Gå til innhold

Lizzie's tanker og prøverdagbok.

lizzie88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har jo nettopp skifta fra ett brødhue til ett annet :grine:

Ja, er mye styr, og sånn er det å være meg. Har ikke hellet med meg i hverken det ene eller andre.... :trist:

:hug: Søte Lizzie, det ordner seg, vet du :hjerte: Dere har jo en stor heia-gjeng her inne :Nikke:

Du har verdens søteste undulater :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ELsmerter igår, og var kjempestøl i magen, og sterk EL test. Ble tid til sengekos, og skal få til idag og :) Mannen er forkjøla, så det er jeg som er den store bidragsyteren her i denne PP :danse:

Skal teste idag og, og søndag, så får vi se hva som skjer om 14 dager da...

Idag derimot, skal jeg og gubben fikse til jul! Da snakker vi gløgg, julemusikk, henge opp nye gardiner og vaske vinduer. :gullengel:

Ser at det er kommet litt snø inatt, men bare akkurat så det vises pittelitt på åkern. Men, er ikke meldt mer snø på langtidsvarslet :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, så koselig! Deilig med 1.desember når det er helg! Da får man jo god tid til å pynte! :hjerte:

Kos dere denne EL-runden! Håper endorfinene fjerner forkjølelsen til din kjære!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk besøk av en 3åring på overnatting igår :) Hun synes det var sååå morsomt at vi hadde pynta til jul! Jeg er råfornøyd med vinduene. Så vakkert :biggrin:

Her starta dagen med babling og synging kvart på 6, men fikk sovet til 7 før vesla synes at nok var nok! :plystre:

Hadde sterk strek på EL testen igår også, så ble tid til babylaging :rodmer: Tenk å kanskje ha en positiv test i kofferten på tur nordover... Ååh. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takkeeeer!

Jeg og frøkena som er på besøk har laga sånne:

WEB_0007.jpg

Vell, ikke fullt så runde eller fine, men stortsett like ;)! Brukte sitronkake og kokesjokolade inni, og hvit sjokolade og strø på utsia. Herregud, så godt :wow:

Endret av lizzie88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaaak strek på EL testen nå ikveld, så vi har vært innenfor EL :danse: ! Må ha hatt eggløsning også, fordi jeg var så fryktelig støl rundt der eggstokkene ligger. Formen har vært laber, og kviser på haka :dry:

IKM den 15.desember, så får vi se da om vårt harde arbeid lønner seg :kyss: Skal få kjørt igang en runde til idag, for å være på den sikre siden :lur:

Får jo mersmak av sex, blir i så godt humør dagen etter :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere har truffet EL, sikkert ingen dum idé å ta en runde i dag også ;)

Jeg krysser i allefall alt jeg har for at dere har truffet blink :jepp:

Håper du har hatt en fin første søndag i advent!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere har truffet EL, sikkert ingen dum idé å ta en runde i dag også ;)

Jeg krysser i allefall alt jeg har for at dere har truffet blink :jepp:

Håper du har hatt en fin første søndag i advent!

:klem:

Har hatt en fin søndag i advent, laga julegodter, spist middag hos venner og bare lata meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Så spennende med positiv el! Og ikke minst deilig søndag du har hatt!

Ha en god kveld videre! Jeg krysser alt jeg har mulighet til å krysse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ømme brystvorter allerede ser det ut som... Er sliten etter helga, og var sannelig godt å finne senga etter jobb. Herrlig!

Mannen har eksamen imorgen, så er litt stress her i huset. Jeg har julekonsert med korpset til helga, men er så stressa, at jeg ikke har mot til å begynne å øve. Har bortimot 10(!!) sanger, der vi har fått 2-3 stykker hver uke de tre siste ukene. Får ikke til alt, men noe i hver sang. Slitsomt å ha det kvernende på samvittigheta mi :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Er enda vondt, hovedsaklig på øverste delen av boobisene ;)

Men, ingen flere symptomer. Og hvis mensen skal komme, så håper jeg at den kommer til rett tid, så jeg slipper å ha mens når vi kjører nordover den 19.des :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ømme/vonde pupper er jo ett ganske bra tegn da :lur: Når er det du venter mensen? Jeg håper den ikke dukker opp før om leeenge :hjerte:

Ikke lenge til dere skal kjøre nordover heller :) Er det en lang biltur dere har forann dere?

Håper du får en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...