Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Beklager å måtte si imot mange her, men klarer ikke dy meg! Ser flere mener Tanita er som "alle andre", for lite spesiell osv. Men har alle andre tatovering i nakken nå? Mener jeg har sett hun har på håndleddet og?

Jeg er sikker på at det er stylistene som gjør henne som "alle andre" og jeg håper hun blir tøff nok til å stå for sin egen stil!!!! For særpreg i sangstemmen DET har hun.. :)

Jeg begynner nesten å lure på om forskjell i TV-type(merke-størrelse-lyd-osv) kan ha en viss innvirkning på hvordan vi oppfatter de forskjellige finalistene?????????? Jeg syns ikke Tanita sang spesielt surt, "på min TV" sang faktisk Atle litt surt, selv om han stort sett klarte seg.

Men det er vel bra vi ikke er eninge i ett og alt, da hadde det blitt en lite spennede fortsettelse på serien! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om jeg ikke heier på Atle, så synes jeg bakgrunnskoret ødela en del for han. Først trodde jeg de hadde satt en slags ekko-effekt på han, men så innså jeg at det var bakgrunnskoret som omtrent "konkurrerte" om å synge høyest med han.

Skrevet

Det er i hvert fall mye dårlig miksing av lyden (som i mange andre liknende programmer...). Mo var f eks mikset for lavt, det var vanskelig å få noe inntrykk av stemmen hans (i hvert fall på vår tv, som generelt har god lyd). Men han har i hvert fall mye utstråling.

Nå husker jeg ikke hvem som er Ann Sofi eller Sofie, men hun blonde 16-åringen synes jeg skrek altfor mye, prøvde altfor hardt liksom. Kunne kanskje vært bra om hun hadde roet seg noen hakk... Eivind har fin stemme, men kjedelig sjanger. Ole Gustav hørtes ut som han sang fint, men kanskje litt intetsigende, i tillegg ser han ikke akkurat ut.

Skrevet

Beklager å måtte si imot mange her, men klarer ikke dy meg! Ser flere mener Tanita er som "alle andre", for lite spesiell osv. Men har alle andre tatovering i nakken nå? Mener jeg har sett hun har på håndleddet og?

Jeg er sikker på at det er stylistene som gjør henne som "alle andre" og jeg håper hun blir tøff nok til å stå for sin egen stil!!!! For særpreg i sangstemmen DET har hun.. :)

Tatovering er ikke særpreg. Tatovering er som hull i ørene. Håndledd er jo som det nyeste influensaviruset. Alle får det. Nakken ser man jo også overalt. Tatovering er mainstream.

Er vel uansettt ikke tatoveringer man ser etter når søker X-faktor...

Jeg synes Tanita sang fint på Russian Roulette, og har lyst til å høre mer av henne, men Love The Way You Lie var bare smertefullt.

Enig i at det er mye dårlig mixing av lyd, noe som er pinlig i en sangkonkurranse...

Skrevet

Tatovering er ikke særpreg. Tatovering er som hull i ørene. Håndledd er jo som det nyeste influensaviruset. Alle får det. Nakken ser man jo også overalt. Tatovering er mainstream.

Er vel uansettt ikke tatoveringer man ser etter når søker X-faktor...

Jeg synes Tanita sang fint på Russian Roulette, og har lyst til å høre mer av henne, men Love The Way You Lie var bare smertefullt.

Enig i at det er mye dårlig mixing av lyd, noe som er pinlig i en sangkonkurranse...

Hehe, ok. Da bor jeg sikkert litt for landlig til for å vite at det er helt normalt! :) Her ser man det sjelden og når hun fikk pes for å være for vanlig tenkte jeg at hun må jo være en 21.åring med litt guts i seg for å tørre å tatovere både håndledd og nakke, i så ung alder mener jeg!

Og det bør ikke være tatovering som teller når man søker x-faktor nei, men utseendet har dessverre litt å si. Blir man kjedelig, og som alle andre har man dessverre lett for å dette ut, tror jeg.. :)

Jeg vil og se mer av Tanita, hun har virket nervøs og jeg håper ikke det ødelegger for henne for hun har en spesiell stemme. Og jeg vil se mer av AnnSofie, selv om hun BRØLTE som en gorilla på visse parti sist.. hehe .. :)

Skrevet

Tydeligvis er det flere som ønsker han der, siden folk stemmer på han. Selv om du har en mening om han, er det ikke dermed sagt at alle andre må mene det samme. Og stille spørsmålstegn med andres meninger, blir vel å dra den litt for langt.

Må du få gåsehud av en artis, for at den artisen skal kunne være artist? Og skal alle andre spørre deg om hva du får gåsehud av, sånn at du gir de tillatelse til å kunen like de eller ikke?

