Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

uææh... *bilder i hodet* :sprettoy:

Videoannonse
Annonse
Gjest Jente1990:)
Skrevet

Helt utrolig at Tanita og Sofie gikk videre. Jeg synes ikke de fortjener å være der. De er ikke så gode til å synge. Sofie sang alt for falskt i dag! Not good at all. Å Tanita var ikke så mye bedre hun heller.

Å Hans er bare en sikkelig kvalm type :spy:

Skrevet

Jeg synes 2 Elements var bedre enn Hans.

Skrevet

Jeg er enda sjokkert over at Camilla ikke kom videre. Hun var faktisk utrolig god til å synge.

:kjefte:

Gjorde hun ikke???

Det er jo bare... har ikke ord.

Gidder igrunn ikke se noe særlig av x-factor.

Lei av "talent-TV"

Skrevet

Både Sofie og Tanita sang fryktelig falskt i går, selv om begge hadde ok partier. Men forventer smooth sailing jeg nå av de som har kommet så langt!

2 Elements lagde jo litt liv og show, og synes det fenger bra når de opptrer. Tydelig at de har lagt inn mye jobb fram mot livesendingene. Ble litt skuffet over at de røk ut, selv om jeg ikke er helt overbevist om at de skulle klare å holde sammen som én gruppe i lengden. Hans er sikkert en god artist, men tror aldri han kan bli en stor stjerne hos X-factor publikummet.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Ganske rart at 2 elements havna i bunn 2. Sofie eller Tanita burde ha havnet der. De var dårlige i går! Tanita var okey på reffenget av Russian Rullete men den sangen hun sang i begynnelsen var utrolig falskt og fælt å høre på. Nivået er alt for lavt!! Skuffet.

Skrevet

Heier på Ann Sofie og Eivind!

Mo og Atle er også flinke..

Jeg blir sint hvis ikke en av de 4 vinner. Resten er for kjedelige.

Ole-Gustav fatter jeg ikke hva gjør i den konkurransen. Synes det var morsomt da Bettan sa at det var stemmen hans som var det beste ved ham.. som om hun prøvde å skjule det faktum at hun tok ham videre fordi han er "spesiell". Ble bare teit.

Skrevet

Det er bare 3 stykker jeg synes er utrolig gode. Å det er Atle, Mo og Ann Sofie! Resten er ikke noe spesielt flinke til å synge. Eivind han er god han å men ikke like god som de 3 synes jeg.

Ole Gustav er utrolig skjønn men stemmen er ikke den beste. Kan ikke se for meg at han vinner x-factor.

Skrevet

Synes Ann Sofi skriker for mye. Ja, hun har en stemmeprakt, men den er slitsom å høre på. Mo er natural borned entertainer og bør egentlig vinne. Liker Eivind, kan fint høre på en hel plate med ham uten å bli ør i hodet kjenner jeg. Og Atle er flink.

Skrevet

Heier på Ann Sofie og Eivind!

Mo og Atle er også flinke..

Jeg blir sint hvis ikke en av de 4 vinner. Resten er for kjedelige.

Ole-Gustav fatter jeg ikke hva gjør i den konkurransen. Synes det var morsomt da Bettan sa at det var stemmen hans som var det beste ved ham.. som om hun prøvde å skjule det faktum at hun tok ham videre fordi han er "spesiell". Ble bare teit.

Programmet heter X-faktor.. Hvor i huleste er X-faktoren hans???? Blir for dumt..

Skrevet

Programmet heter X-faktor.. Hvor i huleste er X-faktoren hans???? Blir for dumt..

Tydelig at du ikke vet hva x-faktor er.

Annsofi hyler og onanerer for mye med stemmen. Irriterende.

Skrevet

Jeg synes det blir litt vanskelig å si hva jeg mener om Ole-Gustav uten å være nedlatende eller frekk. Altså, å ha x-factor er jo å ha det lille ekstra. Å ha det som selger, å skille seg ut fra resten. Man skal liksom ha noe i tillegg til den ordinære pakka - ikke å mangle noe av pakka som da igjen gjør deg spesiell... skjønner noen hva jeg mener?

Skrevet

Jeg er en sucker for guttene under 25. Mine favoritter er Atle, Eivind og Mo. Liker også Post 4 veldig godt.

Jeg skjønner derimot ikke hva Marthe Valle gjør der.

For det første er hun gørr kjedelig og for det andre har hun allerede gitt ut musikk og vunnet en spelmannspris. Helt tragisk at hun er en av finalistene. Håper hun ryker snart.

Skrevet

Tydelig at du ikke vet hva x-faktor er.

Annsofi hyler og onanerer for mye med stemmen. Irriterende.

Så du synes at Ole Gustav har noe i den finalen å gjøre? Hva er din definisjon av x-faktor da? Er det nok å være "skjønn" og "sjarmerende"? For det er det Ole Gustav er. Jeg synes han virker som en kjempeherlig fyr, men det skal jo ikke være nok det. Han er ikke direkte dårlig til å synge, men jeg får ikke akkurat gåsehud av å høre på ham heller. Og jeg blir ikke underholdt av å se han opptre. Så: Nei, han har ikke x-faktor.

Skrevet

Jeg er en sucker for guttene under 25. Mine favoritter er Atle, Eivind og Mo. Liker også Post 4 veldig godt.

Jeg skjønner derimot ikke hva Marthe Valle gjør der.

For det første er hun gørr kjedelig og for det andre har hun allerede gitt ut musikk og vunnet en spelmannspris. Helt tragisk at hun er en av finalistene. Håper hun ryker snart.

Kunne ikke vært mer enig :jepp:

Skrevet

Så du synes at Ole Gustav har noe i den finalen å gjøre? Hva er din definisjon av x-faktor da? Er det nok å være "skjønn" og "sjarmerende"? For det er det Ole Gustav er. Jeg synes han virker som en kjempeherlig fyr, men det skal jo ikke være nok det. Han er ikke direkte dårlig til å synge, men jeg får ikke akkurat gåsehud av å høre på ham heller. Og jeg blir ikke underholdt av å se han opptre. Så: Nei, han har ikke x-faktor.

Å ha x-factor er jo å ha noe ekstra, noe annerledes og skille seg ut fra mengden.

OLe Gustav gjør jo det! ;)

Er så lei av alle de som ser og høres helt like ut og som blir enda verre når de må gjennom jan-fredrik-karlsen-kverna.

Skrevet

Tydeligvis er det flere som ønsker han der, siden folk stemmer på han. Selv om du har en mening om han, er det ikke dermed sagt at alle andre må mene det samme. Og stille spørsmålstegn med andres meninger, blir vel å dra den litt for langt.

Må du få gåsehud av en artis, for at den artisen skal kunne være artist? Og skal alle andre spørre deg om hva du får gåsehud av, sånn at du gir de tillatelse til å kunen like de eller ikke?

Din mening er at han ikke passer der, men en del andre mener noe helt annet. Smaken er som baken, nemlig delt, og godt er nå det.

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hvorfor Ole Gustav fortsattt er med.

Han synger alltid pent og rent, men han har ikke noe særpreg i stemmen og heller ikke noe karisma på scenen. Han er en herlig fyr, men hører snarere hjemme i Norske Talenter.

Skrevet (endret)

Jeg synes Ole Gustav hører hjemme på en karaokebar, revy eller kabaret. Både stemmen og stilen hans passer bedre til der.

Endret av up!
Skrevet

Hvem er du til å fortelle andre hva som er "selve x-faktoren"? Du mener at andre bare skal føye seg for dine bastante meninger og kanskje stotre frem et lite "amen" på slutten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...