Gå til innhold

Isiselins hjørne


Isiselin

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg vet sånn cirka hvor dere bor, men jeg kan jo ta feil også. Er ikke så innmari kjent oppi der. Vet av City Syd og det er jo nok for å klare seg :wink:

Jeg skal bare være hjemme ja. Orker ikke fly nordover i påsken. Alle er jo opptatt med sitt i påsken, så vi drar heller i mai. Skal feire 17. mai der oppe. Og mine foreldres 35 års bryllupsdag :-)

Så bare mannen får fri nå så får i allefall hatt fri sammen ei stund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg vet sånn cirka hvor dere bor, men jeg kan jo ta feil også. Er ikke så innmari kjent oppi der. Vet av City Syd og det er jo nok for å klare seg :wink:

Det er jammen sant! :sjarmor: Har ikke turt å gå dit så mange ganger etter at vi flyttet. Jeg har nemlig absolutt ikke noe selvkontroll når det gjelder VISA-kortet mitt i det hele tatt. Fullstendig håpløs...

Tenkte forresten at jeg skal få med meg BB når han kommer hjem fra arbeid i dag og så skal vi på BInders en tur og handle noen esker som jeg kan ha scrappepapir i og så innom smartclub en tur og kjøpe limfirkanter.

Jeg skal bare være hjemme ja. Orker ikke fly nordover i påsken. Alle er jo opptatt med sitt i påsken, så vi drar heller i mai. Skal feire 17. mai der oppe. Og mine foreldres 35 års bryllupsdag :-)  

Så bare mannen får fri nå så får i allefall hatt fri sammen ei stund

Dere får det helt sikkert kjempekoselig sammen bare dere. Tenkte også at om jeg får tid skal jeg også reise nordover til 17. mai. Så får jeg tatt igjen litt av tiden jeg ikke fikk være sammen med mamma og dem i påsken. Håper mannen din får fri da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen har fri fra i morgen kl. 11.00 :-)

Og mens du er innom Smart Club må du jo handle litt billig smågodt til påsken :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere påskeegg dere da! Heldiggriser! Kanskje jeg må kjøpe egg til oss også... Det er jammen ufattelig mange år siden jeg hadde sånt noe sist! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har påskeegg ja - så klart :sjarmor:

Jeg bruker påskeegget mitt som jeg fikk da jeg var 4 år! Er rimelig stolt av at det ennå er i brukbar tilstand :sjarmor: Også kjøpte jeg ett til mannen da vi begynte sammen for påskeegg det måtte vi jo ha.

Er ikke så lenge siden julenissen sluttet å legge strømpe med gotterier på senga mi heller :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nissen kommer med godteri i sokken min enda, han... :lol: Et år kom han ikke og da fikk han jammen høre det på julaften. :hår: Sånt skal man ikke ha noe av! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::ler: Han skulle blitt bra forundret om plutselig en illsint fremmed dame hadde kjeftet han opp for manglende innsikt i en nisses bedrifter! :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg på tur til Oppdal på en aldri så liten ferie. Blir spennende å se... De vi skal være der sammen med er der oppe allerede og har spysjuke alle mann... Så dette blir interessant... :-?

GOD PÅSKE!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker meg også nytt alfabet til QK'en min (Jostein)... I allefall når jeg får QK'en min tilbake fra QK-sykehuset.

Er Jostein syk? Hva feiler det ham, da? Håper han snart er frisk og tilbake igjen!

Hvilket alfabet er det du sikler mest på for tiden da? Jeg synes Emily ser utrolig fint ut. Dessuten liker jeg Paige veldig godt og Sonja er jo nydelig. Men som du sier; uten penger på bok er det vanskelig å få gjort noe med det ønsket...

Alfabet er vanskelig - det er så mange fine! Tror jeg vil ha ett som er litt nøytralt og som kan brukes "overalt". Katie er innmari fint. Åhja, og Paige også. Likte Roxy også, men det har jo utgått. Og så liker jeg Khaki... Nei, det blir nok vanskelig, tror jeg. Enn så lenge får jeg snylte på Chickxsy og låne alfabet og trykke ut hos henne. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da var vi hjemme fra Oppdal og jeg er fremdeles ikke syk. :klappe::danse: Var sånn småuggen i magen i går, men det gikk over så jeg håper på at jeg ikke blir syk. Mannen derimot, har ligget pal i hele dag. Stakkars vennen min!

Var koselig å møte svigerfamilien igjen, men det var veldig godt å komme hjem igjen til sitt eget hjem med sine egne ting, regler og ikke minst...sin egen stillhet. Med tre syke småbarn i en liten hytte ble det ikke akkurat veldig stille må jeg si... :-? :wink:

Men koselig var det lell...

Er Jostein syk? Hva feiler det ham, da? Håper han snart er frisk og tilbake igjen!

Jostein er kjempesyk, ja! Plutselig en dag sa han "knak" og skruen som holder fast den nederste platen knakk rett av. :grine: Håper også han kommer snart igjen... Savner Jostein!

Alfabet er vanskelig - det er så mange fine! Tror jeg vil ha ett som er litt nøytralt og som kan brukes "overalt". Katie er innmari fint. Åhja, og Paige også. Likte Roxy også, men det har jo utgått. Og så liker jeg Khaki... Nei, det blir nok vanskelig, tror jeg. Enn så lenge får jeg snylte på Chickxsy og låne alfabet og trykke ut hos henne. ;)

Fin plan når man ikke har pengetre å plukke av! :sjarmor: Dessverre kjenner jeg ikke noen scrappere her i Tr.heim annet enn de jeg såvidt har truffet på et par treff, liksom. :)

Vet dere forresten hva jeg fant på her om dagen?? Jeg har av en eller annen idiotisk grunn ikke skrudd korken på brusflasken min ordentlig på før jeg la den i vesken min og dermed er både mobiltelefonen min og (enda verre) digitalkameraet mitt vandret heden! Irriterende!! :frustrert::grine::murvegg:

Så dum er nemlig jeg... :-?

Jaja...nå skal jeg legge meg. Må opp tidlig og skrive oppgave igjen. Er som en snegle når det gjelder skolearbeid for tiden. Er så skolelei at det er helt utrolig. Storkoser meg på forelesningene, men eier ikke inspirasjon eller leselyst i det hele tatt. Håper det bare er en periode jeg føler det sånn og at det ikke varer til jeg er ferdig...

Men nå skal jeg legge meg, ja... God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jostein er kjempesyk, ja! Plutselig en dag sa han "knak" og skruen som holder fast den nederste platen knakk rett av.  :grine: Håper også han kommer snart igjen... Savner Jostein!

Åhneiognei! Stakkars QKen! :( *trøstemassepå*

Fin plan når man ikke har pengetre å plukke av!  :sjarmor: Dessverre kjenner jeg ikke noen scrappere her i Tr.heim annet enn de jeg såvidt har truffet på et par treff, liksom. :)

Åh, men ragsan har flyttet oppover! Hun scrapper! Jeg har kjent henne ganske lenge, men så hadde vi mistet kontakten. Vet du hvordan vi fant igjen hverandre? På cafétreff for scrappeforumet! :D

Hun er her på KG også. Det er her hun heter ragsan, hun heter ikke det samme på scrappeforumet, men noe som er nesten det samme. :)

Jaja...nå skal jeg legge meg. Må opp tidlig og skrive oppgave igjen. Er som en snegle når det gjelder skolearbeid for tiden. Er så skolelei at det er helt utrolig.

Høres veldig ut som meg! *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok å håpe på for mye... Jeg kaster opp og kaster opp og er ikke i storslag i det hele tatt. Ser dårlig ut for oppgavene om jeg ikke blir frisk til i morgen...

:-? :kvalm:

Har med andre ord ikke blitt gjort noe som helst med oppgavene i dag. Har bare ligget og uffet og akket meg med noen avbrekk innimellom der jeg måtte springe på do.

Sånn sjuke må være det verste som finnes!!

I natt bestemte jeg meg for at jeg ikke ville ha unger lievel. For det første blir man kvalm under svangerskapet og for det andre setter jeg igang med å kaste opp når jeg hører andre kaste opp så hvordan skal det gå med syke barn da! Stakkars barn blir vel livredd om de ser moren stå og hylskrike når de har det vondt og kaster opp. :roll:

Nå når dagen er her og jeg ikke er så kvalm lenger tenker jeg ikke sånn lenger heldigvis.

Mannen skal forresten levere sine "saker" på onsdag denne uken og så blir det time til oss begge på sykehuset den 5. april. Blir tirsdag i neste uke, det... Blir skummelt! Hva skjer da egentlig?

Nå når vi har fått time blir alt så virkelig plutselig og ting jeg ikke har tenkt på før kommer snikeende på meg i større grad. Jeg begynner å tenke på om jeg kommer til å bli en god mor, om det å få barn kanskje er en for stor oppgave... Vi har en plan over hvordan vi skal oppdra et eventuelt barn og vi har de samme verdiene, men tenk om oppgaven blir for stor når barnet er her og det ikke er noen returrett. Heldigvis har jeg lest at gravide og prøvere generelt får mange slike tanker så jeg er nok ikke alene med tankene mine, men det er da skummelt... Det er jo en oppgave for livet du tar på deg...

Men nå skal jeg tulle meg inn i tepper igjen og bli frisk til i morgen.

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...