Independent_ Skrevet 29. oktober 2010 #523 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg tar av meg hatten for Mo!! Jeg bruker ikke hatt... men jeg også
Sol79 Skrevet 29. oktober 2010 #524 Skrevet 29. oktober 2010 Syns Ole Gustav gjorde sin beste sang i dag jeg. Blir dårlig av Bettan, hun sier aldri noe konstruktivt. Heier på Post 4 i kveld.
Sol79 Skrevet 29. oktober 2010 #527 Skrevet 29. oktober 2010 Marthe er grusomt kjedelig. Håper virkelig hun ryker i kveld. Mulig jeg har sagt det før, men jeg fatter ikke hva hun har i X-faktor å gjøre siden hun har en Spellemannspris fra før.
Piper Skrevet 29. oktober 2010 #528 Skrevet 29. oktober 2010 Marthe er gjesp synes jeg Jeg er enig, for hun synger jo bare rolige låter. Greit det var fint i dag, men hun burde virkelig øke tempoet litt. En artist kan ikke bare synge rolige låter,for da blirman lei i lengden. Og kanskje det er årsaken til at hun ikke har kalrt seg tidligere. Post 4 er min favoritt
Cuba Skrevet 29. oktober 2010 #529 Skrevet 29. oktober 2010 Atle er min favoritt! Mo, Eivind og Post4 er også bra! Enig i at Annsofi har fallt gjennom ja, blir ikke imponert av henne lenger!
Miss Desiree Skrevet 29. oktober 2010 #530 Skrevet 29. oktober 2010 Syns egentlig ikke Eivind var spessielt god i dag. Ble ikke "trollbundet" slik som jeg ble når han sang " Who says" :rødme:
Gjest loveleen Skrevet 29. oktober 2010 #531 Skrevet 29. oktober 2010 Atle er jo bare syyyyykt deilig da! :D Signerer denne! Vanligvis er ikke jeg så into bandgutter med armene fulle av tatoveringer, men da jeg så han...:rødme: Sier bare ooh la la!
Almera Skrevet 29. oktober 2010 #532 Skrevet 29. oktober 2010 Signerer denne! Vanligvis er ikke jeg så into bandgutter med armene fulle av tatoveringer, men da jeg så han...:rødme: Sier bare ooh la la! Helt enig!!
Cuba Skrevet 29. oktober 2010 #533 Skrevet 29. oktober 2010 Syns egentlig ikke Eivind var spessielt god i dag. Ble ikke "trollbundet" slik som jeg ble når han sang " Who says" :rødme: Nei, det er jeg enig i! Den låta gjorde han bra altså! :rødme: Men mener å huske at han var bedre i dag enn sist?
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #534 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg blir litt sånn småmatt av den direkte kopieringen av andre opptredener jeg da. "Kjemperevolusjonerende" rooooolig versjon av Tom Pettys "Free Fallin" - men helt blåkopi av John Mayers versjon. Jadajadajada, X Faktor-gjengen covrer låter men æres den som æres bør tenker jeg. Dette var John Mayers "Free Fallin" - ikke Tom Pettys og iallefall ikke Atles!
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #535 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg blir litt sånn småmatt av den direkte kopieringen av andre opptredener jeg da. "Kjemperevolusjonerende" rooooolig versjon av Tom Pettys "Free Fallin" - men helt blåkopi av John Mayers versjon. Jadajadajada, X Faktor-gjengen covrer låter men æres den som æres bør tenker jeg. Dette var John Mayers "Free Fallin" - ikke Tom Pettys og iallefall ikke Atles! så jo han satt og øvde til den i introvidoen og. Tom petty har forøvrig den beste versjonen!!!!
Gjest thelife Skrevet 29. oktober 2010 #536 Skrevet 29. oktober 2010 MO MO MO! Gogo. Det er hamar gutten som kan å opptre;) Kjenner han fra før, og kan vel egentlig si at han overdriver den latteren sin litt! Men alltid like gøy å høre på den.. Hehe;)
Neala Skrevet 29. oktober 2010 #537 Skrevet 29. oktober 2010 Håper Hans eller Marthe ryker i dag. Atle var best i mine øyne, og jeg er også imponert over Ole Gustav i forhold til tidligere!
Sherry Skrevet 29. oktober 2010 #538 Skrevet 29. oktober 2010 Liker bare Hans mindre og mindre :/ MO MO MO :D :D :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå