Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg syns Annsofi burde ha gått ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da håper jeg Irresistable går ut!

Ja helt enig. Er lei av de nå. Blæh

Skrevet

Jeg likte Annsofi på audition rundene men i finalerundene har jeg blitt veldig skuffet over henne. Hun synger jo surt og brøler for mye. Velger sanger som overhode ikke passer henne. Huff nei. Hun holder ikke mål! Det gjør heller ikke Ole Gustav dessverre.

Jeg liker Mo veldig godt. Han har x-factor og kan underholde. Digger han!

Som andre sier her så er Marthe gørr kjedelig! Skulle så ønske hun kunne showe litt mer og ikke bare velge sånna rolige sanger som man nesten sovner av. Håper hun ryker neste gang. Boring

Atle er jo bare grise deilig :sjenert:

Skrevet

Og noen av oss liker ikke noen av dem. Uff, det er så dumt når folk skal sette deltakere opp mot hverandre i en diskusjon som for å presentere et vinnende argument den måten.

...sa elefanten i glasshuset.

Skrevet

Ja helt enig. Er lei av de nå. Blæh

Synes ikke de synger rent nok til å være en gruppe, og i tillegg er de forferdelig ensformige! Annsofi synger heller ikke helt rent, men jeg synes hun er mye mer spennende enn Irresistable.

Skrevet

Jeg synger "finere" enn det der, og jeg blir kalt for tonedøv.. Hvor lenge skal han egentlig få sympatistemmer? Greit nok at han er hjerneskadet eller whatever, men da får man heller si at han er flink til å synge i forhold til tilstanden sin..

Greit at du er tonedøv og hjerneskadet, men du behøver jo ikke å rakke ned på andre av den grunn. :filer:

Skrevet

Heia MO !

Helt greit at Annsofi gikk videre, MEN når i alle dager skal Ole Gustav gå ut ??? :romeo:

Skrevet

Heia MO !

Helt greit at Annsofi gikk videre, MEN når i alle dager skal Ole Gustav gå ut ??? :romeo:

Samme lurer jeg på

Skrevet

Annsofi har vært en av mine favoritter. Men nå må hun gjøre noe drastisk hvis hun skal bli med stort videre. Synes det var riktig at Irresistable gikk ut i dag, synes ikke det var noe bra. Mo var overlegen best i dag!

Skrevet

Annsofi har vært en av mine favoritter. Men nå må hun gjøre noe drastisk hvis hun skal bli med stort videre. Synes det var riktig at Irresistable gikk ut i dag, synes ikke det var noe bra. Mo var overlegen best i dag!

Synes Mo alltid er best jeg :jepp: Tror han kan vinne hele x-factor

Skrevet

Marthe virker helt malplassert syns jeg. Skjønner ikke greia. Hu har jo vært artist i mange år og har ikke noe der og gjøre. Er jo foresten dritkjedelig også.

Skrevet

At Annsofi måtte i duell idag var velfortjent. Hun har, som Marion presiserte, ikke levert på noen av finalerundene i den grad hun gjorde på audition.

Skuffende at en som ga meg så til de grader gåsehud på audition får meg til å omtrent ville holde meg for ørene i en skikkelig bad Metallica-versjon. Direkte surt var det.

Jenta er harry, det så jeg på første audition, men samtidig så var låtvalget alt annet enn harry og passet så utrolig BRA. I finalerundene har hun valgt heeelt feile sanger, altså hvem synger "Genie in a bottle liksom" ? Blir litt det samme som å synge "ooops i did it again"...

Og idag så kom harrypreget virkelig frem igjen dessverre. Annsofi har også en altfor mørk stemme til å synge en såpass maskulin sang. Det blir bare grovt, maskulint, harry og lite pent.

Marion sa akkurat det jeg tenkte, hun og Jan Fredrik må gå litt bakover i tid og finne sjangre og sanger som passer stemmen mer, akkurat slit "At last" passet så utrolig perfekt på audition.

Kommer det noe mer vrøl fra den kanten så ryker hun neste fredag. Garantert. Men jeg er glad hun fikk en ny sjanse.

Ellers Marte er drepende kjedelig. Ole Gustav like så.

Hans gjorde en grusom versjon av Hunting High and low, gjorde ettellerannet merkelig med stemmen..... Og hva skjer med de øyenbrynene som går opp og ned?

Irresistable gikk endelig ut.

Atle sang en av mine favorittsanger, overbeviste ikke i starten men tok seg opp på slutten. Veldig fin stemme.

Mo er i en klasse for seg. Kjempebra.

Skrevet

Det er jenter som ser på og de stemmer på gutta

Haha... Som om det er derfor. Har de glemt at Shackles faktisk kom på 2. plass i fjor ?

Irresistable ryker ikke fordi de er jenter, de ryker fordi de er kjedelig og ikke har noe spesielt bra stemmer. Shackles hadde ti ganger mer utstråling f.eks

- Janteloven lever fortsatt, og det er ikke plass til fire jenter som synger sammen, sier Hagen.

Skrevet

Så Irresistable skulle få blitt igjen i konkurransen fordi de er jenter? :P Tullete! De glimter til med noen gode sangstrofer innimellom, men leverer generelt veldig "lavt". De synger for det meste likt og "samtidig" på en ikke-harmonerende måte. Og ingen får stikke seg ut, for alle er like mye verdt. Jojo.

Jeg også får fnatt av Hans sine øyenbryn. Sist gang er eneste gangen jeg har sett han gjøre det bra. Ellers blir det bare "sleipt" og rart.

Ole Gustav synger tonemessig teknisk bra. Men stemmen er ikke noe bra, og jeg skjønner ikke hva han gjør i konkurransen lengre. Det gjelder ikke bare han. Det er skuffende lavt nivå i år. Det kunne vært bedre, men de som har et talent ble jo sendt ut før finalerundene :/

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Helt greit at Irresistable måtte ut. Synes de er en kjedelig gruppe uten variasjon. Var på tide de røyk.

Hvis Annsofi gjør det like dårlig neste gang så ryker hun garantert! Ble sikkelig skuffet over henne. Å hvorfor velger hun alltid sanger som hun ikke kan synge? Det blir alt for surt. Hun fucka til en fin Metallica sang. Ikke bra.

Atle skuffa litt på begynnelsen av sangen men han klarte jammen meg å levere på slutten.

Mo var like god som alltid :)

Skrevet (endret)

Når Annsofi tok opp ene armen og på en måte bygget seg opp til et "pang-refreng", så ble jeg skikkelig skuffa når hun fortsatte i samme duren... Jeg VET jo at hun kan trøkke til, så hvorfor gjorde hun det ikke?

Akkurat nå ser jeg kun én kandidat til vinnerplassen; Mo!

Endret av Jade
Skrevet

Joda... Mo er flink han, men synes det er litt enspora når det meste han gjør på den scenen er litt Michael Jacksom look-alike.

Både i opptreden og måten og synge på.

Atle er nok min favoritt, ikke bare fordi han er herfra, men han kan virkelig synge!

Marte er pen og pyntelig og flink og :Gjesp:

OleGustav og Hans... Værsåsnil... spar meg!!

Skrevet

Jeg likte ikke Mo i begynnelsen men jeg har faktisk fått veldig sansen for han :) Han er jo utrolig god! Han minner meg sikkelig om Michael Jackson. Både når han synger og danser.

Please få ut Marthe! Hele dama er bare et stort gjesp. Hun er alt for kjedelig. Håper inderlig hun skrur opp volumet LITT til fredag. Som artist kan du ikke være kjedelig. Da kommer du ikke særlig langt.

Håper også Annsofi ryker til fredag. Synes ikke hun er så forbanna god som noen skal ha det til og man ødelegger ikke en Metallica låt :nei: Hun har overhode ikke gjort det bra på finalerundene. Hun MÅ begynne å velge sanger som hun kan klare å synge hvis ikke ryker hun til fredag. Går det dårlig for henne til fredag har hun ikke sjans i havet!

Hvorfor han Ole Gustav fortsatt er med skjønner ikke jeg.

Skrevet

...sa elefanten i glasshuset.

Jeg har jo ikke gjort det

Gjest Linda sofie
Skrevet

Er spent på imorgen :popcorn: Håper noen av de kan gjøre det litt bedre enn det de har gjort tidligere. Håper på et høyere nivå imorgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...