Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hverken fatter eller begriper at han "spesielle" fortsatt er med.

Mmm....jeg kan være tilbøyelig med å være enig med deg i det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, hun dama som bare har litt hår på toppen av hodet? Hva var greia med å prøve å spille sexy bitch?

Skrevet

Noen som vet hva den sangen som adrian sang i dag heter?

Skrevet

Den var selvlaget :)

Synes dommerene er heilt på trynet av og til... Skjønner ikke at mange av de som er der egentlig har kommet så langt. Mange jeg elsket kom ikke videre fra audition eigang :/ JEG SKULLE VÆRT DOMMER!

Skrevet

Å, den var jo så bra, og så får jeg ikke hørt den mer :(

Skrevet

Enig. Likte ikke hun faking it til you make it-dama, men at hun gikk ut før bailamos er jo bare helt rart :klø:

Synes fortsatt det er synd at de sendte hjem Camilla..

Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor Bailamosmannen fortsatt er med. Joda, søt fyr som har en sjarm de andre bare kan drømme om, men ærlig talt, han er ikke flink nok til å synge. Rett og slett.

Skrevet

Jeg visste ikke at det var X-faktor i går! :sukk: Jeg så hvem som gikk ut, men såvidt jeg husker så gjør det ingenting at de gikk ut. Gleder meg til ikveld :popcorn:

Skrevet

Butterball: Bailamos har ikke sjarm.

Skrevet

Butterball: Bailamos har ikke sjarm.

Han synger bra. Men jeg synes Marinne (om det var det hun vet) er flinkere.

Gleder meg til ikveld :popcorn:

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor Bailamosmannen fortsatt er med. Joda, søt fyr som har en sjarm de andre bare kan drømme om, men ærlig talt, han er ikke flink nok til å synge. Rett og slett.

Hvem er Bailamosmannen??

Skrevet

Når skal de synge? Mye snakk nå :sjenert:

Gjest Linda sofie
Skrevet

Gleder meg til de skal synge! Men jeg synes Henrik og han rockeren( Husker ikke helt navet) er så kjekke

Men hvem er apen og hun med øyet??

Skrevet

Synes det er så lite særpreg ute og går jeg.. Har ingen favoritter egentlig. Men hadde det ikke vært for at Marte Valle allerede ER en etablert artist og med en spellemannspris på hylla hadde jeg heiet på henne.

Skrevet

Nå er jeg rimelig lei av griningen til Bjørn-Henrik....

Gjest Linda sofie
Skrevet

Håper heller at Mo går videre enn han Jonas

Skrevet (endret)

Det hun som var med norske talenter?

Endret av MissStiles
Skrevet

Håper Ingrid går videre=)

Skrevet

Elin Gaustad var det jo mange som mente var for stygg, og nå er hun helt nydelig. De aller fleste blir penere med litt sminke og en pen frisyre, tviler på at alle artister er så voldsomt vakre en søndag morgen når de daffer hjemme i joggebuksa. Altså er ikke utseendet relevant.

Skrevet

jo, men de synger dårligere enn de andre, og jeg mistenker at de har gått videre pga av at de ser ut som de gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...