Gå til innhold

Isiselins hjørne


Isiselin

Anbefalte innlegg

Jeg er her. Demp dere! Ikke rop sånn! Dere vekker hele KG! Og så midt på natten da! :ler2:

Baklager, beklager! Jeg er en treiging. Jeg vet det! Ikke har jeg det så travelt som man kunne ha trodd heller. Hei, jeg heter Isiselin. Jeg er en treiging! Men jeg har lest litt inne hos dere altså...ikke heeelt borte!

Øhm. Hva skal jeg si? Har ikke så mye å meddele, egentlig. Jo, egentlig skjer det jo mye...

Jeg var i bryllup til min tante forrige helg. Første bryllup etter mitt eget. Det var en pussig opplevelse. For det første var det jo såpass tett opp i mitt eget bryllup at jeg ikke klarte å la være å sammenligne. Ikke noen bombe at jeg syntes vårt bryllup var 100 ganger koseligere, bedre organisert, flottere, mer stemningsfullt og i det hele tatt. Jeg burde skjemmes! Men helt ærlig talt; vårt VAR finere! :ler2: For det andre var det rart å gå og tenke at nå føler min tante sånn og sånn. Nå kjennes det sånn og sånn ut. Dette har hun sikkert planlagt slik og sånn. Jeg er ikke vant til å analysere andres bryllup sånn. Kommer jeg til å gjøre det for alltid heretter eller er det bare til neste sommer når jeg ikke lenger er helt bryllupoman??

Ellers har jeg jo begynt å studere arkeologi, ja. Spennende greier. Har jo ikke fått det helt store inntrykket enda, men det virker kjempespennende. En av foreleserne er kjempegod. Den andre kan jeg ikke si at jeg skjønner meg helt på enda, men det kommer vel.

Akkurat nå sitter jeg alene og forlatt. Min kjære mann har forlatt meg til fordel for en gjeng kamerater. :ler2: Neida, de er på en årlig hyttetur oppe i nord. De kommer tilbake i morgen. Så i helga har jeg bare sittet helt alene og vært syk; forkjølet og tett og med hodepine og bare elendighet. Og det når jeg burde lese side på side med arkeologi som jeg skal være ferdig med til tirsdag. Stressa. I morgen må jeg lese. Har ikke hatt konsentrasjon i det hele tatt i hele helga. Nå kjennes det imidlertid ut som hodepinen har begynt å lette. Så i morgen skal det leses om paleolitikum og mesolitikum.

Har forresten lagt ut mange fine bryllupsbilder her hvis noen er interessert.

Nå skal siste rest av hodepine soves bort så nå må dere slutte med ropingen! ;) God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er her. Demp dere! Ikke rop sånn! Dere vekker hele KG! Og så midt på natten da! :ler2:

Ha'kke ropt, jeg...

MEN NÅ ROPER JEG!

Sånn, der fikk du se hvordan jeg roper. :-P

Så glade og forelsket dere ser ut på bildene! Moro! :D

Og så likte jeg buketten din. :) Den var pen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Halvan :sjarmor:

Det var jeg som ropte i natt :sjarmor:

Nydelige bilder fra bryllupet deres. Håper vi kommer så langt snart at vi får lagt ut en del av våre.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Oj! Jeg ble visst helt borte...leeenge! Jeg er håpløs. For mye å tenke på.

I dag var jeg hos legen. Vi har i lengre tid prøvd å lage baby, men det er ikke så lett. Det viser seg nemlig at jeg lider av østrogenmangel, men de vet ikke hvorfor. De har utelukket stoffskifteproblemer, for tidlig overgangsalder og for høy vekt. De har spekulert litt på om jeg kan ha cyster på eggstokkene, men det er ting som tyder på at det ikke kan stemme det heller for jeg har hatt samme problem (manglende/uregelmessig menstruasjon) fra jeg var 14.

I dag var jeg altså tilbake til legen igjen. De tappet enda mer blod av meg (De må nå vel ha en hel 10litersbøtte av blodet mitt snart der...) og spurte enda mer før legen fant ut at hun skulle henvise meg til sykehuset for flere tester og prøver hos spesialister.

