Gå til innhold

Lizzie's tanker og prøverdagbok.


lizzie88

Anbefalte innlegg

Høres lurt ut med fastlege-bytte, ja!! Også er det veldig greit med et organisert legesenter med sms-tjeneste! Det har jeg, og hvis jeg lurer på noe, så kan jeg sende sms, så får jeg svar ila dagen.

Det føles veldig trygt + at legedama mi er helt fantastisk! :) Så der har jeg hatt flaks, gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg og snørra mi vært på personalmøte. Kan ikke si at jeg følte meg helt vell med å sitte der å smugtørke snørr på ett lommetørkle. ÆSJ!

Så nå skal jeg drikke c-vitaminer og pakke med meg snørr og basilusker i senga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wohoo, jeg skal på jobbintervju mandagen :D På de stillingene som jeg søkte på :danse: *pakker inn med c-vitaminer, vil ikkje være syk på intervju*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baah, febern har gjort sitt inntog :( Også den dumme brokitthosten! FML -_-

Endret av lizzie88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi kicka igang denne mnd's PP periode :) Begynner med EL testing i ettermiddag, og skal ta det deretter :)

Høhø, å ha sex og få hosteanfall rett før orgasme anbefales IKKE! :fnise:

Ha en fin søndag alle sammen, både :gravid: og ikke gravide som sniker innpå her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synd at du skulle bli så syk da :( Men da får det være lenge til neste gang du blir syk nå da ;)

Haha. Jeg skal huske på det :fnise:

Lykke til på intervjuet imorgen, jeg krysser fingrene :nigo:

God søndag til deg også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at du skulle bli så syk da :( Men da får det være lenge til neste gang du blir syk nå da ;)

Haha. Jeg skal huske på det :fnise:

Lykke til på intervjuet imorgen, jeg krysser fingrene :nigo:

God søndag til deg også :klemmer:

Takk for fingerkryssing! Joda, håper at det har vært sykdom fram mot jul nå, synes at det rekker. Høhøhø, går på en ekstra sterk slimløsende medisin, skal teste om den funker nå under PP ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fingerkryssing! Joda, håper at det har vært sykdom fram mot jul nå, synes at det rekker. Høhøhø, går på en ekstra sterk slimløsende medisin, skal teste om den funker nå under PP ;)

Hehe, spennende å se om du blir gravid denne mnd da :nigo:

Jeg gikk på hostesaft da jeg var syk i sommer, å hadde også EL (Når jeg tenker meg om nå, så kan det kanskje være derfor jeg hadde så mye el-slim :klo: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ramler litt ut her inne merker jeg ;)

Har hatt EL periode, glemte å ta tester, så tok det som det kom :) Hadde sex annenhver dag, så får vi se hvordan det gikk om to ukers tid.

Siden sist, så har nettopp hatt betennelse i piercingen min i øret. Har rensa litt med klorhexidin, og nå er det på bedringens vei, jippi!!

Hihi, snakka med guddattra mi imorgest, hun er 1,5 år. Hun har lært seg å gi slengsuss, og var såå fornøyd med å snakke med meg på skype igjen. Virker nesten som om hun kjenner meg igjen. Snakka med jenta sist på skype for 2-3 uker siden :) Hadde vært morsomt om hun hadde kjent meg til jul og ikke vært skeptisk og redd :fnise:

Har kjøpt denne i julegave til henne

Gudmor eeeelsker denne ihvertfall :laugh:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fort gjort å ramle ut litt innimellom, man blir jo litt lei av dette når man har holdt på en stund og da er det godt med pause :)

Utrolig søt tigergutt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt time til legen den 16.november. Har sendt sms, så får vite imorgen om jeg får time den dagen eller ikke.

Er på IKM dagen, men det har ikke noe å si for min del, tar bare en test på morgenen, og ser før jeg drar til legen. Er jeg gravid, så blir det da greit med info, hvis ikke, så får det bare gå veien det går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Yey! enda et steg nærmere målet:) Får håpe du ikke trenger å gå til legen, selvfølgelig, men må du det, så slipper du å vente:) Kryser fingrene for deg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Clafoutis

Så bra at du har fått legetime, tror det blir fint for dere å komme i gang med utredning jeg! Mye bedre det enn uvissheten og frustrasjonen når mensen bare dukker opp måned etter måned :( Men jeg krysser selvsagt fingre og tær for at du slipper å gå til legen den dagen likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått bekreftelse på legetimen, som det sto på hjemmesiden, så må vell ringe de imorgen.... Men, blir nok bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh, har fryktelig ømme brystvorter denne PP ;) Har forsovidt hatt det maaange ganger før, så trenger ikke å bety noe som helst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Clafoutis

Nei, det trenger ikke det, men det KAN jo også være et symptom ;) Krysser uansett fingrene for deg, nå kan jeg jo ikke sende babystøv lengre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...