SummerJoy Skrevet 22. oktober 2010 #482 Skrevet 22. oktober 2010 Hvis ikke Sofie havner i bunn to må det være noe galt med folk. Hvorfor stemme på Sofie? Hun synger ikke bra og er kjedelig rett og slett. Kjedelig syns jeg nettopp hun ikke er. Hun er en spennende artist syns jeg, bare så synd at stemmen ikke holder mål i det hele tatt. Marthe derimot synger bra, men er utrolig kjedelig. Fikk frysninger av auduitionen til Annsofi men syns hun har skuffet litt på direktesendingene, spesielt idag. Er noe med sangene hun velger... gjesp liksom. Får håpe hun kommer sterkere tilbake. Sånn ellers DIGGER jeg Atle og Mo!
fiesta Skrevet 22. oktober 2010 #483 Skrevet 22. oktober 2010 Syntes det var helt fair at Sofie gikk ut, hun var ikke bra. Har ikke sansen for Mo, men han har en fin stemme. Annsofi var veldig bra i dag, syntes jeg.
Mirabella76 Skrevet 23. oktober 2010 #485 Skrevet 23. oktober 2010 Men ja, Mo er utrolig skjønn altså. Så ham på Senkveld forrige uke og mer likendes kar skal man lete lenge etter! Eg såg sånn ut , og fekk heilt latterkrampe, etter å ha sett Mo på Senkveld! Han hadde jo verdens sjukaste latter!
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2010 #486 Skrevet 23. oktober 2010 Helt greit at Sofie måtte ut. Hun er ikke så flink til å synge og synes ikke hun fortjente å komme med i finalerundene. Jeg tror enten Atle eller Mo vinner x-factor.
MellonCollie Skrevet 23. oktober 2010 #487 Skrevet 23. oktober 2010 Noen fler som synes hun ene mørke i irresistible ligner på "Sally Fletcher" fra Home and Away? Hahaha, jaaa! Jeg har sagt det fra første gang jeg så henne, men ingen som har vært veldig overbevist av de jeg har nevnt det til Synes hun er nesten prikk lik, jeg! Ellers syntes jeg Atle var helt fantastisk i går. Liker ham godt.
Prorsum Skrevet 23. oktober 2010 #488 Skrevet 23. oktober 2010 HVORFOR er Ole Gustav fortsatt med? Hva feiler det Norges befolkning? Hjelpes...
^KinderMaxi^ Skrevet 23. oktober 2010 #489 Skrevet 23. oktober 2010 Håper Hans vinner jeg. Syns mye av det er karaoke-synging, dessverre.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2010 #490 Skrevet 23. oktober 2010 Nivået er så lavt. Herregud! AnnSofi er flink til å synge men hun burde ikke gå opp i så høye toner at det høres surt ut. Blir litt for mye brøling.Hun burde heller ikke velge artiser som Christina aguilera og Celine Dion. Hun klarer det ikke helt. De har sanger som er ekstremt vanskelig å synge rent på. Hva velger hun neste gang? Mariah Carey? Ole Gustav synes jeg det bare er det samme gammle. Altså føler ikke han kan variere. Han står bare der å synger og svaier litt med hendene osv. Det blir for dårlig. Av en eller annen grunn så liker jeg ikke Eivind. Han er bra til å synge men nei. Marthe er flink til å synge men hun blir for kjedelig. Hadde jeg vært på en konsert med ho hadde jeg nok sovnet. Skulle ønske hun kunne lage litt show og ikke bare synge sånna kjedelige sanger. De andre som er med er helt greie. Men jeg liker helt klart Mo best. Han kan variere og lage show.
Sol79 Skrevet 23. oktober 2010 #491 Skrevet 23. oktober 2010 Heia Atle! Flott at Sofie gikk ut, det går virkelig ikke an å synge så surt som henne i finalerundene. Blir vi kvitt kjedelige Marthe og Ole Gustav begge uten en dråpe X-faktor, så blir det så bra så.
søstertusenfryd Skrevet 24. oktober 2010 #492 Skrevet 24. oktober 2010 Synes at Mo har det store X.Håper virkelig han vinner han har jo en varme og en sjarm som stråler ut av skjermen.Blir rett og slett glad av å se han,jeg. Annsofi har en fantastisk stemme,men som mange andre her ,synes jeg hun brøler litt vel mye.Håper hun snart kan synge en roligere sang og ta det med ro.
Trillrund Skrevet 24. oktober 2010 #493 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg heier på Marions gutter! Ellers er jeg ikke fan av Annsofi, men det skyldes hennes totale fiasko under Korslaget. Man tuller ikke med Queen-sanger... Ingen!!!! Kan man ikke synge veldig bra, får man heller ligge unna Queen! Det var en av de tidligere deltakerne i X-faktor som prøvde seg også. Rett i NEI-boksen for meg.
Trampe Skrevet 24. oktober 2010 #494 Skrevet 24. oktober 2010 Aah, er det DER jeg har sett henne før?!?!
søstertusenfryd Skrevet 25. oktober 2010 #495 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg heier på Marions gutter! Ellers er jeg ikke fan av Annsofi, men det skyldes hennes totale fiasko under Korslaget. Man tuller ikke med Queen-sanger... Ingen!!!! Kan man ikke synge veldig bra, får man heller ligge unna Queen! Det var en av de tidligere deltakerne i X-faktor som prøvde seg også. Rett i NEI-boksen for meg. Så heldigvis ikke det,jeg.Helt enig med deg,Man klusser ikke til en Queen-låt!
Fanteria Skrevet 25. oktober 2010 #496 Skrevet 25. oktober 2010 Joda, Atle var bra han. Men det showet har jeg sett før.
up! Skrevet 25. oktober 2010 #497 Skrevet 25. oktober 2010 Fanteria: Jeg vet, det var skikkelig kopi. Kult, men ikke originalt.
Gjest Alfred Skrevet 25. oktober 2010 #499 Skrevet 25. oktober 2010 (endret) HVORFOR er Ole Gustav fortsatt med? Hva feiler det Norges befolkning? Hjelpes... Et sykelig behov for underdogs. Feilen er at vi har det for godt. Endret 25. oktober 2010 av Alfred
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #500 Skrevet 27. oktober 2010 Et sykelig behov for underdogs. Feilen er at vi har det for godt. Noen liker gnålingen og den hese ropingen til Annsofi, andre liker den behagelige, fine stemmen til Ole Gustav. Hva er problemet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå