Cuba Skrevet 22. oktober 2010 #461 Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Ann-sofi er flink, men hun prøver for hardt syns jeg. Syns det var veldig fint på begynnelsen og slutten av låten når hun sang litt rolig.. Blir ofte mye brøling fordi hun liksom skal ha et så tøft image. Endret 22. oktober 2010 av Cuba
up! Skrevet 22. oktober 2010 #462 Skrevet 22. oktober 2010 Bruker å komme ut på Youtube etterhvert mener jeg Må se Atle der, for han gikk vi glipp av Digger den låta også! Å bra! Ja, dere må få med dere Atle, han gjorde skikkelig show i dag
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #463 Skrevet 22. oktober 2010 I år synes jeg faktisk kun det er tre stk som har stemmer til å være i finalen, og det er Mo, Atle og Marthe. Skjønner ikke helt hva resten gjør der... Helt enig! Er virkelig en stor skam at ikke Camilla kom med videre til finalerundene. Helt sjokkerendes at Jan Fredrik valgte Sofie framfor Camilla Men enig at Ann-sofi prøver alt for hardt noen ganger.
Jade Skrevet 22. oktober 2010 #464 Skrevet 22. oktober 2010 Min dom: Mo - Sang bra Sofie - Har aldri hørt henne synge bra, og skjønner ikke at hun kom videre etter audition en gang Marthe - Litt bra, men stressa litt Eivind - Spesiell stemme, men anpustent og nja... Post 4 - Veldig bra! Her synes jeg stemmene deres virkelig fikk kommet til sin rett (med unntak når de sang i kor, som mange har påpekt). Bra sang! Annsofi - Jeg satt med gåsehud igjennom hele sangen. Nydelig! Hans - Han liker jeg ikke (trodde jeg), men dette var det trøkk i! En av de beste i dag! Ole Gustav - Jeg synes han synger teknisk bra (tonemessig, ihvertfall), men liker ikke stemmen hans Irresistable - Liker hun blonde sin stemme. Resten var sånn passe. Men det var mye bedre i dag enn sist. Men det skal jo ikke så mye til... Atle - Han har bra rocka stemme, men jeg synes han overdrev i dag med å gjøre til stemmen sin "ekstra tøff", og presset nesten stemmen ut en trutmunn. Ble bare helt merkelig. Men liker han vanligvis.
Trampe Skrevet 22. oktober 2010 #465 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg greier bare ikke å like Hans. Sorry altså, han sang bra i dag, men hvorfor må de zoome inn på det uttrykket hans hver bidige gang? Blir nesten mørkredd av de øynene... Jeg synes Sofie skal hjem i dag. Hun var helt klart dårligst.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #466 Skrevet 22. oktober 2010 Atle er jo bare syyyyykt deilig da! :D Dessuten var han sykt flink i kveld, var helt rått rett og slett!
Gjest Jente1990:) Skrevet 22. oktober 2010 #467 Skrevet 22. oktober 2010 Hvis ikke Sofie havner i bunn to må det være noe galt med folk. Hvorfor stemme på Sofie? Hun synger ikke bra og er kjedelig rett og slett.
skoeska Skrevet 22. oktober 2010 #468 Skrevet 22. oktober 2010 Idag likte jeg Hans, Atle og Ann-Sofi. Liker Mo, men synes han er bedre når han gjør litt mer show. Håper Sofie, Irresistible eller Ole Gustav må dra ikveld.
skoeska Skrevet 22. oktober 2010 #469 Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Men ja, Mo er utrolig skjønn altså. Så ham på Senkveld forrige uke og mer likendes kar skal man lete lenge etter! Endret 22. oktober 2010 av skoeska
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #471 Skrevet 22. oktober 2010 Fader ass! Ole Gustav er som dopapir under skoen - blir aldri kvitt han! Men uansett, Sofie må takke for seg.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #472 Skrevet 22. oktober 2010 Fader ass! Ole Gustav er som dopapir under skoen - blir aldri kvitt han! Men uansett, Sofie må takke for seg. Hva er det med OG du missliker så? Dommerene (utenom JF) kan ikke sende Sofie videre fremfor Marthe!
Gjest Thefainter Skrevet 22. oktober 2010 #473 Skrevet 22. oktober 2010 Dommerene (utenom JF) kan ikke sende Sofie videre fremfor Marthe! Enig! Marthe er mye bedre som artist. Fin og behagelig å høre på. Syns Sofie er kjedelig og jeg får sånn skole-konkurranse-feeling av henne
Cuba Skrevet 22. oktober 2010 #474 Skrevet 22. oktober 2010 Fader ass! Ole Gustav er som dopapir under skoen - blir aldri kvitt han! Men uansett, Sofie må takke for seg. Men ja, nei! Sofie hadde absolutt ikke noe her å gjøre!!
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #475 Skrevet 22. oktober 2010 Respekt til JF for å velge Marthe!
Trampe Skrevet 22. oktober 2010 #476 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg synes det står respekt av Jan Fredrik når han sender Marthe videre foran sin egen artist. Det er klasseforskjell der, og han innrømmer det!
challenger Skrevet 22. oktober 2010 #477 Skrevet 22. oktober 2010 Noen fler som synes hun ene mørke i irresistible ligner på "Sally Fletcher" fra Home and Away?
smalls Skrevet 22. oktober 2010 #478 Skrevet 22. oktober 2010 Ble egentlig litt satt ut da JF valgte Marthe. Men Marthe er MYE bedre enn Sofie. Hadde Sofie gått videre fremfor Marthe hadde jeg blitt forbannet rett og slett! Sofie er kjedelig og ikke god nok
SmallTalk Skrevet 22. oktober 2010 #480 Skrevet 22. oktober 2010 WTF til hva da? At Marthe måtte i duell.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå