Gå til innhold

Lizzie's tanker og prøverdagbok.


lizzie88

Anbefalte innlegg

Gjest PurpleLady

Når mensen blir forsinka får man jo forhåpninger om at det har klaffet likevel! Krysser fingre og tær for at det lykkes denne PP! Hvilken PP er dere i nå da?

Haha, vi er ganske ivrige her inne i dag begge to! ;) Deilig med en avslapnings- og KG dag, ikke sant? Jeg har til og med ikke åpna symaskina mi i dag, bare tatt det heeeelt med ro...

Har du vært aleine nordover nå? Godt mannen kommer i morra, da! Jeg klarer meg ikke uten mannen min, jeg... :sukk: etter bare 1-2 dager er jeg supergretten, spesielt hvis jeg veit det tar flere dager før jeg ser han! Også nyter jeg å sove uforstyrra :fnise:

Vi satser på baby til neste jul!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, vi begge er nordfra :) Han er hos sine foreldre i Harstad, og jeg er hos mine på Senja. Den jula vi har en baby sammen, da skal vi feire jul sammen :klemmer:

Nyte tida med bare familien i jula så lenge det går :)

Jeg aaaner ikke hvilken PP. Kanskje 3/4?

Teller ikke, lar det bare gå sin gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PurpleLady

Vi satser på at dere feirer jula sammen neste år!!!

Hvilke graviditetstester har du kjøpt? Er det de billige stavene på billigtester? Jeg lurer på om jeg skal kjøpe sånne, men samtidig vil jeg så gjerne at ladycompen skal fungere så jeg slipper å kjøpe tester :P Samtidig som jeg nok ikke klarer å dy meg hvis den sier jeg er gravid, bare for å være sikker ;) Eller hvis mensen blir forsinket og ladycompen ikke sier jeg er gravid... vi er jo bare i PP1 enda, så det er jo ikke SÅ stor sjanse for at jeg har blitt gravid... (hvis man ser bort ifra at mamma ble gravid med nr 4 ETTER at ho ble sterilisert ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 5 av de fra billigtester og en digital liggende :sjenert:

Brukte også EL tester fra billigtester, men gikk lei av å pisse på pinne hver dag, så tar det som det kommer heretter. Vet sånn ca når min EL er, må bare få mannen med meg til sengs på rett tid uten at det blir pliktsex på en måte :filer:

Må en sex revolusjon til i mitt hus tenker jeg :romeo: !

Vi har vært sammen i 6 år, så den gnisten med sex hver dag er litt gått over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PurpleLady

De billigtestene funker fint, de... ;)

Haha, mannen min er heller ikke glad i "pliktsex"... eller "planlagt sex"... Ofte når jeg prøver å ta initiativ, vil han helst sitte litt på dataen først og spille... og hvis jeg tar initiativ litt seinere da er det sånn "åh, det er så kjedelig med planlagt sex, kan du ikke være litt spontan?" eller så klager han over at jeg aldri tar initiativ :P Tulling! Meeen, vi fikk det jo til å klaffe, så jeg skal ikke klage ;)

Nærmer det seg EL for deg snart, eller? Det er kanskje ca 1 uke igjen, når jeg tenker meg om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, er bortimot ei uke til ;) Skal kjøre igang i helga :) Akkurat nå er mannen vrangsøvd, sover på dagen, og våker om natten, så det er kjedelig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PurpleLady

Ah, kjedelig med feil døgnrytme på mannen din... ;) Du får jobbe med å snu det til EL kommer! :pisk::fnise:

Lykke til, jeg håper virkelig, virkelig, at det klaffer for dere denne pp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Innom og oppdaterer meg på dagboken din, har vært litt fraværende fra KG i det siste!

Vi får krysse fingrene for at januar blir vår måned :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det rundt EL tider her i gården. Magemusklene mine er støle, og det er action i halmen ;):sengekos:

Jeg VIL ha meg en baby i år jeg! :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er EL over gjetter jeg på, skal kjøre på engang til for å være sikker! Vi har vært flinke, og hatt mye sex, selv om mannen ikke er helt i form :sjenert:

Har hatt tidligvakter denne uka, så har vært kjempetrøtt på jobb ;)

Ellers, så går det sin vante gang her i heimen :) Jeg vil starte på fotokurs, men vil ikke kjøre 2 timer tur/retur for det, og det finnes ikke noe fotoklubb nærmere. Dødsdømt prosjekt det der altså...

Idag skal jeg bruke deler av dagen på å skrive de nye notene mine forståelige for meg selv. Er en rusten noteleser siden det er 6-7 år siden jeg hadde min faste spilling i skolekorpset, der brukte vi heller ikke slike kompliserte noter som de gjør her i voksenkorpset :kjefte: ! Jeg har myyye som må læres før korpset skal på NM i Janitsjar i mars, og jeg er vissnok påmeldt dit jeg også :sukk:

Blir nok mye tuting og blåsning som høres over til husverten i de neste mnd, men jeg GLEDER meg til å gå der og stolt spille på 17.mai :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Hehe så bra at mannen er villig til å bidra selv om formen ikke er helt på topp ;) Bra med mannfolk som skjønner at man må gjøre en innsats skal det bli no baby! Krysser fingrene for at innsatsen bærer frukter nå da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde vært gøy med en oktober baby i år :sjenert: .

Har så syyykt lyst å ha baby med meg nordover til jula som kommer, hadde vært så stas :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Ja, jeg tenker også på hvor utrolig koselig det hadde vært å hatt en liten baby i jula, tenkte ikke så mye på det nå sist jul, siden vi var i utlandet, men året før der, da jeg til og med var gravid i desember, tenkte jeg masse på det!

Tipper vi har en baby i desember begge to, og hvis vi ikke har en baby ennå, har vi forhåpentligvis store mager i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I denne PP er det ømme brystvorter og halsbrann som er tingen. Aooooo!

Har hatt sånne "sympotomer" før, og mensen har kommet uansett ;)

Men, vi får se hva som skjer om litt over en ukes tid :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjefte: Jeg får ikke til den dumme marsjen som vi skal spille til NM :( Er sort of en aspirant igjen, siden det er 6 år siden sist jeg spilla. Jeg plages, og blir sint og skuffa over meg selv!

Her er sangen som skal spilles:

:kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest PurpleLady

Når er NM? Lykke til Lizzie! Du klarer det nok!! Det er bare å øve, og prøv å kos deg med det, du liker jo egentlig å spille! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NM er 23 mars, tror jeg. Rundt den datoen ihvertfall....

Gaad, jeg har masse kviser på haka sånn plutselig. Æssja! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det hadde vært morsomt!

Halsbrannen kjenner jeg mest på kvelden, og kommer av uansett hva. Brystvortene er utroolig vonde, og jeg hadde DEN svære kvisa på haka imorgest, og 3-4 småe. Gosh, hvor jeg hater den tiden mellom EL og IKM :(

Skulle ønske jeg bare kunne spole fremover, og få vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...