gotcha Skrevet 13. november 2010 #681 Skrevet 13. november 2010 Hva jeg syns kan vel bare du gi blaffen i ? JEG syns han hørtes ut som en skikkelig MJ-wannabe, og det HAR JEG LOV TIL Å SYNES. Helt enig. Jeg har sett nesten hver episode, og Mo har en egen evne til å få alle sanger til å høre ut som MJ... Og når han i tillegg har sunget et par MJ-sanger i løpet av konkurransen er det ikke rart at mange drar den konklusjonen. Når det er sagt så er håret hans mye finere enn på audition! 1
Niennas Skrevet 13. november 2010 #682 Skrevet 13. november 2010 Det irriterte meg grønn at Annsofi sang Welwet istedet for Velvet 66% av gangene! Var det ingen som hørte på henne når hun øvde, som kunne korrigere denne fryktelige feiluttalelsen før hun gikk på scenen? Ja, jeg la også merke til dette! Men hun sang vel "Velvet" så og si alle gangene på duellen? Jeg synes hun sang surt, og trodde rett og slett ikke at hun kunne synge den sangen, men når hun kom på duellen så ble sangen MYE bedre, hun sang ikke surt, hun traff tonene, og hun sa "Velvet". Fortsatt ikke den beste sangen hun har synget, men den var mye bedre andre gang!
Jade Skrevet 13. november 2010 #683 Skrevet 13. november 2010 På duellen hørte jeg ikke så godt etter (sovnet), men på første gangen hun sang, så sang hun feil og riktig på "faste plasser": Black welwet and that little boy's smile Black welwet with that slow southern style A new religion that'll bring ya to your knees Black velvet if you please
AnonymBruker Skrevet 13. november 2010 #684 Skrevet 13. november 2010 Glad Marthe røyk ut, For en kjedelig dama. Å hun sang grusomt i går! Synes Mo er utrolig skjønn jeg
Gjest Linda sofie Skrevet 13. november 2010 #685 Skrevet 13. november 2010 Noen mener Mo hermer etter Mj mens andre synes ikke det. Vi kan vel bare være enige at vi er uenige? Jeg synes ikke han prøver å være MJ men men. Håper i hvert fall Annsofi ryker neste gang. Synes hun har fått mange sjanser til å bevise at hun er flink men hun har bommet på de fleste sangene. Da hun sang Genie in a bottle og Nothing else matters synes jeg hun IKKE klarte det! Var helt grusomt å høre på. Hun ødelag begge sangene totalt.
Snop Skrevet 13. november 2010 #686 Skrevet 13. november 2010 Jeg tror ikke at Mo prøver å være MJ, men han er unektelig inspirert av MJ og mye av det han har lært er gjerne gjennom ham og da er det bare naturlig at det kommer noen moves her og der, og at han bruker en del av de samme stemmeteknikkene. Artister blir ofte inspirerte av andre artister, Michael selv ble jo inspirert av James Brown og man kan derfor skimte litt av ham i Michael, men Michael har likevel noe eget. På samme måte kan vi skimte Michael i Mo, men Mo har også noe eget.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2010 #687 Skrevet 13. november 2010 Jeg tror ikke at Mo prøver å være MJ, men han er unektelig inspirert av MJ og mye av det han har lært er gjerne gjennom ham og da er det bare naturlig at det kommer noen moves her og der, og at han bruker en del av de samme stemmeteknikkene. Artister blir ofte inspirerte av andre artister, Michael selv ble jo inspirert av James Brown og man kan derfor skimte litt av ham i Michael, men Michael har likevel noe eget. På samme måte kan vi skimte Michael i Mo, men Mo har også noe eget. Ganske enig i dette. Som jeg skrev tidligere så har MJ inspirert mange artister. Se på Usher f.eks. MYE av dansinga hans er inspirert av MJ. Men det betyr ikke at Usher er wannabe MJ. Hip hop dansen stammer fra MJ. Hadde det ikke vært for Mj hadde ikke hip hop dansen eksistert. Men de har bare utvikla dansen og gjort det om til sitt eget. Men selv om de som først starta hip hop dans har lat seg inspirere av MJ så betyr ikke det at de prøver å være han. Det tror jeg ikke Mo heller prøver på. Han er bare inspirert av kongen av pop. Å stemmen hans er sånn. Det kan da ikke han noe for
Trillrund Skrevet 14. november 2010 #688 Skrevet 14. november 2010 Fikk ikke sett X-faktor på fredag. Har sett det i kveld..... At ikke Annsofi går på hodet ut snart!!!! Hvis TV2 tenker å lage en ny sesong, må de for guds skyld få tak i noen dommere/mentorer som klarer å bestemme seg!!!!! Helt uholdbart at Marion "gjemmer" seg bak å lage uavgjort for å slippe å avgjøre hvem som skal gå ut.
