Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg håper og tror at Atle vinner, jeg synes han er en type som passer x-faktor konseptet...

Hans håper jeg kommer på 2. eller 3.plass og så drar hjem og spiller inn alle de nydelige sangene sine langt langt laaaaaaaaangtt unna x-faktor, jan fredrik og alt dette. Han gir ut sjukt bra plate om noen måneder.

Atle vinner, er kjendis og helt noen dager. den preinnspilte singelen er ute før julen setter inn. Deretter gir han ut en plate som er glatt og platt og får terningskast 2. Han drar på kjøpesenterturne og opptrer for hylende fjortiser. så blir han glemt, eventuelt så prøver han mislykket å slå gjennom med bandet sitt.

Jeg blir ikke noen spåkone med det første. :-)

Hva blir det egentlig av disse x-faktor og talent-konkurranse vinnerne? Hvem vant x-faktor i fjor og hvor er denne personen nå? glemt for lengst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir ikke noen spåkone med det første. :-)

Hva blir det egentlig av disse x-faktor og talent-konkurranse vinnerne? Hvem vant x-faktor i fjor og hvor er denne personen nå? glemt for lengst.

Chand. Tror han har noen spillejobber nå og da. Men stor suksess har han ikke fått. Men det er da ikke slik at man automatisk har stor sukess selvom man vinner slike konkurranser. Kommer jo an på mye det. Cden de gir ut og sånne ting.

Finnes mange av de som har hatt suksess også. Ikke nødvendigvis vinnerne men deltakerne. Alexander With, Bjørn Johan Muri, Tone Damli Aaberge, Kurt Nilsen, Gaute Ormåsen for å nevne noen..

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jaja de fleste blir som regel glemt etter slike konkurranser uansett. Bare noen få som faktisk får suksess og det er ikke alltid vinneren som får mest oppmerksomhet.

Skrevet (endret)

Maria Haukaas Storeng har jo hatt bra suksess etter Idol-deltakelsen.

Ellers er jeg overbevist om at Hans kommer til å få mye mer oppmerksomhet enn Atle. Atle faller helt igjennom som vokalist, og han har derfor, verken mht. stemme eller personlighet, ingen appell til et mer voksent og kvalitetsbevisst publikum. Husker han der David ettellerannet som deltok i Idol for flere år siden. Han var en mer alternativ deltaker ala Atle, og var populær hos tenåringsjentene en liten stund etter Idol var over. Så forsvant han ut av media. Har man ikke talent, så er det bye bye. sandra Lyng Haugen og Tone Damli Aaberge har jo forsøåvidt heller ikke talent, men det er annerledes for jenter. Er man jente holder det i massevis at man er pen, for at media skal gidde skrive side opp og side ned om deg. Selv om Atle ser nokså feminin ut i fjeset, tviler jeg på at de mannlige journalistene kommer til å holde Atle varm i media.

Hans har mye mer genuinitet, særpreg og sjarm. Han har musikalske kvaliteter ved seg som gjør at folk blir engasjerte. Tror ikke han når Kurt Nilsen-popularitet, men han kommer nok til å finne sin plass i artist-Norge og bli ganske folkekjær, gi ut plater, holder konserter, spille på ulike mediatilstelninger, osv. Norge trenger definitivt en litt mer profilert utøver av den musikksjangeren Hans representerer, og Hans er perfekt som sådan.

Endret av Bohemia
  • Liker 2
Skrevet

Hvorfor fortsatte de ikke med World Idol?

Jeg likte ikke Hans i starten, men på slutten jeg synes han helt klart var best :hoppe:

Skrevet

Hvorfor fortsatte de ikke med World Idol?

Jeg likte ikke Hans i starten, men på slutten jeg synes han helt klart var best :hoppe:

Ingen andre norske idol vinnere var verdige nok for World Idol :sjenert:

Skrevet

Maria Haukaas Storeng har jo hatt bra suksess etter Idol-deltakelsen.

Ellers er jeg overbevist om at Hans kommer til å få mye mer oppmerksomhet enn Atle. Atle faller helt igjennom som vokalist, og han har derfor, verken mht. stemme eller personlighet, ingen appell til et mer voksent og kvalitetsbevisst publikum. Husker han der David ettellerannet som deltok i Idol for flere år siden. Han var en mer alternativ deltaker ala Atle, og var populær hos tenåringsjentene en liten stund etter Idol var over. Så forsvant han ut av media. Har man ikke talent, så er det bye bye. sandra Lyng Haugen og Tone Damli Aaberge har jo forsøåvidt heller ikke talent, men det er annerledes for jenter. Er man jente holder det i massevis at man er pen, for at media skal gidde skrive side opp og side ned om deg. Selv om Atle ser nokså feminin ut i fjeset, tviler jeg på at de mannlige journalistene kommer til å holde Atle varm i media.

