oss på og det er jammen litt av en forandring. Og så har vi eget vaskerom!! Kjempebra! Og så har vi 3 soverom og et av dem er blitt mitt eget hobbyrom! Herlig!! Vi stortrives.

Men man må jo ha papir' date=' lim og album, og det koster jo uansett. Og jeg ønsker med sånn alfabet til Klara (QKen min)! Men jeg er så blakk at det gjør vondt, så noe alfabet er ikke aktuelt med det første...[/quote']

Det er sant, det. Det blir fort litt penger som går selv om det bare er "nødvendige" ting som papir, lim og album og sånt...

Ønsker meg også nytt alfabet til QK'en min (Jostein)... I allefall når jeg får QK'en min tilbake fra QK-sykehuset. Hvilket alfabet er det du sikler mest på for tiden da? Jeg synes Emily ser utrolig fint ut. Dessuten liker jeg Paige veldig godt og Sonja er jo nydelig. Men som du sier; uten penger på bok er det vanskelig å få gjort noe med det ønsket...

Går akkurat og venter på nye beskyttelseslommer fra ATSB for tiden. Kanskje de kommer i dag... Da skal jeg prøve å utvide albumet mitt for første gang. Det blir litt skummelt. Håper jeg ikke ødelegger hele greia.

God påske til deg også! Håper du får en super påske! :D

Det ønsket går forresten til alle andre som leser i boken min også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Det der scrappespråket forstår jeg ingenting av, du

Ja, da tror jeg jeg vet cirka hvor du bor :wink: Og det er jo bare rett oppi bakken det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, alle sammen! Vel, morgen er vel å ta litt i. Er jo snart midt på dagen nå.

I dag har jeg tenkt å være flink og skrive oppgave, gå en tur og kanskje få tid til å scrappe litt i kveld en gang. Mannen er opptatt med å lage supporterblad for tiden så jeg slipper å ha dårlig samvittighet for at jeg sitter på hobbyrommet og er usosial.

Så du vet hvor jeg bor, MrsL. Jeg vet knapt hvor jeg selv bor siden det er så kort tid siden vi flyttet hit og jeg ikke egentlig har hatt så masse tid til å orientere meg enda, men det blir vel antar jeg.

Skal du bare være hjemme i påsken du da, MrsL?

Vanligvis setter jeg og mannen i gang en voldsom stafett i hver ferie, fra hans foreldre til moren min og til faren min. Ganske lang kjøretur. I år ble det dessverre ikke noe sånt da mannen må være beredskapsvakt på jobben og ikke kan være så langt unna. Vi skal en tur til Oppdal fra torsdag til lørdag og møte svigermor og svigerfar, svigerinnen min, hennes mann, deres tre barn, min svogers foreldre og hans 2 søsken. Det blir fullt hus!! :o Derfor blir vi bare et par dager. Blir for mye bråk og styr med så mange mennesker på et sted. Skal nok klare og kose oss bare vi også... :D :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...