Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg elsker rolig musikk og kunne veldig gjerne gått på konsert med bare rolige låter! Syns Marthe er fantastisk flink. Men heier aller mest på Mo!!! For en stil :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Marthe er kjedelig. Det er jo bare de samme type låtene hver gang. Nå vil jeg høre hun synger noe raskere, noe med fart i!

Skrevet

Mo er jo bare fantastisk :smilbla:

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Marthe synger fint men gud så kjedelig hun er :Gjesp: Håper hun ryker i dag. Hun gjør bare de samma sangene hele tiden. Vil høre noe med fart i og at hun ikke kun synger sove sanger!

Heia MO. Digger han jeg.

Vet ikke hvorfor men synes Eivind er så anonym for meg. Glemmer nesten at han er med.

Skrevet

Idag var Annsofi virkelig i sitt riktige element! Eivind var også flink, men jeg slenger meg litt på den Jente1990:) sier, at han blir litt anonym. Mo er kjedelig uansett om han synger livlige sanger, jeg synes ikke han er god nok. Atle traff også idag, han hadde valgt riktig sang! Post 4, Ole Gustav og Hans ligger på bunn hos meg.

Of forresten: jeg sa i fjor at når plata til Rikke kommer ut, så skal jeg søren meg kjøpe den. Og det skal jeg gjøre også! Hun er fantastisk flink.

:popcorn:

Skrevet

Idag var Annsofi virkelig i sitt riktige element! Eivind var også flink, men jeg slenger meg litt på den Jente1990:) sier, at han blir litt anonym. Mo er kjedelig uansett om han synger livlige sanger, jeg synes ikke han er god nok. Atle traff også idag, han hadde valgt riktig sang! Post 4, Ole Gustav og Hans ligger på bunn hos meg.

Of forresten: jeg sa i fjor at når plata til Rikke kommer ut, så skal jeg søren meg kjøpe den. Og det skal jeg gjøre også! Hun er fantastisk flink.

:popcorn:

Mo kjedelig?? :klø:

Er enig med resten da.

Skrevet (endret)

Annsofi sang bra halve sangen. Atle viste hvilken sjanger som *er* han. Kjempebra! Marte sang fint. Mo var bare overlegent bra og er 150% artist både i sang og show!!

Edit: skrivefeil

Endret av Jade
Skrevet

Annsofi sang bra halve sangen. Atle viste hvilken sjanger som *er* han. Kjempebra! Marte sang fing. Mo var bare overlegent bra og er 150% artist både i sang og show!!

Signerer!

Skrevet

Hvem gikk ut? Fikk ikke med meg slutten

Skrevet (endret)

Ole Gustav gikk ut..

Endret av Plutseliten
Skrevet

Mo kjedelig?? :klø:

Er enig med resten da.

Ventet på en reaksjon der :gjeiper: Ikke fordi han er slow og sånn, men fordi at han er ensformig. Det kan være helt ok det, men da må han være VELDIG flink på det han er god på, og jeg synes ikke han er så ekstremt bra som folk vil ha det til. Men det er vel bare min mening tenker jeg.. :gjeiper:

Glemte forresten å nevne Marthe, hun synes jeg ikke har noe der å gjøre siden hun allerede er artist.

Skrevet

enig med deg guns... syntes ikke marthe har noe der å gjøre da hun allerede er artist...

ellers så må jeg si at jeg heier på atle. syntes han er den beste av årets x-faktor. mo er litt fjollete... syntes han er flink, men litt fjortis

Skrevet

Atle er så deilig :sjenert:

I knooooow! Skikkelig digg :D

Skrevet

Ole Gustav gikk ut..

Det var egentlig på tide

Skrevet (endret)

Ole Gustav hører hjemme i revy/teater o.l., og gjerne sanger i den stilen han hadde i dag.

Endret av Jade
Skrevet

skjønner ikke helt begeistringen for mo... hvor gamle er dere som komenterer her.. litt nysgjerrig

Skrevet

Jeg er 27 og digger MO. Ler meg i hjel av den 1.auditionen.. Han er jo bare så herlig. Også de MJ-moovsa.. :skratte:

Og viktigst, han har ikke skuffet på noen av sendingene. IDag beviste han at ikke bare kan være MJ lookalike, han kan også være John Travolta -- (men gjør det likevel til sin greie)

Skjønner ikke dommernes begeistring over Annsofi idag. Helt feil sang i mine øyne. Hun må ikke synge så mørkt, høres ut som hun har en potet i halsen.

Likte ikke Bettans kommentar til Ole Gustav på slutten. "Du må ikke gå ut for du er et forbilde for mange."

Altså, hvorfor er han et forbilde for mange? Fordi øynene går hver sin vei? Egentlig en j*vla frekk kommentar fra Bettan, selvom hun mente det godt... Jeg tolker det som hun mener at, han er buttugly men likevel så står han på sitt og ønsker å bli sterjne og at det er så fantastisk.

Jeg syns det blir feil å fokusere så til de grader på utseende hans. Behandle han som en helt vanlig mann da!

Er ikke som om f.eks Elton John og David Bowie er tidenes vakreste menn heller men de kan da være artister for det. Ikke noe sensasjonelt med det.

Skrevet

..At Ole Gustav skulle bli værende fordi han er et forbilde er jo helt feil da. Det er jo ikke en forbilde-konkurranse.... Synes det var på tide at han gitt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...