Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Må være den kuleste opptredenen jeg har sett på TV :) Håper han vinner!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WOW! Jeg har ikke likt han før, men han var fantastisk flink i dag!

Skrevet

Wow!! Det var skikkelig morsomt å se på! Jeg tror Mo vinner hele greia jeg.

Skrevet

mo og eivind!!

Skrevet

Heia MO!!! :duskedame::duskedame: Han er jo bare RÅ. Han minner meg veldig om Michael Jackson når han danser. Digger han nå. Håper han kommer langt.

Hva Marthe gjør der skjønner jeg ikke :klø:

Skrevet

Marthe er jo flink, men hvis hun allerede har gitt ut plate og vunnet en spellemann har hun ingenting der å gjøre etter min mening.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Enig at Mo var døds god i dag! Liker de som ikke bare står rett opp og ned. Jeg liker de som beveger seg litt i hvert fall og ikke er stiv som en stokk

Håper Tanita ryker. Han var ikke noe bra. Hvert fall ikke i begynnelsen av sangen.

Nå heier jeg på Mo, Atle og Post 4 :)

Skrevet

Jeg synes det var litt rart at Ole Gustav fikk kritikk og ikke Sofie?? Sofie sang jo gørr falskt. Noen ganger lurer jeg på hva dommerene egentlig holder på med. Synes det var rart Sofie fikk så bra tilbake meldding av de. Jeg synes hun var dårlig i dag.

Skrevet

Marthe ser jo på dette som en mulighet til å skaffe seg etter større publikum. Hvor mange var det som hadde hørt om henne før x-factor? Hun tjener ikke penger, hvis ingen vet om henne :filer:

Dette er en bra mulighet til å bli bedre kjent i Norge og dermed tjene penger på platene :)

Skrevet

Jeg synes det var litt rart at Ole Gustav fikk kritikk og ikke Sofie?? Sofie sang jo gørr falskt. Noen ganger lurer jeg på hva dommerene egentlig holder på med. Synes det var rart Sofie fikk så bra tilbake meldding av de. Jeg synes hun var dårlig i dag.

Sikkert fordi hun er så ung, og dommerene tror ikke hun vil takle dårlig kritikk :riste:

Heldigvis tar Ole gustav kritikken med et smil :)

Skrevet

Jeg heier på Atle :romeo:

Skrevet

Heia Mo!

Jeg ble virkelig imponert jeg altså. Har vært såder når det gjelder han,men idag var han rågod!

Annsofi liker jeg også godt :)

Skrevet

Nivået på den norske X-factor er helt klart ikke i nærheten av nivået i andre land.

Skrevet

Nivået på den norske X-factor er helt klart ikke i nærheten av nivået i andre land.

100% enig! I USA f.eks. så er det et MYE høyere nivå. Mange av de som er i finalerundene nå hadde aldri kommet med i finalerundene der borte liksom...

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg er spent på hvem som ryker. Tipper kanskje på Sofie siden hun ikke gjorde det så bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...