Gå til innhold

Lizzie's tanker og prøverdagbok.


lizzie88

Anbefalte innlegg

Så bra at prøvene var fine :) Eller?? hadde vært lettere om de fant noe galt som kan fikses kanskje?

Det er jo ikke dokumentert bevist at stress reduserer fruktbarheten. Men jeg tror på at stress har noe å si. Har hørt om flere som har blitt gravide når de endelig har slappet at. Søstra mi ble det når ho heiv kalenderen sin og slutta å følge med på når ho hadde EL, og bare pulte i vei ;) Venninna hennes ble gravid etter de var på utredning, for da hadde ho endelig klart å senke skuldrene.

Jeg er nok ikke det beste eksempelet siden jeg hadde noe galt med stoffskiftet. Men tok 6 mnd med medisiner før spiren satt. Men måneden før hadde jeg fått henvisning til GU og tenkte at nå skjer det endelig noe. Senket skuldrene og tenkte at nå skal vi ha sex for gøy.. blir jo ikke gravid uansett.

Måneden etter satt spiren :laugh: Hadde jeg aldri trodd!!

Hva kan du gjøre for å slappe mer av tror du?

:klemmer:

skaffe meg en annen jobb -_- Er ett evig stress å jobbe i barnehage, trives ikke der lengre, og er helt gåen når jeg kommer hjem.

Og den saken jobber jeg iherdig med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skaffe meg en annen jobb -_- Er ett evig stress å jobbe i barnehage, trives ikke der lengre, og er helt gåen når jeg kommer hjem.

Og den saken jobber jeg iherdig med! :)

Åssen går jobbsøkingen da?

Håper du får deg noe du kan trives med snart :)

Og at du i det hele tatt har lyst på barn etter å ha jobba i barnehage er jo helt utrolig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen går jobbsøkingen da?

Håper du får deg noe du kan trives med snart :)

Og at du i det hele tatt har lyst på barn etter å ha jobba i barnehage er jo helt utrolig :fnise:

Joda, det går. Er vrient å få jobb som barnevernspedagog, siden det er lite ledig, og jeg har lite erfaring tydeligvis...

Jeg, vil desto mer har barn derimot. Å få alle koser, klemmer hele dagen, kjenne følelsen over at barnet mestrer noe, få den første tegninga.

Ååh, hadde vært noe det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra alt var i orden med blodprøvene :) Var sædprøven også ok? I så fall burde det jo lykkes til slutt!

Masse lykke til med jobbsøking også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra alt var i orden med blodprøvene :) Var sædprøven også ok? I så fall burde det jo lykkes til slutt!

Masse lykke til med jobbsøking også :klemmer:

Har ikke levert sædprøve, legen ville bare ha blodprøver i første omgang. Så, det er det vi skal snakke med dokoren med neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt, det er greit å få det også sjekket når det har gått så lang tid. Men håper jo at dere ikke rekker det fordi du blir gravid denne måneden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurt, det er greit å få det også sjekket når det har gått så lang tid. Men håper jo at dere ikke rekker det fordi du blir gravid denne måneden! :)

Søtnos :fnise:

Jeg er pessimist som vanlig, og tror ikke jeg blir gravid noensinne :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg godt, det er ikke noe lett å beholde optimismen måned etter måned når det går så lang tid. Men de fleste får det jo til til slutt, enten med eller uten hjelp! Jeg krysser fingre og tær for dere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at det er så lite stillinger ute! Men det er bra du er frempå!

Hva gjør du denne sommeren da, bortsett fra å lete etter jobber? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clafoutis

Så koselig at du ga litt lyd fra deg igjen her inne :klemmer:

Og bra at prøvene var fine, da kommer det jo helt sikkert til å klaffe for dere før du vet ordet av det :) Fortsetter å krysse fingre og tær for deg, i hvert fall!

Høres slitsomt ut med jobbjakten, men i august/september pleier det jo alltid å legges ut mye stillinger så kanskje det endelig løsner for deg da! Heier på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh, to nye stillinger som er blitt lagt ut idag, søkings imorgen :)

Denne sommeren, så har jeg hittil vært på Green day konsert i Oslo sammen med søster, og hadde 5 fine dager i Oslo. Jeg fikk prøvd starbucks kaffe (og den er helt fantastisk), vi var på Tusenfryd, fikk shoppet kjempemye og spist mye godt mat.

Også har jeg satt av to uker til jobbings i omsorgsboligen, fikk bare vakter i helgene, så har fri i ukedagene. Skal jobbe de siste vaktene til helga, så kjører vi hjem til vakre nordnorge søndag, og blir der i 2 uker. Herrlig!

Ja, håper selvsagt at det klaffer. Tenkte jeg skal lære meg meditasjon for å få til å stresse ned etter jobb...

Tusen takk for heiing jenter :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da er det over to uker siden EL. Jeg fikk blødninger i 2 dager rundt EL, men vi kjørte på med masse sex uansett. Mensen skulle ha vært her lørdag i forrige uke. Men, fikk noe kluss med syklusen og blødninger forrige sommer også, så det kommer nok mens om litt. Jeg hadde kviser på haka i forrige uke, og de er flytta seg nedover mot halsen og skuldrene mine. Har også stølhet i nederste del av magen, og noe kramper i forrige uke rundt torsdagen. Er også litt trøtt, men det kan komme av varmen og allergi.

Vi får se hva som skjer fremover. Evig pessimist.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at du ikke orker å gire deg opp og håpe veldig etter å ha blitt skuffet så mange ganger, men jeg krysser fingrene og heier likevel :duskedame: Kanskje det skjer denne gangen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia pessimisten :hoppendeglad: Kjenner jeg ble veldig spent jeg nå :P Var kjempe pessimistisk på slutten jeg også. Veldig vanlig vil jeg tro :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia pessimisten :hoppendeglad: Kjenner jeg ble veldig spent jeg nå :P Var kjempe pessimistisk på slutten jeg også. Veldig vanlig vil jeg tro :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...