Gå til innhold

Lizzie's tanker og prøverdagbok.


lizzie88

Anbefalte innlegg

Åh, takktakk :) Så koselig!

Vi har hatt ett vennepar på ribbe og marsipankake :) Nomnomnom!

De har verdens søteste lille jente på litt over to år. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er det EL tid her i gården :) Har smerter på venstre side av magen, og har :sengekos: idag^^

Nå har jeg pinade vondt i korsryggen også. Damn -.-

Vet ikke om EL smertene kommer før eller etter EL, men satser på det siste siden det ikke ble noe :sengekos: igår :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så spennende, krysser fingrene for at dere treffer EL denne måneden! Da blir det jo i såfall et august-barn, og det er jo ganske perfekt med tanke på barnehage osv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, tror jeg bomma på EL :/ Tok en el test igår, og den var ikke så veldig sterk på den streken... :sjenert: Men, kan jo ha truffet mot alle odds, never know!

Baah!

Satser på neste runde da, hvis det ikke klaffa nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hahaha, så merkelig! Jeg er øm bare i den ene brystvorta :gjeiper: !

Det er snodig! Jeg regner med at TR kommer nå til helga, så jeg tror ikkje at det er ett gravidsymtom eller noe sånt.

Men, hvem vet ;)

Også er jeg denne perioden veldig hissig. Har forsovidt vært det siden forje tirsdag, 3-4 dager siden EL. Kan ikke huske at jeg har vært lettantennelig så tidlig før IKM før. Menmen, er vell en av de snodige PMS tingene mine :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så spennende, du er nesten ved IKM igjen du ja! Hmm, dette høres virkelig ut som at det kan være graviditetstegn altså :)

Jeg krysser fingrene for deg, du må holde oss oppdatert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh så spennende, du er nesten ved IKM igjen du ja! Hmm, dette høres virkelig ut som at det kan være graviditetstegn altså :)

Jeg krysser fingrene for deg, du må holde oss oppdatert!!

Spennendeeeeee :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To dager til IKM, og er rimelig sikker på at TR er på vei. Fikk en akutt trang til brownies og krem, enda jeg ikke er noe glad i brownies :sjenert: Har ikke spist det på bortimot to år O.o

Haha, en snodig ting; Jeg har en skikkelig øm nippel, og en normal :fnise: . Har ikke vært borti noe sånt før, så hvis mensen kommer nå til helga, så kan jeg notere meg at det er en av de rareste mensen tegnene EVER ;)

Nå er det browniesbaking og krempisking på gang her om en liten stund :rodmer:

Endret av lizzie88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lizzie Lizzie Lizzie, jeg synes dette høres mer og mer ut som graviditetssymptomer altså, det er jo litt merkelig om mens-symptomene skulle endre seg såpass mye plutselig? ;)

Nå er det jo bare én dag til IKM for deg, har du tenkt til å ta en test i morgen tidlig uansett eller (så lenge mensen ikke er kommet i løpet av natten, mener jeg ;) )?

Gleder meg til jeg er ved IKM igjen også, føler at dagene mellom EL og IKM bare snegler seg av gårde...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal holde meg i nakkeskinnet, og ikke bli testoman igjen ;) Hadde en syklus på 26 dager forje syklus, og 27 den før der. Så, skal heller bli gledelig overraska eller superskuffa av IKM.

Har også vært plaga med magen på mårrakvisten, men jeg er allergiker, så kan være noe jeg har spist dagen før bare ^^

Jeg er en evig pessimist, og tror ikke at jeg er gravid før det lyser mot meg!

Ooog, bare så det er sagt; Den brownisen var ikke noe god! Jeg ble kvalm etter ett stykke, og bekrefter bare teorien min om at jeg ikke er noe glad i brownies. :sjenert:

Baaah, formen min e dååårlig :( Snørrete, tett og bare crap! Blir nok ei helg med c-vitaminer dette ser jeg for meg :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PurpleLady

Ojojoj, dette er jo spennende! :) Takk for hilsen i prøveboka mi, forresten! Hehe, jeg er veldig glad i brownies, men blir også kvalm etter bare ett stykke... :tunge1: Det hadde jo vært gøy om det har klaffa denne prøveperioden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er IKM, og ingen mens enda. Men, det er enda tidlig på dagen :) Det som kommer, det kommer nok. Er syk, så den kan hende at den kommer imorgen istede for alt jeg vet.

---------------------------------------------------------------------------

Jeg er starta i ett hornmusikklag/korps, etter å ikke spilla på 6-7 år. Men, spilla før i ett skolekorps 6 år sammenhengende ;)Spennende, og jeg føler meg nesten som en aspirant igjen :sjenert: .

Uansett, har vært med der i to uker nå, og har lært meg litt julesanger. Siden jeg aldri spilte noen idrett, så er det her jeg hører hjemme :) Jeg spiller forresten kornett!

Men, anyway! Jeg skal sammen med 4 andre være med å vaske ett hus for å tjene penger til HegraHornMusikkLaget. Det skal bli spennede med en rennende nese, en hals som er helt dust og bronkitthoste... Men, har ikke nr. til noen som er med der, så kan ikke si at jeg er syk heller. Skal sitte på med ei, så må bare møte opp :) Så får heller sambo komme å hente meg om det ikke går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PurpleLady

Vi får håpe at IKM forblir IKM!! Lykke til med vaskinga! Så gøy at du spiller kornett og har startet opp igjen i et korps! Det er så koselig med julesanger!!

Her i gården skal det bli julegaveshopping, om vi kommer oss ut før butikkene stenger ;) Men det er jo knallblå himmel, så vi burde utnytte dagen! Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PurpleLady

Åh, så kjedelig! Skjønner at du er skuffa. Men håper virkelig at det klaffer neste gang! Hvor lenge har du TR om gangen? Min varer i 1 uke... den slutter jo aldri :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heldig og har kun 3-4 dager, den siste dagen er bare spotting :) Så, det er ikke så ille. Men, for mannen som venter på å få seg sengekos, så er det en liten evighet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest PurpleLady

Haha, du kan tenke deg åssen det er for mannen min! :fnise: Han flyr jo nesten på veggen hver gang... Jeg har ofte 2-3 dager med spotting på slutten...

Håper du får en fin søndag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så kjipt at mensen kom likevel Lizzie. Men da er det bare å brette opp ermene og starte på'n igjen med ny pp ja :) Håper du uansett har hatt en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en fin helg :) Eller, så fin som den kan bli med forkjølese og bronkitt ;)

Mensensmertene varer bare den ene første dagen, så det går bare fint! Litt ekstra grinete når jeg har mensen, så eg har vært mannesyk så syk som bare menn er, og bare sutra :sjenert:

Endret av lizzie88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...