Gå til innhold

Lizzie's tanker og prøverdagbok.


lizzie88

Anbefalte innlegg

Er jente på 28 år, har kjæreste på 37, hund på 8 år, stetvillinger på 11 og stedatter på 16. Familebil, hus og hele pakka kom i juni 16. Vi satser nå på ett eget kjærlighetsbarn, og er rimelig ivrige på at det skal klaffe i 2017.

Bor nordpå, jobber som miljøterapeut. Utdannet barnevernspedagog. 

Nok om meg, hvem er du som leser her inne?

Endret av lizzie88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er i vår andre prøveperiode, og jeg kjente noen merkelige saker der jeg tror at livmora ligger en stund etter eggløsning, litt sånnt krampeaktig, og det varte en hel kveld det. Litt snodig, synes jeg. Eggløsningssmerter bruker jeg å ha, men det går over ett ca 15 min, og har aldri vart i 3-4 timer før da. Var vondt under selve "magen", mer i retning mot beltestedet. Hvis man kan forklare det slikt da :gjeiper:

Og jeg mister mye hår når jeg dusjer, litt varierende matlyst, og ofte tørst.

Pluss at jeg har fått kviser på puppene :kjefte: ! Kan ikke si at jeg liker det nei.

Har IKM ca 10.nov, så vi får se om det klaffet denne gangen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, jeg ble kvalm av å kun se på en bunch med fluer :O Hahaha, kroppen min er tåpelig :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og :velkommen: som prøver! Tenkte å legge igjen et lite spor.

Blir en spennende tid framover.. Jeg er selv prøver - men litt ferskere enn deg ;) Skal heie på deg :duskedame: Håper du får klaff raskt (kanskje du allerede har fått det?) :lur:

Krysser altså fingrene for at du kommer med gode nyheter rundt den 10. november :biggrin:

Endret av Plutseliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og :velkommen: som prøver! Tenkte å legge igjen et lite spor.

Blir en spennende tid framover.. Jeg er selv prøver - men litt ferskere enn deg ;) Skal heie på deg :duskedame: Håper du får klaff raskt (kanskje du allerede har fått det?) :lur:

Krysser altså fingrene for at du kommer med gode nyheter rundt den 10. november :biggrin:

Takk for hilsen :)

Jeg er småkvalm idag, og drikker mye vann. Igår kveld gikk det ned 3 glass vann på ca en time, og det er mye til meg å være :O

Men, jeg var også småkvalm før IKM forje mnd, så det kan være at jeg bare blir kvalm i den siste uka, og sånn er det :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Titter innom og legger igjen hilsen! Er også prøver, nettopp ferdig med PP1, og venter mens rundt den 9. denne måneden (tror jeg) Er ikke kommet inn i det enda.

Ville ønske deg lykke til!! Håper det har klaffet, eller klaffer snart! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Titter innom og legger igjen hilsen! Er også prøver, nettopp ferdig med PP1, og venter mens rundt den 9. denne måneden (tror jeg) Er ikke kommet inn i det enda.

Ville ønske deg lykke til!! Håper det har klaffet, eller klaffer snart! :klem:

Takk for hilsen i boka mi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaa, jeg har ett kick på druer :O Det er både mat OG vann, så jeg slipper å drikke ;)

Den siste uka før IKM er gøy altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt tester jeg :) Fra billige-tester.no

Er skeptisk, men får ta det som det kommer :yvonne: !

Blir spennende!

Bestilte 10 stk, så jeg får testa meg noen ganger før det blir tomt :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er greit å bestille flere på en gang, ja :) Da har man liggende ;) Bestilte du strips, stav eller digital? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er greit å bestille flere på en gang, ja :) Da har man liggende ;) Bestilte du strips, stav eller digital? :)

Jeg bestilte 10 sånne stripser :) De var billigst, og hvis de gir utslag, så kan jeg alltid kjøpe en digital på apoteket tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kroppen min er merkelig altså... Jeg spiste frokost idag, helt vanlig pålegg og sånnt. Men, når jeg drakk, så ble jeg kvalm :O

Er sikkert bare menshormoner som leker med meg, siden de har gjort det engang før.

Men, forskjellen fra denne pp og de forje, er at puppene mine ikke er tunge eller vonde. Vet ikke om det er en bra eller dårlig ting? Spennende uansett :)

Har kjøpt meg klokke idag, som ikke funket :tristbla: ! Blæh!

Også har jeg oppkjøringsnerver idag. Oppkjøring i neste uke :sjenert: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer en hilsen fra en annen plass i trøndelag :) Lykke til som prøver! Og med oppkjøring :) Mye som skjer på en gang ;) Håper det klaffer fort for dere.

Håper du får bytta klokka som ikke virket, det burde du få :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer en hilsen fra en annen plass i trøndelag :) Lykke til som prøver! Og med oppkjøring :) Mye som skjer på en gang ;) Håper det klaffer fort for dere.

Håper du får bytta klokka som ikke virket, det burde du få :)

Takk skal du ha :)

Ja, jeg får nok bytta klokka mi, blir nok ikke ett problem :) Kjøpa den på Glitter, og jeg har jobba der, så vet hvordan det fungerer <3

Hvor i Trøndelag bor du da?

Vi bor 10 min unna Stjørdal vi, imot svenskegrensa :):yvonne:

Hadde vært gøy om det klaffa nå ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wow, hadde nettopp skikkelige stikninger på høyre side av magen, under beltestedet. Ca der jeg tror at eggstokkene mine ligger.

Har aldri kjent det før, var på en måte vondt :tristbla: !

Noen som aner hva det kan være?? (Ca en uke siden EL, og en uke til testing)

Freaker meg litt ut, siden jeg ikke forstår helt hva det er :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å følge med! :D Håper det var positive stikninger i går! har opplevd det selv, og det er på en måte ubehagelig, og behagelig. Da vet vi vertfall at ting funker der nede! :gjeiper: Ha en fin søndag videre og lykke til med oppkjøring neste uke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å følge med! :D Håper det var positive stikninger i går! har opplevd det selv, og det er på en måte ubehagelig, og behagelig. Da vet vi vertfall at ting funker der nede! :gjeiper: Ha en fin søndag videre og lykke til med oppkjøring neste uke ;)

Akkurat nå er jeg så spent på oppkjøringa, at hodet mitt ikke tenker på noe annet... Er litt skjønt å få fokuset bort ifra noe annet enn baby og prøving.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiiik!

Jeg har fått sånne stygge hudorm greier på begge puppene mine :O Ææææsj!!!

Det burde komme en baby ut av dette sier jeg dere. Æssja!

Greit med kviser og sånnt, det får jeg hver gang før mensen, men på puppene O.o Nå altså... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...