Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Både Sofie og Tanita gikk videre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal de ikke synge andre sanger? :klø: Ser ikke vitsen med å synge den samme igjen..

Skrevet

Jeg griner ikke i det hele tatt uansett hvem av de der som drar hjem... Håper Hans drar, fy for en ekkel type. Han får ikke gjøre bad things med meg om han så er siste mann på jord altså...

Jeg er helt enig med deg Independent!! Nivået her er skremmende lavt. Jeg kjenner mange som synger bedre enn de som nå er i finalen...

Skrevet

Nei, nei, nei :snurt:

Nei til hva da?

Skrevet

Hans og 2 elements fortjente ikke å være de to siste :kjefte:

Sofie eller Tanita skulle vært der...

Men jeg tror 2 elements går videre.

Skrevet

Tydeligvis mange som sympatistemmer idag. Nei,jeg er ikke enig i at Ole Gustav skal gå videre, dette er en talentkonkurranse!

Han er helt grei lissom,men det er mange som heller skulle gått videre i de innledende rundene f.eks hun Camilla på 16 år som sang Brandi Carlies The story eller hun som hadde hatt kreft i øynene.

Skrevet

Nei til hva da?

Jeg holdt en knapp på av Ole Gustav eller Tanita skulle hjem, men de gikk videre :jepp:

Skrevet

Huff ja nivået er veldig lavt. I USA er det noe helt annet! Jeg synes et par av de som er med her ikke er så gode egentlig. Hva gjør Sofie og Hans der f.eks?

Skrevet

Jeg vil ha Hans ut.

Skrevet

Jeg er enda sjokkert over at Camilla ikke kom videre. Hun var faktisk utrolig god til å synge.

Skrevet

De prøver å gjøre det spennende, men jeg synes det er totalt uinteressant hvem som går videre. Synes nivået er helt utrolug lavt. Kun Eivind sang rent.

Skrevet

Jeg håpet på at 2 elements ville ryke. Ikke at jeg liker Hans så veldig godt men jeg taklet ikke 2 elements

Skrevet

Hrmf... ikke at jeg liker 2 elements, men de var da virkelig bedre enn Hans.

Skrevet

Ravi glemte seg litt der virket det som :ler: - han leste opp de som hadde fått færrest stemmer uten å ha forklart hvorfor.

Skrevet

Hans kunne da ikke synge for en femmer :klø:

Syntes det var utrolig mange dårlige i xfactor i år..

Skrevet

Hrmf... ikke at jeg liker 2 elements, men de var da virkelig bedre enn Hans.

Nå får vi se han "sprute mer på scenen" (eller var det utover? - ikke at det er noe bedre!) :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...