Gjest Linda sofie Skrevet 14. november 2010 #689 Skrevet 14. november 2010 Fikk ikke sett X-faktor på fredag. Har sett det i kveld..... At ikke Annsofi går på hodet ut snart!!!! Hvis TV2 tenker å lage en ny sesong, må de for guds skyld få tak i noen dommere/mentorer som klarer å bestemme seg!!!!! Helt uholdbart at Marion "gjemmer" seg bak å lage uavgjort for å slippe å avgjøre hvem som skal gå ut. Enig. Ble nesten litt sur da Marthe røyk og ikke Annsofi.
Piper Skrevet 14. november 2010 #690 Skrevet 14. november 2010 Herregud kanskje du skal ta å høre på oss som faktisk har sett og hørt på Mo helt fra starten av! Du har sett han synge en gang liksom. Hvem er du til å dømme? Som andre sier så er stemmen hans sånn. Han prøver ikke å synge som MJ Har sett og hørt Mo hele veien,og han er en MJ-wannabe, og så enkelt er det. Jeg dømmer han ikke, men det er rett og slettfakta. Han synger på den måten, men det høres ut som en dårlig etterligning av MJ, og det er fakta. Men han lager liv,så han kommer nok til å vinne. Eller i alle fall komme blant de tre beste. Norge er nå en gang merkelig, at man behøver ikke være noe særlig til å synge, men så lenge vi lager liv faller vi pladask. Det er ingen av de som er med i år som er store artister, og jeg forstår ikke hvorfor de velger ut så dårlige til å være med. 1
PecanPie Skrevet 14. november 2010 #691 Skrevet 14. november 2010 Fikk ikke sett X-faktor på fredag. Har sett det i kveld..... At ikke Annsofi går på hodet ut snart!!!! Hvis TV2 tenker å lage en ny sesong, må de for guds skyld få tak i noen dommere/mentorer som klarer å bestemme seg!!!!! Helt uholdbart at Marion "gjemmer" seg bak å lage uavgjort for å slippe å avgjøre hvem som skal gå ut. Enig, syns det var feigt av Marion. Hvertfall når begrunnelsen var "så publikum kan avgjøre" og ikke fordi "Annsofi fortjener å gå videre".
Gjest Jente1990:) Skrevet 14. november 2010 #692 Skrevet 14. november 2010 Har sett og hørt Mo hele veien,og han er en MJ-wannabe, og så enkelt er det. Jeg dømmer han ikke, men det er rett og slettfakta. Han synger på den måten, men det høres ut som en dårlig etterligning av MJ, og det er fakta. Men han lager liv,så han kommer nok til å vinne. Eller i alle fall komme blant de tre beste. Norge er nå en gang merkelig, at man behøver ikke være noe særlig til å synge, men så lenge vi lager liv faller vi pladask. Det er ingen av de som er med i år som er store artister, og jeg forstår ikke hvorfor de velger ut så dårlige til å være med. Så din mening er fakta? Vel jeg synes ikke han er wannabe MJ. Det er det flere som heller ikke synes.