Håper det ordner seg... Er litt bekymret...

Jeg glemte helt å spørre hvor lang tid det kan ta før jeg får time på sykehuset, men... Håper det ikke tar så forskrekkelig lang tid! Jeg er utålmodig!

Dessuten er det enda mer spennende spm skjer for tiden. Vi skal nemlig selge leiligheten vår. Vi har lyst på større leilighet (med flere soverom for gjester og/eller barn). Leiluheten vi har nå har bare et soverom og det funker dårlig når vi har så mye helgebesøk som det vi har. Liker ikke å måtte legge gjestene på sofaen i stuen. Det er riktignok en sovesofa, men dog! Dessuten vil jeg ha ny sofa!!

Motiv for flytting ifølge Isiselin = Vil ha ny sofa!!!

Nå bor vi i følge eiendomsmegleren på det mest hotte stedet å bo i Trondheim. derfor kan det hende vi får en veldig god pris for leiligheten og så skal vi prøve å få kjøpt leilighet i Kattem/Saupstad/Kolstad-området. Der er det nemlig fine borettslagsleiligheter med supre planløsninger og så er de billige (relativt billige i allefall!) Gleder meg!

I ettermiddag kommer eiendomsmegleren og skal ta bilder til prospektet. Så nå har vi shinet skikkelig opp og plassert alt rot i boden. Blir så fine bilder atte!

Ellers studerer jeg masse arkeologi. Er veldig spennende. Nå har vi begynt å bevege oss inn på tidsepoker som er veldig artige i følge meg så jeg bare koser meg på forelesninger. Kjempeartig!

Nå skal jeg spise! Har vært fastende siden i går på grunn av legetimen så nå skal det fråtses! Suuulten! Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, så koselig å se deg igjen :-)

Ser ut som vi begge strir med å få barn. Jeg har for høyt testosteronnivå i kroppen, og for tidlig overgangsalder. Har vært satt på Pergo en uke nå, med påfølgende blodprøver.

Det tok ikke så lang tid før vi fikk time til legen på sykehuset, og vi er nå lovet at det blir satt i gang prøverør kanskje allerede i desember, men mest sannsynlig januar.

Så dere skal selge? Artig. Det blir helt sikkert en god pris. Om dere flytter til det ømrådet dere tenker på så blir jo vi nesten naboer :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Den dagboken min blir ikke akkurat benyttet mye, så om noen klodrer til litt så tror jeg den bare blir glad :rosasmil:

Arkeologi ja.. Jeg er jo ikke den mest motiverte student, dessverre. :oops: Har bare såvidt begynt på oppgaven i ark 1111.. Men jeg rekker det alltid i tide! Det er ikke det at det ikke er interessant, jeg er bare fryktelig lat :roll:

Vel, lykke til med leilighetssalg! Jeg har sett en leilighet til salgs i naboblokka vår her, er like spent som selgeren tenker jeg, lurer på hvor mye den går for (vår er nesten helt lik) :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! Siden dagboken din blir bare glad for litt klodring lover jeg å klodre litt mer der! :)

Jeg har også knapt begynt på oppgaven i 1111. Håpløst! Ikke har jeg lest så mye i det faget som jeg burde heller for jeg har konsentrert meg så veldig om 1112 i stedet... Nå angrer jeg på det... Hvilken av oppgavene velger du i 1111 da?

Nå skal jeg fyke avsted til forelesning! Hei då!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnen min holder på med doktorgrad i arkeologi... :)

Det hadde ikke gjort noe om jeg kom meg så langt en vakker dag ;)

Jeg har valgt oppgave 1, håper jeg ikke kludrer det til og skriver noe som egentlig ikke besvarer oppgaven :tunge1:

Vel, jeg kan bare gjøre det beste jeg klarer. Skal sitte 4 timer på tog fredag, så da skal jeg kun ha med meg pensumlitteratur og oppgaven. Må vel få gjort noe da?!

Hvilken har du tatt?

Etter å ha skulket forelesninger i 3 uker, så kom jeg meg endelig oppover i dag.. Men det var ikke forelesning! Hehe, vi satt der 5-10 stk og skjønte ingenting :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...