up! Skrevet 15. oktober 2010 #401 Skrevet 15. oktober 2010 Tanita sang kjempefint nå da. Jentegruppa er jo bare tragisk!
Mirabella76 Skrevet 15. oktober 2010 #402 Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Æsj, Tanita var jo så flink no! Jentegruppa burde heller ha gått ut, sjølv om dei også sang bedre denne gangen. Endret 15. oktober 2010 av Mirabella76
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2010 #403 Skrevet 15. oktober 2010 Tanita, Irresistible og Annsofi er/var elendige. Heier på Atle, Post 4 og Mo.
Independent_ Skrevet 15. oktober 2010 #404 Skrevet 15. oktober 2010 Det som er jævlig irriterende med konspetet X-FACTOR er at det er bygget opp etter en helt annen "modell" enn f.eks. Idol og disse andre talentshowene. Problemet med X-F er at det er fire forskjellige dommere som representerer ei bestemt gruppe med "talenter". Med andre ord så er det egentlig en intern kamp mellom Jan Fredrik og de andre dommerne. Alle vil jo selvfølgelig at deres kandidat skal vinne så de kan få publisitet og en artist de kan tjene penger på. Det er irriterende for oss som ser på å høre at dommerne prater gull om personer som synger drit-elendig! Å jeg tror at det påvirker mange av de der hjemme som stemmer også, desverre. Ikke at noen er verdt å stemme på i år likevel.
Neala Skrevet 15. oktober 2010 #405 Skrevet 15. oktober 2010 Det som er jævlig irriterende med konspetet X-FACTOR er at det er bygget opp etter en helt annen "modell" enn f.eks. Idol og disse andre talentshowene. Problemet med X-F er at det er fire forskjellige dommere som representerer ei bestemt gruppe med "talenter". Med andre ord så er det egentlig en intern kamp mellom Jan Fredrik og de andre dommerne. Alle vil jo selvfølgelig at deres kandidat skal vinne så de kan få publisitet og en artist de kan tjene penger på. Det er irriterende for oss som ser på å høre at dommerne prater gull om personer som synger drit-elendig! Å jeg tror at det påvirker mange av de der hjemme som stemmer også, desverre. Ikke at noen er verdt å stemme på i år likevel. Helt enig! Og så vil jeg si at jeg synes ikke noen sang bra nok til at de nå er kommet så langt. Jeg hadde ikke lyst å se på, for det var ingen som imponerte! Så for å holde min interesse må det skje noe drastisk til neste gang - og det kan begynne med at dommerne velger sanger der sangerne får vise akkurat hva de er god på, samtidig som de strekker seg lenger hver gang. Og før jeg får noe pepper for å være direkte: det var min mening. I dag er jeg en hormonell bitch, men jeg står likevel for det jeg mener!
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2010 #406 Skrevet 16. oktober 2010 Synes oppleget med at dommerne har hver sine grupper slik at det blir en konkurranse mellom dommerne har ødelgat hele konseptet og spenningen!
VirreVapp Skrevet 16. oktober 2010 #407 Skrevet 16. oktober 2010 I går synes jeg nivået var helt eksepsjonellt dårlig!!! Ingen sang jo bra, var bare noen som sang mindre dårlig enn de andre.. Helt supertragisk var det!
smalls Skrevet 16. oktober 2010 #408 Skrevet 16. oktober 2010 De jeg heier på nå er Atle og MO. De er de eneste som jeg faktisk synes er gode! Nivået er så lavt i år at jeg blir flau! Å hvorfor er alle dommerene sååå posetive? Synes det blir for dumt å sitte å si at noen var flinke når de sang helt forferdelig. Synes de burde være mer ærlige. I USA er det noe helt annet. Nivået er 100 ganger bedre. Hva gjør Sofie og Tanita der? Liker de ikke
Jade Skrevet 16. oktober 2010 #409 Skrevet 16. oktober 2010 Valgte de sangene selv?? Det var skuffende lavt nivå i går. Surt og falskt! Eivind har spesiell stemme, men han sang uten variasjon gjennom hele sangen, og stirret kameraet i senk med et intetsigende blikk. Trodde sangene skulle handle om kjærlighet! Da må de leve seg inn i sangene og synge dem som om de mener det! Ble glad når jeg hørte at Annsofie skulle synge Christina Agiulera. Men hun kunne da tatt en sterk ballade?? Genie in a bottle fungerte IKKE bra for henne, ihvertfall! De fleste var altfor "modige" i går!
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2010 #410 Skrevet 16. oktober 2010 Huff nivået er skremmende lavt her i Norge. Faktisk så ille at jeg blir gørr flau. Så og si alle som er med i finalerundene hadde aldri kommet med i finalerundene i Amerika eller storbritania. No way. Jeg tror Mo kan vinne hele driten. Jeg håper det i hvert fall. Han er rå!