Hans har mye mer genuinitet, særpreg og sjarm. Han har musikalske kvaliteter ved seg som gjør at folk blir engasjerte. Tror ikke han når Kurt Nilsen-popularitet, men han kommer nok til å finne sin plass i artist-Norge og bli ganske folkekjær, gi ut plater, holder konserter, spille på ulike mediatilstelninger, osv. Norge trenger definitivt en litt mer profilert utøver av den musikksjangeren Hans representerer, og Hans er perfekt som sådan.

Likte innlegget ditt, Bohemia :tommelopp: Helt enig i hva du skriver :)

Skrevet

hva er historien bak sangen til Hans igjen? han sa det på første gang han sang den, men jeg har glemt det. Tror han hadde opplevd noe vondt en gang i tiden...

noen som vet?

Skrevet

Ha ha ha! Du som er så redd for at en artist har et bra utseende, har jo bilde av en skuespiller som er kjent for å ha nådd langt med begrenset talent men bra utseende: Keanu. Men jeg er sikker på du at du har en lang bortforklaring av det også. ;)

Skrevet

Når det gjelder Chand: Jeg tror han ble litt mer populær i Nord-Trøndelag, der han kom fra, enn resten av Norge. Namsos er jo så stolt over å være "rockebyen", og Chand har jeg alltid synes har vært snytt ut av nesa på Åge Alexandersen og gutta, og det mener jeg ikke på en positiv måte.

For meg har X-factor var ren underholdning, og jeg har ikke orket å bruke penger på å stemme fram noen... Helt til Mo gikk ut. Jeg var sikker på at han kom til å komme i finalen, men etter det så har jeg stemt på Hans. Hans er utrolig, men jeg håper han klarer å smette seg unna "X-factor-stemplet".

Skrevet (endret)

Har det kommet frem hvor mange stemmer Hans vant med?

Endret av capricorn74
Skrevet

Hørte Hans på radioen idag morges. Han fikk spørsmål om hvorfor han trodde at han vant, og da sa han bl.a. at de litt eldre likte kanskje musikken hans bedre, og de hadde jo bedre råd enn de unge og kunne stemme flere ganger! Haha, måtte le litt da :)

• Liker 1
Skrevet

Hørte Hans på radioen idag morges. Han fikk spørsmål om hvorfor han trodde at han vant, og da sa han bl.a. at de litt eldre likte kanskje musikken hans bedre, og de hadde jo bedre råd enn de unge og kunne stemme flere ganger! Haha, måtte le litt da :)

Det stemmer nok det. Tror nok en voksen person i full jobb har bedre råd til å stemme litt ekstra enn en fjortis med 30 kr igjen på kontantkortet.

Skrevet

Det stemmer nok det. Tror nok en voksen person i full jobb har bedre råd til å stemme litt ekstra enn en fjortis med 30 kr igjen på kontantkortet.

Samtidig er det nok noen fjortiser som glatt bruker opp kontantkortet sitt for å stemme. Vet det av erfaring, da jeg (og alle mine venner) var ganske fjortis selv når den første runden med Idol gikk ;)

Men at andelen voksne som har bedre råd og mulighet til å stemme litt ekstra er større, tviler jeg ikke et sekund på.

Skrevet

Jeg kjenner ingen voksne som stemmer febrilsk på favoritten sin hvertfall. Men vet om fjortiser som stemmer og stemmer og stemmer. Tror heller det var det at Hans nådde ut til flere grupper mennesker og at han fikk flere stemmer fordi det var flere som stemte på ham.

Jeg heia på Hans, men stemte ikke. :)

Skrevet

Jeg kjenner ingen voksne som stemmer febrilsk på favoritten sin hvertfall. Men vet om fjortiser som stemmer og stemmer og stemmer. Tror heller det var det at Hans nådde ut til flere grupper mennesker og at han fikk flere stemmer fordi det var flere som stemte på ham.

Jeg heia på Hans, men stemte ikke. :)

Jeg kjenner flere som aldri har stemt og stemte ikke før Hans sang den siste sangen. De stemte MYE!

Skrevet

Hans sin sang "Moments" er nydelig.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Leste at Mo har fått platekontrakt så da var det ikke så farlig at han ikke vant X-factor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...