Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet.

Kråkesaks.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stiller også spørsmålet ved valget Jan Fredrik tok, jeg synes han sendte bort to jenter som faktisk var noe, to Ingrid, og beholdt fjortiser. Ikke noe negativt om de gjenværende jentene personlig, men de er alt for unge, alt for anonyme og særpreg-løse til at jeg skulle orke å heie på de videre.. Jeg begynner å tro at det er noe i det Ingrid Brosveet sa, Jan Fredrik "vil ha med de han vet han lett kan forme". Ja, det virker han går bevist for uerfarne unge jenter som ikke kommer til å tørre å si noe imot ham. Eller er det bare meg? :gjeiper:

Skrevet

Jeg stiller også spørsmålet ved valget Jan Fredrik tok, jeg synes han sendte bort to jenter som faktisk var noe, to Ingrid, og beholdt fjortiser. Ikke noe negativt om de gjenværende jentene personlig, men de er alt for unge, alt for anonyme og særpreg-løse til at jeg skulle orke å heie på de videre.. Jeg begynner å tro at det er noe i det Ingrid Brosveet sa, Jan Fredrik "vil ha med de han vet han lett kan forme". Ja, det virker han går bevist for uerfarne unge jenter som ikke kommer til å tørre å si noe imot ham. Eller er det bare meg? :gjeiper:

Det er jo viktig at det er noe som kan formes da, at artisten ikke er fiks ferdig. Da blir det jo ingen utvikling å følge med på.

Skrevet

Ole Gustav er jo veldig skjønn og sjarmerende, og jeg blir glad av å se på han. Men jeg synes ikke han synger spesielt bra, dessverre. Atle er flink. Har faktisk sett han opptre en gang, og da var han helt rå. Også liker jeg hun unge, blonde jenta. Husker ikke navnet, men hun har i alle fall en nydelig stemme :jepp:

Skrevet

Ole Gustav er jo veldig skjønn og sjarmerende, og jeg blir glad av å se på han. Men jeg synes ikke han synger spesielt bra, dessverre. Atle er flink. Har faktisk sett han opptre en gang, og da var han helt rå. Også liker jeg hun unge, blonde jenta. Husker ikke navnet, men hun har i alle fall en nydelig stemme :jepp:

Ja han er utrolig skjønn. Men han er ikke den som synger best for å si det sånn.

Skrevet (endret)

Jeg synes Ole Gustav er den av guttene som synger teknisk best. Men jeg synes ikke stemmen skiller seg spesielt ut. Tror ikke jeg ville kjent han igjen på Radio, og det er jo litt vesentlig! For å være helt ærlig, så synes jeg ingen av guttene som er igjen fortjener å gå videre...

Endret av Jade
Skrevet

Hårreisende at Jan Fredrik valgte hun mørkhåra som ikke vet hva hun vil i det hele tatt framfor Ingrid! Er jo ikke noe spesielt med henne i det hele tatt.

De sier de leter etter noen med x-factor, så hvorfor velger de gang på gang noen som er lik 98 % av alle andre artister?

Skrevet

Hårreisende at Jan Fredrik valgte hun mørkhåra som ikke vet hva hun vil i det hele tatt framfor Ingrid! Er jo ikke noe spesielt med henne i det hele tatt.

De sier de leter etter noen med x-factor, så hvorfor velger de gang på gang noen som er lik 98 % av alle andre artister?

Jeg er enig med deg i at Ingrid er vannvittig flink! Men vi har ikke hørt mye av hun mørkhåra (Tanita?), men det jeg har hørt har vært vannvittig bra! Og spørsmålet hun fikk var ikke enkelt å svare på mener jeg. Tenk deg stresset i situasjonen,være ny i gamet og sikkert ekstremt nervøs, tror flere hadde hatt problem med å svare da.

Det høres ut på mange her at fordi Ingrid har et spesielt utseende så burde hun gå videre.

Skrevet

I dag begynner livesendingene, gleder meg! :nigo:

Noen andre som skal se? Jeg heier på Mo :popcorn:

Skrevet

Jeg skal se! Nettopp sett hva de skal synge; gleder meg til "Angel" av Sarah McLachlan. Nydelig sang :popcorn:

Skrevet

Jeg gleder meg! Vet ikke helt hvem jeg heier på, det står vel mellom Atle, Mo og Tanita. De to første fordi de har skikkelig X-factor, sistnevnte fordi hun er desidert flinkest til å synge. Blir uansett spennende å se hvordan det går med alle når det plutselig er livesendinger! :D

Skrevet

Jeg skal se på :) Elsker "Angel", håper ikke noen ødelegger den. Risky å velge sanger mange folk har et nært forhold til :jepp:

Skrevet

Slo nettopp av lyden. Ikke meningen å være frekk eller noe, jeg elsker den sangen, men det er bare EN person som kan synge den, og Hans er IKKE den personen... :filer:

Skrevet

Jeg synes Hans er direkte heslig som type. *grøss*

Skrevet

Jeg likte heller ikke Hans.. Uff og uff..

Skrevet

Slo nettopp av lyden. Ikke meningen å være frekk eller noe, jeg elsker den sangen, men det er bare EN person som kan synge den, og Hans er IKKE den personen... :filer:

Sååå enig. Jace Everett :hjerte:

Skrevet

Hun Sofie sang jo FALSKT hele tida??? Jeg synes hun var elendig jeg - sterkt artistisk uttrykk...?? Jaja.

Skrevet

Sogie sang ikke bra!! Det var falskt og ikke noe trøkk. Hørte dommerne noe annet enn oss???

Skrevet

Hæ? Hva skjer med at det har begynt? Trodde ikke det begynte før klokken åtte?!?

Skrevet

Noen ganger tenker jeg at dommerne er totalt tonedøve

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...