Gå til innhold

Lizzie's tanker og prøverdagbok.


lizzie88

Anbefalte innlegg

Takk for tipset!

Værsågod! :) Her hvor jeg bor koster det ca. 900 kr å gå til privat gynekolog, da får du innvendig ultralyd. Selv om du går til privat gynekolog henviser de deg til offentlig sykehus for å ta blodprøver etc, samt at dere kan velge å bli henvist til off. prøverør dersom det skulle bli aktuelt. Får håpe dere slipper det, men tenkte det kunne være greit å nevne :) Gynekologen min er veldig flink og fikk også mannen henvist til å ta sædprøve med en gang, men noen leger/gynekologer fokuserer mest på kvinnen. Det er ingen vits i at du tar f. eks. Pergo-kur før dere vet sædkvaliteten til mannen, så hvis de ikke nevner at han skal testes også, så må du mase på dette ;)

Nå ble det mye informasjon som du ikke hadde bedt om her :fnise: Men tenkte det kunne være greit å høre litt fra en som har vært gjennom utredning :) Ha en fin helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her koster det 1150kr, så får se hva vi finner ut av. Og vi må også pendle 45 min for å komme dit, så må høre med mannen. ;)

Men, takk for mye nyttig info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra å ha valget i hvert fall, da er det dere og ikke vrange-legen som bestemmer. Men krysser fingrene for at dere slipper, at det er denne måneden det skal klaffe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mine tvil om at det er denne mnd :(

Har nå hatt omgangssyken, og vært dårlig som juling. Gudbedre, som jeg hater å jobbe i barnehage, med alle de bakteriene.

Har enda vonde pupper, men det hadde jeg forrige mnd også, så det kan være bare vanlig PMS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clafoutis

Stakkars Lizzie, så slitsomt å være så ofte syk :( Kan tenke meg at det florerer mye bakterier i barnehagen ja. Jeg jobbet som lærervikar i en 1. klasse det første året etter videregående, og jeg har aldri vært så mye syk som det året..!

Krysser fingre og tær for deg denne måneden jeg, selv om du kanskje er i ferd med å gi opp håpet litt selv. Én dag er det deres tur også, vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Lizzie, så slitsomt å være så ofte syk :( Kan tenke meg at det florerer mye bakterier i barnehagen ja. Jeg jobbet som lærervikar i en 1. klasse det første året etter videregående, og jeg har aldri vært så mye syk som det året..!

Krysser fingre og tær for deg denne måneden jeg, selv om du kanskje er i ferd med å gi opp håpet litt selv. Én dag er det deres tur også, vet du :)

Takk for kryssing og omtanke, gjør godt!

Ja, det er så mye bakterier. Barna er små, sikler på alt, spiser på alt, og hoster overalt. Hadde jeg bare fått napp på en av de jobbene jeg har søkt på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Clafoutis

Uff, så kjiiiiiiipt, Lizzie :( Dumme, dumme mensen!!! Da er det lov å trøstespise altså, synes du skal bake noe deilig, du som er så flink til å bake! Eller bare ta en :sjokolade:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

226617_10151376120960700_2063228550_n.jpg

Baka sånne her igår da til middagsbesøket idag. Sitronmuffins med lemoncurd i midten, og smørkrem på toppen. Nammis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neiiiiiiii! :( :( :(

:klem:

Åjodaaa :(

Tror pinade jeg skal bytte fastlege igjen. Hvilken er det du har Mala? Han som jeg har nå kalles for Svimesås på folkemunne, og det er sannelig ikke uten grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dumt med mensen :( Håper dere får kommet dere på utredning snart! :kose:

Så sinnsykt flink du er å bake forresten! :spise: Jeg vil også kunne lage sånne! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt med mensen :( Håper dere får kommet dere på utredning snart! :kose:

Så sinnsykt flink du er å bake forresten! :spise: Jeg vil også kunne lage sånne! :Nikke:

Ååh, er ikke så vrient! Men, veldig godt bare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta å dra nedover til legekontoret imorgen, og ta blodprøver. Også skal jeg bestille meg en ny time, der jeg ønsker henvisning til gynekolog.

Går nye året i møte i kampmodus, og er lei av å få klump i halsen når jeg hører at folk er gravid. Folk hjemme tror at jeg ikke vil ha barn, og kommer meg argumenter på hvorfor jeg burde det... Oppgitt.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Clafoutis

Så bra du går til kamp nå, Lizzie, dette skal bli deres år, det er jeg helt sikker på :klem: Få mannen din til å ta en sædprøve også, det er faktisk mye enklere å finne ut om alt er i orden med han enn å finne det ut med deg, så det er jo kanskje like greit å sjekke det først som sist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi leverte den til privat gyn klinikken. Men ringte og bestilte time til det da :) Så du kan jo ringe der å høre der du går. Eller sambo kan høre med fastlegen sin hvor han gjør det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom her å kikker i dagbøkene deres jenter! Vi har mekka oss indisk mat idag, nomnom. Skal jobbe på boligen imorgen, så får ikke tid til middag hjemme da. Men, rester av indisk mat er ikke til å forakte å ha med seg...

Yumyum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...