Gå til innhold

Lizzie's tanker og prøverdagbok.


lizzie88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har jeg ei ladning med lunchmuffins med ost og skinke i ovnen :) Er kjempespent, siden det er første gangen jeg prøver den oppskriften. Og smaker det godt, så skal jeg ha det med meg på spisinga som vi skal ha før konserten. Skal ha fellesbord, og alle skal ha med litt mat hver.

http://www.tine.no/oppskrifter/bakst/scones-og-muffins/ost-og-skinkemuffins <--- Den der oppskrifta faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clafoutis

De så gode ut, hvordan ble de?? Mens jeg studerte lagde jeg ofte noen lignende som jeg hadde i fryseren og tok med meg de dagene jeg visste det ble lange dager på lesesalen. Utrolig mye bedre enn svette brødskiver :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De så gode ut, hvordan ble de?? Mens jeg studerte lagde jeg ofte noen lignende som jeg hadde i fryseren og tok med meg de dagene jeg visste det ble lange dager på lesesalen. Utrolig mye bedre enn svette brødskiver :spise:

De ble rågode ;)

Lagde sånne her på tirdagskvelden, til avslutninga i hornmusikklaget: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/561153_10151133793117610_26361577_n.jpg

DE var gode de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, er slutta å blitt skuffa jeg -_-

Nå har vi vært å handla julegaver, spist mat/kaffe på Waynes coffee på City syd, og skal snart lage oss biffstrimler i pitabrød med diverse tilbehør :danse:

Har pakka inn julegaver, og sortert de i plastposer, alt etter hvor de skal. Har også støvsuga, og mannen skal ta unna oppvasken før jeg skal vaske og tromle klær i vaskemaskinen som skal være med nordover :fnise:

Imorgen er det også avslutning i barnehagen, med mat, lucia og sosialisering. Koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Høres deilig ut alt sammen:) og så koselig med avsluttning på jobben! Tipper det er mange barnehjerter som gleder seg til julaften!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Da har vi hatt enda en PP. Superømme pupper igjen!

Går litt lei av vondter som ikke blir til noe annet enn menssmerter og paracet :(:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi hatt enda en PP. Superømme pupper igjen!

Går litt lei av vondter som ikke blir til noe annet enn menssmerter og paracet :(:grine:

Skjønner det, søte Lizzie. Jeg krysser uansett fingra :klem::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte også liten forståelse hos fastlegen. Gikk til privat gynekolog, og der var tonen en helt annen, så jeg ville prøvd det om du har muligheten :) 2 år er lenge nok å være prøvere :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte også liten forståelse hos fastlegen. Gikk til privat gynekolog, og der var tonen en helt annen, så jeg ville prøvd det om du har muligheten :) 2 år er lenge nok å være prøvere :kose:

Takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...