Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

wow, likte Mo veldig godt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mo i knærne :fnise:

Skrevet

Synes Mo sang den MJ sangen veldig bra. Ble nesten litt rørt. Heia Mo

Skrevet

Skjønner ikke hva Sofie gjør der :klø:

Skrevet

Sofie måå ut snart!!

Men det gjelder jo nesten alle de andre også :klø:

Skrevet

Er det mulig? Det skulle ikke vært lov til ødelegge en sang på den måten Sofie ødela "Unforgiveable sinner"!

Skrevet

Er det mulig? Det skulle ikke vært lov til ødelegge en sang på den måten Sofie ødela "Unforgiveable sinner"!

Det er virkelig unforgiveable :ler:

Skrevet

Hva er galt med dommerne? Hørte de ikke at sofie sang helt grusomt?

Skrevet

Synes nivået på X-factor i år er skuffende lavt! De tok jo ikke med de beste videre til livesendingene!!

Skrevet

Det er virkelig unforgiveable :ler:

Mildt sagt!

Skrevet

Jeg biir nesten provosert av dommerene. Kanskje de er redde for at Sofie ikke skal takle kritikk fordi hun er så ung? Ikke vet jeg men Sofie var DÅRLIG i kveld. Få henne ut!

Skrevet

JF elsket Sofie, men likte ikke Marthe?? HÆÆ? Dommerne heier jo bare på sine egne.

Skrevet

Hun blonde synger jo klokkeklart, og bare det i seg selv er jo bedre enn gjennomsnittet der inne! :)

Skrevet

JF elsket Sofie, men likte ikke Marthe?? HÆÆ? Dommerne heier jo bare på sine egne.

Synes faktisk det blir litt teit dette med at dommerene skal være mentor for de forskjellige kategoriene. Selvfølgelig heier de på sine egne. Det som er så teit. Sofie var dårlig i kveld. Det må da JF ha hørt. Men ingen sier noe som helst negatvit om sine egne.

Heier på Mo og Atle

Skrevet

Guud, så søt han Eivind er *kniis* Nesten så jeg glemmer at jeg er 5-6 år eldre enn han :gjeiper:

Og veldig lik en flamme jeg hadde her i mine tidligere dager :ler:

Skrevet

Jeg biir nesten provosert av dommerene. Kanskje de er redde for at Sofie ikke skal takle kritikk fordi hun er så ung? Ikke vet jeg men Sofie var DÅRLIG i kveld. Få henne ut!

Enig. Hun var ikke bra idag

Skrevet

Likte veldig godt post 4 i dag! Sangen var utrolig bra, eneste de trenger å bli bedre på er å synge samtidig, hørte det ble litt surt der. Men uansett de beste til i kveld, synes jeg :)

Skrevet

Å, jeg gikk glipp av Mo, eneste som er verdt å se :( Noe sted man kan se det i etterkant?

Skrevet

Å, jeg gikk glipp av Mo, eneste som er verdt å se :( Noe sted man kan se det i etterkant?

Går vel reprise imorgen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...