Gå til innhold

Lizzie's tanker og prøverdagbok.


lizzie88

Anbefalte innlegg

Er jente på 28 år, har kjæreste på 37, hund på 8 år, stetvillinger på 11 og stedatter på 16. Familebil, hus og hele pakka kom i juni 16. Vi satser nå på ett eget kjærlighetsbarn, og er rimelig ivrige på at det skal klaffe i 2017.

Bor nordpå, jobber som miljøterapeut. Utdannet barnevernspedagog. 

Nok om meg, hvem er du som leser her inne?

Endret av lizzie88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er i vår andre prøveperiode, og jeg kjente noen merkelige saker der jeg tror at livmora ligger en stund etter eggløsning, litt sånnt krampeaktig, og det varte en hel kveld det. Litt snodig, synes jeg. Eggløsningssmerter bruker jeg å ha, men det går over ett ca 15 min, og har aldri vart i 3-4 timer før da. Var vondt under selve "magen", mer i retning mot beltestedet. Hvis man kan forklare det slikt da :gjeiper:

Og jeg mister mye hår når jeg dusjer, litt varierende matlyst, og ofte tørst.

Pluss at jeg har fått kviser på puppene :kjefte: ! Kan ikke si at jeg liker det nei.

Har IKM ca 10.nov, så vi får se om det klaffet denne gangen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, jeg ble kvalm av å kun se på en bunch med fluer :O Hahaha, kroppen min er tåpelig :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og :velkommen: som prøver! Tenkte å legge igjen et lite spor.

Blir en spennende tid framover.. Jeg er selv prøver - men litt ferskere enn deg ;) Skal heie på deg :duskedame: Håper du får klaff raskt (kanskje du allerede har fått det?) :lur:

Krysser altså fingrene for at du kommer med gode nyheter rundt den 10. november :biggrin:

Endret av Plutseliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og :velkommen: som prøver! Tenkte å legge igjen et lite spor.

Blir en spennende tid framover.. Jeg er selv prøver - men litt ferskere enn deg ;) Skal heie på deg :duskedame: Håper du får klaff raskt (kanskje du allerede har fått det?) :lur: