Gå til innhold

Lizzie's tanker og prøverdagbok.


lizzie88

Anbefalte innlegg

Hohoho, jeg har dilla på riskaker. Akkurat sånne her:

snack-a-jacks-cheese_1.jpg

Bare måtte ha sånne på butikken.

Lever i troa på at de er sunnere enn kjeks og sjokolade ihvertfall :)

Skal jobbe 12 timers imorgen, og 6 timer søndagen, blir nok greit å tjene litt cash som skal brukes før jula :) Wohoo :danse:

Ha ei fin helg alle sammen :blomst:

Endret av lizzie88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krysser fingra for at dere får feira til neste år :)

Vi feira ikke i år vil heller. Blir litt feil syns jeg når babyen ikke er født enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM fredag, og legetime neste torsdag!

Ringte legekontoret å sjekka om timen som jeg bestilte på sms var blitt registrert, og det var den ikke.

Så da måtte jeg si over telefon hva jeg ville hos legen. :glare: Nytta ikke bare å si konsultasjon nei... Mumla noe om gynekolog, fruktbarhet tror jeg, så får se hva legen sier da. :bond:

I denne PP, så har jeg superømme pupper og brystvorter, til puppeMannen sin store fortvilelse :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clafoutis

Bra du fikk sjekket opp ang. legetimen da! Skjønner at det føltes kjipt å måtte forklare hva det var for, men legesekretærene tar så mange telefoner hver dag at de helt sikkert hadde glemt hva du ringte for så fort de svarte neste innringer :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir spennende å følge med nå :)

Tror det er flauere ting man kan si til en legesekretær enn barnløshet ;) Jeg har vondt i rumpehullet mitt f.eks :gjeiper:

Og de glemmer det helt sikkert kjapt.. :)

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine ord og oppmuntringer flickor :)

Idag har jeg hjemlengsel, vil hjem til flotte NordNorge, snø, søstra mi og familien min. Savner spesielt lillesøster :( Kjenner litt på at det er kjedelig å bo 18 timer med bil unna de, og jeg misunner de som kan ta seg en svipptur hjem for ei helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine ord og oppmuntringer flickor :)

Idag har jeg hjemlengsel, vil hjem til flotte NordNorge, snø, søstra mi og familien min. Savner spesielt lillesøster :( Kjenner litt på at det er kjedelig å bo 18 timer med bil unna de, og jeg misunner de som kan ta seg en svipptur hjem for ei helg.

Jeg savner storesøsteren min ufattlige mye, jeg og. Og syns det er kjipt at jeg ikke skal hjem på en måned! Men jeg har så mye å gjøre neste måneden så kommer så håper det går fort. Har du tenkt på en hjemtur den nærmeste tiden, eller? Trondheim er så stusselig på denne tiden av året, jeg savner ordentlig sne og vinter og ta på skia og gå på tur fra inngangsdøren! (Elsker å bo ved inngangen til nordmarka!)

Håper du får kommet deg hjem snart <3 Det gjør godt for kropp og sjel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får be puppemannen din om å be til puppe-himmelen om at det er en grunn til at dine pupper er spesielt hellige nå!

Jeg krysser fingra, Lizzie :D :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blææh, har sett siste episode i sesong 1 av Glee, der hun der får babyen sin. Tårene bare trilla, og jeg er kjempelei for at det enda ikke er blitt min tur:(

Tar kvelden jeg. Sliten, trøtt og lei :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ja, er ikke så veldig kos :( Men, har fått marsipangris av mannen, og vi ska se film og kose oss med taco senere :)

Legebesøk torsdag, funderer på hva jeg skal si, og om jeg må til gynekolog? Har ikke vært hos en sånn gynekolog før :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...