Gå til innhold

Lizzie's tanker og prøverdagbok.


lizzie88

Anbefalte innlegg

Gjest Clafoutis

Så bra at du ikke gir deg på det med å få utredning, Lizzie! De aller, aller fleste blir jo gravide tilslutt, enten på egen hånd eller med hjelp. Håper at legen tar deg på alvor nå, og henviser dere videre, for jeg er helt sikker på at det flytter inn en liten baby i magen din etter hvert :Nikke:

Deilig med pinnekjøtt, vi spiste det forrige helg, det er SÅ snadder :spise:

Ha en fin uke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at du ikke gir deg på det med å få utredning, Lizzie! De aller, aller fleste blir jo gravide tilslutt, enten på egen hånd eller med hjelp. Håper at legen tar deg på alvor nå, og henviser dere videre, for jeg er helt sikker på at det flytter inn en liten baby i magen din etter hvert :Nikke:

Deilig med pinnekjøtt, vi spiste det forrige helg, det er SÅ snadder :spise:

Ha en fin uke :klem:

Jeg har veeldig lyst til at mannen skal levere sædprøve, men han er ikke så gira på det. Domme mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil han ikke levere sædprøve?

Om dere bur innen 1 time kjøring til der det skal leveres, kan han ta denne prøven hjemme. Gjerne det kan hjelpe litt på, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veeldig lyst til at mannen skal levere sædprøve, men han er ikke så gira på det. Domme mannen.

Hvorfor ikke? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi EL tid her, og sexlivet blomstrer :) Jeg stresser ikke i jobben akkurat nå, og vi er veeeldig kjærester :wow:

Er veldig stressa av natur, og har fått før meg at stress ikke er bra om man skal lage baby :vetikke:

God helg alle sammen, har fryktelig lyst på :vin: , men skal vente i noen uker til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du ikke er stresset og at dere koser dere for det det er verdt :)

Jeg krysser alt jeg har for at en stressfri pp har gjort at spiren fester seg :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Clafoutis

Sikkert uansett greit å ha fokus på å stresse ned ja, stress er jo aldri heldig for kroppen. Kos dere med å være skikkelig kjærester ;) Ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Da har både jeg og mannen vært å tatt blodprøver. Jeg tok blodprøver på dag 22 i syklusen(som var veeldig viktig å ta prøven akkurat den dagen), og mannen har tatt hormonprøver.

Vet ikke helt hvilken prøve jeg har tatt, men men.

Har vært på ett jobbintervju, der de intervjua 5 stk til to stillinger, likevell så ble jeg fri for ny jobb.. Har ikke blitt gravid, såfremst jeg vet, og har heller ikke fått ny jobb.

Er så lei av å jobbe i bhg at jeg vil kaste opp. Hadde jeg ikke hatt billån, så hadde jeg slutta for lengst. Må ha en inntekt, det er det som er problemet. Må vite at jeg tjener mer en 10 000, that's the problem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clafoutis

Så bra at dere er igang med undersøkelser, Lizzie :jepp: Endte dere med å gjøre det privat, eller fikk dere henvisning til utredning likevel?

Huff, skjønner at det er tungt å gå på jobb når man er lei, krysser fingrene for at det løser seg for deg snart :( Er det mye som er aktuelt for deg å søke på om dagen, eller begynner det å bli lite nå som det nærmer seg sommer, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere er igang med undersøkelser, Lizzie :jepp: Endte dere med å gjøre det privat, eller fikk dere henvisning til utredning likevel?

Huff, skjønner at det er tungt å gå på jobb når man er lei, krysser fingrene for at det løser seg for deg snart :( Er det mye som er aktuelt for deg å søke på om dagen, eller begynner det å bli lite nå som det nærmer seg sommer, kanskje?

Er i første omgang bare blodprøver på legekontoret, så får vi se hva prøvene viser og ta det deretter :)

Nei, er ikke mye ledig nå. Har en søknad liggende inne i kommunen, så vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra dere endelig er igang med utredning. Det er ikke noe gøy å gå sånn og ikke vite hvorfor det ikke går. Håper dere får noen svar snart :klemmer:

Og masse lykke til med videre jobbsøking!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heier på deg Lizzie.. Håper det snart går deres vei :klemmer:

Takk!

Har søkt på 3 nye stillinger, så nå har jeg tilsammen 4 søknader inne i kommunen. EL uke nå til uka, så får vi se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 1 måned senere...

Innom her med litt update ;)

Blodprøvene var fine, fikk vite det på sms fra legen, så veien videre er ikke planlagt.

Jeg har nettopp hatt EL, med blødninger. Som vissnok betyr at jeg er ekstra fruktbar. Kjørte på i vanlig stil, og har hatt sex som kaniner. Hadde EL med blødninger i fjor sommer også, men da var jeg syk.

Har tenkt litt, er det fordi at jeg får til å slappe helt av i sommerferien at jeg blir "ekstra fruktbar"?? Om det er mitt eget stressede vesen som ødelegger alt for oss?? :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser alt som krysses kan for at det blir deres tur nå!

Ikke noe å si på innsatsen i allefall.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom her med litt update ;)

Blodprøvene var fine, fikk vite det på sms fra legen, så veien videre er ikke planlagt.

Jeg har nettopp hatt EL, med blødninger. Som vissnok betyr at jeg er ekstra fruktbar. Kjørte på i vanlig stil, og har hatt sex som kaniner. Hadde EL med blødninger i fjor sommer også, men da var jeg syk.

Har tenkt litt, er det fordi at jeg får til å slappe helt av i sommerferien at jeg blir "ekstra fruktbar"?? Om det er mitt eget stressede vesen som ødelegger alt for oss?? :( :(

Så bra at prøvene var fine :) Eller?? hadde vært lettere om de fant noe galt som kan fikses kanskje?

Det er jo ikke dokumentert bevist at stress reduserer fruktbarheten. Men jeg tror på at stress har noe å si. Har hørt om flere som har blitt gravide når de endelig har slappet at. Søstra mi ble det når ho heiv kalenderen sin og slutta å følge med på når ho hadde EL, og bare pulte i vei ;) Venninna hennes ble gravid etter de var på utredning, for da hadde ho endelig klart å senke skuldrene.

Jeg er nok ikke det beste eksempelet siden jeg hadde noe galt med stoffskiftet. Men tok 6 mnd med medisiner før spiren satt. Men måneden før hadde jeg fått henvisning til GU og tenkte at nå skjer det endelig noe. Senket skuldrene og tenkte at nå skal vi ha sex for gøy.. blir jo ikke gravid uansett.

Måneden etter satt spiren :laugh: Hadde jeg aldri trodd!!

Hva kan du gjøre for å slappe mer av tror du?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...