Din mening er at han ikke passer der, men en del andre mener noe helt annet. Smaken er som baken, nemlig delt, og godt er nå det.

Det jeg skrev var meningene mine ja. Må det alltid føyes på et "jeg synes" eller "etter min mening" hver gang man har noe å komme med? Det er vel ganske åpenbart at ikke alle synes det samme. Når jeg spør noen om hvorfor noen mener som de gjør synes jeg ikke akkurat det blir å "dra den litt langt".

Ja, jeg må få gåsehud av en artist (på et eller annet tidspunkt) for å virkelig synes den er dyktig og skiller seg ut fra mengden, noe jeg synes en vinner av et slikt program burde gi. Og ja, jeg hadde satt stor pris på om folk kunne spørre meg hva som gir meg gåsehud slik at jeg kan gi dem tillatelse til å evnt. like dem.

Hvem er du til å fortelle andre hva som er "selve x-faktoren"? Du mener at andre bare skal føye seg for dine bastante meninger og kanskje stotre frem et lite "amen" på slutten?

Ehm, ja. Jeg driter vel i om du (eller andre) er enig med meg? Som sagt, det var mine meninger.

Skrevet

Annenhver person i bystrøk har jo tatoveringer nå til dags, det blir vel mer uvanlig å ikke ha, så det har da absolutt ingenting med X-factor å gjøre! Selv om man tør å utsette seg for litt smerte betyr det ikke at man er en god artist? Hva i all verden er det slags sammenlikning...? :klø:

Skrevet

Annenhver person i bystrøk har jo tatoveringer nå til dags, det blir vel mer uvanlig å ikke ha, så det har da absolutt ingenting med X-factor å gjøre! Selv om man tør å utsette seg for litt smerte betyr det ikke at man er en god artist? Hva i all verden er det slags sammenlikning...? :klø:

Har annenhver person i bybildet tatovering i NAKKEN OG HÅNDLEDDET??? Det var det diskusjonen dreide seg om. Tulling..

Skrevet

Har annenhver person i bybildet tatovering i NAKKEN OG HÅNDLEDDET??? Det var det diskusjonen dreide seg om. Tulling..

Ja, og det var vel akkurat det vi avklarte. Case closed. Ingen grunn til name calling :)

Skrevet

Tattoveringer har da ingen ting med x-factor å gjøre.

Skrevet

Jeg stemmer utelukkende på deltakere med tatoveringer! Skulle da bare mangle! :ironi:

Skrevet

Det jeg skrev var meningene mine ja. Må det alltid føyes på et "jeg synes" eller "etter min mening" hver gang man har noe å komme med? Det er vel ganske åpenbart at ikke alle synes det samme. Når jeg spør noen om hvorfor noen mener som de gjør synes jeg ikke akkurat det blir å "dra den litt langt".

Ja, jeg må få gåsehud av en artist (på et eller annet tidspunkt) for å virkelig synes den er dyktig og skiller seg ut fra mengden, noe jeg synes en vinner av et slikt program burde gi. Og ja, jeg hadde satt stor pris på om folk kunne spørre meg hva som gir meg gåsehud slik at jeg kan gi dem tillatelse til å evnt. like dem.

Ehm, ja. Jeg driter vel i om du (eller andre) er enig med meg? Som sagt, det var mine meninger.

Haha, du er latterlig. Reality check, please!

Skrevet

:klø: Hva skjer med dårlig oppførsel?

Skrevet

Du er ganske tøff, anonym bruker! Klarer du ikke si hva du mener? (Altså ikke om meg, men om saken.)

Skrevet

Såså. Det var nok ikke det diskusjonen dreide seg om, vet du. Den handler om X-faktor, og har absolutt ingenting med tatoveringer å gjøre, uansett hvor på kroppen de sitter. Så nå foreslår jeg at vi holder oss til tema, og holder oss for gode til å slenge dritt.

Skrevet

Da har ukas episode begynt :popcorn:

Er spent nå. Håper ikke favorittene mine skuffer i kveld! Favorittene mine (sålangt) er Atle, Hans og ... nå husker jeg ikke navnet hans. Han som går med parykk. Blir spennende i kveld! :)

Skrevet

Hvor høy er Ravi? :klø:

Skrevet

Hvor høy er Ravi? :klø:

Lav? :) Har sett ham "live" og han er ganske så liten, men føler han er enda lavere ved siden av.. husker-ikke-navnet-hennes.

Mine favoritter er Ann Sofi, Mo og han blonde gutten som jeg heller ikke husker navnet på.

Skrevet

Gleder meg til å se Mo synge Bad Romance (i følge side2.no). :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...