Gå til innhold

Lizzie's tanker og prøverdagbok.


lizzie88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trist at mensen kom, men da skjer det saker og ting senere denne måneden! Har jeg all tro på! Masse lykke til, kos deg med masse sjokolade og kjæresten i helgen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at mensen kom, men da skjer det saker og ting senere denne måneden! Har jeg all tro på! Masse lykke til, kos deg med masse sjokolade og kjæresten i helgen! :klem:

Takk :) Jeg må jo ikke være så langt unna deg, siden vi er helt like i syklus, så jeg fortjener å komme etter i neste omgang ^^

Grattis med en liten spire :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjipt at TR kom denne gangen også, Lizzie. Krysser fingrene for at hun ikke kommer tilbake neste PP. Nå er det din tur :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt at TR kom denne gangen også, Lizzie. Krysser fingrene for at hun ikke kommer tilbake neste PP. Nå er det din tur :klem:

Takktakk :)

Er min og din tur nå snart synes jeg :)

Hadde nye symptomer denne gangen, så jeg var nesten litt sikker på at det klaffa, menmen. :sjenert:

Ble oppriktig skuffa, så humøret mitt var tragisk på torsdag/fredag, men det kommer seg nå :) Er glad på alle andres vegne som får det til å klaffe, men er misunnelig en stor gang :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_3344.JPGLife is full of beauty. Notice it.

Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces.

Smell the rain, and feel the wind.

Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Blåser støv av prøverdagboka*

Da er det snart EL igjen, og jeg har fått slike fine kviser slik at jeg ikke skal glemme det av ;)

Har tatt EL test idag, men den var for lys den siste streken, så jeg må smøre meg med tålmodighet... Mannen i huset er blitt syk, så jeg håper at han blir frisk til sånn ca onsdagen, så det blir litt action i sengehalmen. *krysser fingre*

Ønsker meg en baby i 2011, så jeg ser nå at tiden begynner å bli knapp. Men, har lekt meg litt med termindatoer, og funnet ut at hvis det klaffer denne gangen, så er det termin ca 15.november. Og neste PP, hvis det klaffer da, så er det termin nesten på venninna min sin bursdag, den 10.des :)

Håper håper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yaiks! Plenty med kviser på brystet, og det popper fram i ansiktet. Hormoner er virkelig noe piss. Ser ike slik ut rundt mensen engang.

Skal være glad for at sambo tar meg uansett hvordan jeg ser ut, ellers hadde jeg ikke fått noe i det hele tatt ;)

Er snørrete og i litt kjip form under denne PP, så vi får se hvordan det går. Skal investere i sånn Bisolvon imorgen, har hørt at det hjelper for å få barn, også har jeg også hoste da. Verdt ett forsøk, siden jeg uansett trenger hostemedisin :)

Er C-vitamin misbruker akkurat nå, så her pempes det innpå med cvitamin brusetabeletter :rodmer:

*krysser fingrene* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God bedring Lizzie88! Og masse lykke til denne måneden, vi ligger rimelig likt i løypa - så satser på feiring om et par uker i begges bøker! Eller hva sier du? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring Lizzie88! Og masse lykke til denne måneden, vi ligger rimelig likt i løypa - så satser på feiring om et par uker i begges bøker! Eller hva sier du? :D

Jo, fering det hadde gjort seg ja :D

Har oppdaga Zycomb nesespray idag, åh, himmel så deilig :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, enda ei venninne som er gravid. Har ei som har termin nå i mars, og ei som skal ha i august :sjenert: Og ei som fikk i november i fjor...

Guuud, det popper ut beibiser overalt jo. :gjeiper:

Døøøøør på meg av misunnelse :tristbla:

Jeje, det kommer nok en dag for meg også, men kjenner at ventetålmodigheten min ikke er så lang :kjefte: .

Damnit!

Også var EL testen sterk idag, og sambo bare snorker på soffan og er svimmel. Fanfuckingtastick...

Ja, klageinnlegg kan forekomme -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det blir din tur snart!!! :biggrin:

Det har jeg all tro på :klem: Kanskje det hjelper å stresse ned, ikke tenke så mye. Det var slik vi fikk det til :) Vi skulle liksom ha PP-pause vi :sjenert: :gjeiper:

All lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blæh, bei bare sex en gang i denne perioden :( Mannen var så himla svimmel, og frøktelig trøtt...

Åååeh!!! Men, vi kan jo være heldige :)

Blir ikke noe neste periode, siden mannen skal på en tredagers skitur over tre dager i mars, det e obligatorisk i forbindelse mæ skolen, så det e dumt... Og de tre dagene er de viktige dagene selvfølgelig :(

Jaja, hvis det ikke klaffet i denne perioden, så blir det ikke beibis i år :( Men, ihverfall en liten en til neste år ♥

Prøve prøve prøve.

Kanskje vi er like heldige som Angel og hennes fyr?? Det får vi se på den første uka i mars :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en slags rar ømhet i magen, har vært slik siden fredag, og jeg aaaner ikke hva det kan være.

Også blir jeg kvalm av brus O.o

Jeg blir vanligvis kun kvalm av det hvis jeg er sulten, menmen.

Kroppen min lever sitt eget liv imellom EL og IKM som vanlig gjetter jeg på :fnise:

Tror ikke noe på i denne verden at vi har vært så heldige å fått det til å klaffe på bare en gang i denne PP :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min visste jeg var gravid før jeg testet positivt fordi jeg ville ikke ha brus, og jeg ville ikke ha sjokolade. Dette er ting jeg spiste/drakk hver dag før :) Man vet aldri :) MASSE LYKKE TIL! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...