Gjest Jente1990:) Skrevet 14. november 2010 #693 Skrevet 14. november 2010 Enig, syns det var feigt av Marion. Hvertfall når begrunnelsen var "så publikum kan avgjøre" og ikke fordi "Annsofi fortjener å gå videre". Synes det var veldig feigt av henne. Klarer du ikke sånna avgjørelser så burde du heller ikke være dommer i x-factor!
Piper Skrevet 14. november 2010 #694 Skrevet 14. november 2010 Så din mening er fakta? Vel jeg synes ikke han er wannabe MJ. Det er det flere som heller ikke synes. Min mening er fakta for meg, og jeg svarte på bakgrunn av en person som mente at en annen ikke fikk lov åmene det fordi mange andremente noe helt annet. Og jeg mener at han er MJ-wannabe, og det er fakta for meg fordi jeg mener det. Og det må jeg få lov til å mene, selv om andre mener noe helt annet.
Neutral Skrevet 14. november 2010 #695 Skrevet 14. november 2010 Synes det var veldig feigt av henne. Klarer du ikke sånna avgjørelser så burde du heller ikke være dommer i x-factor! Synes det er mange grunner til at hun ikke burde vært dommer. Har hun noensinne sagt noe annet enn "driiitbra, KJEMPEBRA, syntes ikke dette var så veldig fint, jeg, assa..."? Ikke som jeg kan huske. Har mer enn én gang visst på forhånd hva hun kom til å si, for å si det sånn.
Gjest Jente1990:) Skrevet 14. november 2010 #696 Skrevet 14. november 2010 Min mening er fakta for meg, og jeg svarte på bakgrunn av en person som mente at en annen ikke fikk lov åmene det fordi mange andremente noe helt annet. Og jeg mener at han er MJ-wannabe, og det er fakta for meg fordi jeg mener det. Og det må jeg få lov til å mene, selv om andre mener noe helt annet. Å jeg mener han ikke er wannabe Mj og det er fakta
Piper Skrevet 14. november 2010 #697 Skrevet 14. november 2010 Å jeg mener han ikke er wannabe Mj og det er fakta Det må du få lov til å mene Selv om jeg da mener det er noe galt med hørselen din Det var spøk,om du ikke forsto det
AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #698 Skrevet 14. november 2010 Synes det er mange grunner til at hun ikke burde vært dommer. Har hun noensinne sagt noe annet enn "driiitbra, KJEMPEBRA, syntes ikke dette var så veldig fint, jeg, assa..."? Ikke som jeg kan huske. Har mer enn én gang visst på forhånd hva hun kom til å si, for å si det sånn. Ja det er søren meg så plagsomt at hun hele tiden sier ass eller assa på slutten av en settning! Føler det alltid er med en helt ubrukelig dommer. I fjor var det han Petter Petters dusten og i år Marion. Hun sier jo bare det samme hele tiden. Jan Fredrik har i hvert fall litt peiling.
Gjest Jente1990:) Skrevet 14. november 2010 #699 Skrevet 14. november 2010 Det må du få lov til å mene Selv om jeg da mener det er noe galt med hørselen din Det var spøk,om du ikke forsto det Det er noe galt med hørselen min? Jeg hører helt fint jeg. Kanskje det er synet du mener? For jeg kan ikke høre hva du skriver:)
skoeska Skrevet 15. november 2010 #700 Skrevet 15. november 2010 Hans var kjempebra på fredag! Den sangen var utrolig nydelig. Han har full pakke han, lager sine egne sanger og synger bra. Jeg liker han. Ellers liker jeg Mo og Atle. Og til "krangelen" som pågår her: Ja, Mo kan minne om MJ, men det betyr jo ikke at han er "wannabe MJ"?? Det er utrolig mange artister som har MJ som forbilde, men dette er faktisk stemmen til Mo. Han kan jo ikke akkurat gjøre den om i frykt for at folk skal beskylde ham for at han er en wannabe. Nei, Mo er flink, og jeg tipper egentlig han kommer til å vinne hele greia. Spesielt etter all oppmerksomhet han har fått pga historien hans. Det er vel ingen av de andre som har blitt invitert til Senkveld eller fått oppslag i God Kveld Norge?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå