Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen liker gnålingen og den hese ropingen til Annsofi, andre liker den behagelige, fine stemmen til Ole Gustav. Hva er problemet?

Og noen av oss liker ikke noen av dem. Uff, det er så dumt når folk skal sette deltakere opp mot hverandre i en diskusjon som for å presentere et vinnende argument den måten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå håper jeg faktisk at Ole Gustav ryker

Skrevet

Atle :rødme: :rødme:

Skrevet

Atle :hakeslepp: Jeg liker han bare bedre og bedre! Wow!

Skrevet

Atle :hakeslepp: Jeg liker han bare bedre og bedre! Wow!

Ja helt enig. Han og Mo er mine favoritter :)

Skrevet

Snakker om å virkelig ødelegge en sang.. Ja, jeg snakker om Ole Gustav.. Grusomt!!!

Skrevet

Det var veldig fint av Ole Gustav :jepp:

Skrevet

Helt OK sang av Ole Gustav, ikke bra, men ikke dårlig heller..

Skrevet

Jeg lurer på hva som har skjedd med Annsofi. Hun har falt så gjennom :filer: *vondt i ørene*

Skrevet

Jeg synger bedre enn mesteparten av de som er med nå, og jeg er ikke spesielt flink...

Skrevet

Jeg husker når jeg så annsofi synge første gangen, da fikk jeg frysninger! Nå hører jeg bare mye brøling fra henne, vil egentlig ha henne ut...

Gjest Linda sofie
Skrevet

Annsofi var ikke så bra i kveld synes jeg. Helt enig med Marion og Claus

Skrevet

Jeg heier på Post 4, jeg :) Håper de gjør det bra i dag :jepp:

Skrevet

Jeg husker når jeg så annsofi synge første gangen, da fikk jeg frysninger! Nå hører jeg bare mye brøling fra henne, vil egentlig ha henne ut...

Håper hun går ut ikveld - syns ikke hun har klart å levere en eneste gang etter første audition :jepp:

Gjest Harriet
Skrevet

Jeg synes de er tøffe, jeg ... man skal våge og slutte å være så redd for kritikk.

Likte Annsofi som har tro på seg selv .. samme med Ole Gustav. Synes det er herlig og befriende med mennesker som byr på seg selv og som følger drømmene sine.

Skrevet

Det var veldig fint av Ole Gustav :jepp:

Jeg synger "finere" enn det der, og jeg blir kalt for tonedøv.. Hvor lenge skal han egentlig få sympatistemmer? Greit nok at han er hjerneskadet eller whatever, men da får man heller si at han er flink til å synge i forhold til tilstanden sin..

Skrevet

Ole Gustav sang faktisk ganske pent i dag. Jeg var redd for at han skulle ødelegge sangen, men det ble faktisk ganske bra. :)

Atle liker jeg bare bedre og bedre! :jepp: Og det at han synger sanger jeg liker godt veldig bra, er jo ikke akkurat negativt! :)

Annsofi, dermot... Hun burde virkelig ikke ha sunget den sangen! Man tuller ikke med Metallica, og man tråkker ihvertfall ikke på sangene deres! :rope:

Skrevet

Jeg synger "finere" enn det der, og jeg blir kalt for tonedøv.. Hvor lenge skal han egentlig få sympatistemmer? Greit nok at han er hjerneskadet eller whatever, men da får man heller si at han er flink til å synge i forhold til tilstanden sin..

Absolutt ikke. Han synger fint. Ikke mer spektakulært enn det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...