Gå til innhold

Lizzie's tanker og prøverdagbok.


lizzie88

Anbefalte innlegg

Aah, indisk :sikle: Har akkurat spist hjemmelaga pizza, men indisk er og blir favorittmat, altså :jepp:

Kos deg på jobb, Lizzie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk jenter :) Mannen plages med noe skolesaker på dataen, så er alenekveld på meg. Han sitter bare der å surmuler... Yaiks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Clafoutis

Ikke gi opp, Lizzie :klem: :klem: Hvordan går det med utredning nå? Har dere sjekket muligheten for å få utredning privat? Og sædprøve av mannen også privat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke gi opp, Lizzie :klem: :klem: Hvordan går det med utredning nå? Har dere sjekket muligheten for å få utredning privat? Og sædprøve av mannen også privat?

Nei, er lei, og står akkurat nå på stedet hvil.... Utredning privat vil isåfall være i Trondheim, og det er dyrt, og vi har ikke akkurat overflod av penger just nå.

Må hente frem litt mot, og pågangslyst.

Har Trøndermesterskap i korps nå søndag som kommer, foreldrekonferanser i februar, og har NM for korps i mars. Og i tillegg jobber jeg 100%, og endel vakter på boligen. Når kvelden kommer, så er jeg tappa altså :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yaiks...

Hva koster fertilitetsutredning?

Prisen på fertilitetsutredning vil varierer etter hvor mye som er nødvendig å gjøre av prøver og undersøkelser. Under ser dere et prisoverslag på en vanlig utredning. Blodprøver, pr stk (normalt fire) 250,- Sædprøve 850,- Konsultasjon hos oss med begge partnere (40 min) 2.300,- Total (inkl. fire blodprøver) 4.150,-

www.medicus.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare få time til å levere sædprøve til privat klinikk og ta resten hos fastlege? Jeg tok underlivs sjekk og blodprøver hos min fastlege.

Konsultasjon? hva er det siden det koster så masse penger? Vi var ikke på sånt...

Legen min sente henvisning til fertilitetsklinikk (offentlig da vi ville prøve det først for å ikke bruke så mye penger om vi kunne fått det mye billigere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gratulere med morsdagen alle dere :)

Jeg har den store sippedagen idag. Mensen, ingen baby, også hjemlengsel. Håper at det en dag blir min tur :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde ikke vært LOV å ha mensen på morsdagen når man prøver. :klem: :klem: Håper det blir din tur til å feire morsdag neste år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde ikke vært LOV å ha mensen på morsdagen når man prøver. :klem: :klem: Håper det blir din tur til å feire morsdag neste år!

Nei, er ikke noe særlig gøy :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får vondt av å lese innlegget ditt på morsdagen.. :sad: Håper du er heldig og får feiret neste år. Jeg krysser i hvert fall mine fingrer og håper på det beste. :klemmer:

Har dere snakket med lege om dette? Ser jo dere har prøvd siden 2010?

Endret av Angel-A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Idag er jeg husmor, brøddeigen er på heving, klær skal legges sammen, og pinnekjøttet er på kok. Jeg skal også legge sammen litt klær, og få vaska litt klær som skal brukes til uka.

Har også stoore planer om å organisere i ett skap på kjøkkenet, er så rotete inni der :fnise:

Bestilte meg time til lege igår, var jo der før jul også. Skrev "Henvisning til gynekolog/utredning" i feltet der det står hva jeg ønsker. Siden jeg og mannen har samme fastlege, så har jeg store planer om å ha mannen med meg også. That's it, jeg vil ha BABY før jul til neste år :jolie: !

Red; Skrivefeil.

Endret av lizzie88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er :jepp:

Håper dere kommer noen vei til legen nå da, dere har jo prøvd lenge og det er ikke meningen å skulle gå rundt å ikke vite hvorfor man ikke blir gravid.

Jeg krysser alt for at legen spiller på lag og at dere kommer igang med utredning og at en baby bosetter seg i magen din :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...