Gjest Linda sofie Skrevet 16. oktober 2010 #411 Skrevet 16. oktober 2010 Sånn helt seriøst hva gjør Sofie,Ole Gustav,Hans og irresistible der? De er flinke til å synge men ikke såå flinke liksom. Selv om jeg liker Ole Gustav og synes han er utrolig skjønn, så synes jeg det er på tide han blir stemt ut. Sikkert mange sympati stemmer. Atle er kjekk da
Jade Skrevet 16. oktober 2010 #412 Skrevet 16. oktober 2010 Huff. I går så gjorde ikke Irresistable noe annet enn å synge falskt "i kor". :O
Miss Desiree Skrevet 16. oktober 2010 #413 Skrevet 16. oktober 2010 Sånn helt seriøst hva gjør Sofie,Ole Gustav,Hans og irresistible der? De er flinke til å synge men ikke såå flinke liksom. Selv om jeg liker Ole Gustav og synes han er utrolig skjønn, så synes jeg det er på tide han blir stemt ut. Sikkert mange sympati stemmer. Atle er kjekk da Hans er jo ikke den verste da. Han har en god stemme, selvom jeg ikke liker han som person.
MarianneE Skrevet 17. oktober 2010 #414 Skrevet 17. oktober 2010 Det som er jævlig irriterende med konspetet X-FACTOR er at det er bygget opp etter en helt annen "modell" enn f.eks. Idol og disse andre talentshowene. Problemet med X-F er at det er fire forskjellige dommere som representerer ei bestemt gruppe med "talenter". Med andre ord så er det egentlig en intern kamp mellom Jan Fredrik og de andre dommerne. Alle vil jo selvfølgelig at deres kandidat skal vinne så de kan få publisitet og en artist de kan tjene penger på. Det er irriterende for oss som ser på å høre at dommerne prater gull om personer som synger drit-elendig! Å jeg tror at det påvirker mange av de der hjemme som stemmer også, desverre. Ikke at noen er verdt å stemme på i år likevel. Helt enig! Og så vil jeg si at jeg synes ikke noen sang bra nok til at de nå er kommet så langt. Jeg hadde ikke lyst å se på, for det var ingen som imponerte! Så for å holde min interesse må det skje noe drastisk til neste gang - og det kan begynne med at dommerne velger sanger der sangerne får vise akkurat hva de er god på, samtidig som de strekker seg lenger hver gang. Og før jeg får noe pepper for å være direkte: det var min mening. I dag er jeg en hormonell bitch, men jeg står likevel for det jeg mener! Synes oppleget med at dommerne har hver sine grupper slik at det blir en konkurranse mellom dommerne har ødelgat hele konseptet og spenningen! De jeg heier på nå er Atle og MO. De er de eneste som jeg faktisk synes er gode! Nivået er så lavt i år at jeg blir flau! Å hvorfor er alle dommerene sååå posetive? Synes det blir for dumt å sitte å si at noen var flinke når de sang helt forferdelig. Synes de burde være mer ærlige. I USA er det noe helt annet. Nivået er 100 ganger bedre. Hva gjør Sofie og Tanita der? Liker de ikke Huff nivået er skremmende lavt her i Norge. Faktisk så ille at jeg blir gørr flau. Så og si alle som er med i finalerundene hadde aldri kommet med i finalerundene i Amerika eller storbritania. No way. Jeg tror Mo kan vinne hele driten. Jeg håper det i hvert fall. Han er rå! :enig:
likning Skrevet 17. oktober 2010 #415 Skrevet 17. oktober 2010 Ser på opptak nå, og jeg må si- jeg synes bakgrunnssangerne ødelegger så mye! Denne gangen var det flere eksempler på at deltakerne hørtes helt greie ut, helt til bakgrunnssangerne slo til- og skapte falske harmonier. Sett i sammenheng med de ikke-så-helt-fine harmoniene til Irresistible, hvem er det egentlig som arrangerer disse sangene!?
Jade Skrevet 17. oktober 2010 #416 Skrevet 17. oktober 2010 likning: Ja, det med bakgrunnssangerne har jeg reagert på også!
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2010 #417 Skrevet 21. oktober 2010 Hvis ikke Ole Gustav havner i bunn 2 eller ryker ut imorgen må det være noe galt med folk. Han er ikke så flink til å synge egentlig. Han er ikke direkte dårlig men jeg synes overhode ikke han er god nok til å komme med i finalerundene. Så jeg må si jeg stusset litt over valget til Bettan. Ja han er skjønn og alt det der men holder ikke. Mistenker en del sympati stemmer. En annen tins så er jeg enig med de som sier at dommerene er alt for snille. Dette er jo det eneste Bettan sier: "Du var kjempe flink" Skal man være i en slik bransje må man kunne takle kritikk. Synes dommerene holder for mye tilbake. På noen i hvert fall. Å de kommer selfølgelig ikke til å si noe negativt om sine egene. Alt i alt er jeg egentlig veldig skuffet over nivået i år og dommerene.
smalls Skrevet 22. oktober 2010 #418 Skrevet 22. oktober 2010 Håper nivået er mye bedre i kveld enn sist fredag
Snop Skrevet 22. oktober 2010 #419 Skrevet 22. oktober 2010 Ser på opptak nå, og jeg må si- jeg synes bakgrunnssangerne ødelegger så mye! Denne gangen var det flere eksempler på at deltakerne hørtes helt greie ut, helt til bakgrunnssangerne slo til- og skapte falske harmonier. Sett i sammenheng med de ikke-så-helt-fine harmoniene til Irresistible, hvem er det egentlig som arrangerer disse sangene!? Jeg tviler på at det er bakgrunnsangerne som synger falskt, det er nok heller Irresistible
skoeska Skrevet 22. oktober 2010 #420 Skrevet 22. oktober 2010 Håper nivået er mye bedre i kveld enn sist fredag Enig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå