Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper Atle vinner. Kommer til å bli skuffet hvis Hans eller Annsofi vinner. Grøss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper og tror at Atle vinner, jeg synes han er en type som passer x-faktor konseptet...

Hans håper jeg kommer på 2. eller 3.plass og så drar hjem og spiller inn alle de nydelige sangene sine langt langt laaaaaaaaangtt unna x-faktor, jan fredrik og alt dette. Han gir ut sjukt bra plate om noen måneder.

Atle vinner, er kjendis og helt noen dager. den preinnspilte singelen er ute før julen setter inn. Deretter gir han ut en plate som er glatt og platt og får terningskast 2. Han drar på kjøpesenterturne og opptrer for hylende fjortiser. så blir han glemt, eventuelt så prøver han mislykket å slå gjennom med bandet sitt.

Og håper å slå gjennom på nytt via melodi grand prix

Skrevet (endret)

Nå begynner det snart!!

Starter de med å si hvem som går ut? :popcorn:

Endret av MissStiles
Skrevet

Hvis Annsofi vinner så :kjefte: Ikke fortjent i det hele tatt.

Skrevet

Uff. blir så flau når alle de tidligere deltagerne skulle synge på starten. De tror de er noe!

Jeg bryr meg ikke om hvem vinner, synes ingen av de er noe flinke egentlig.

Skrevet

ENDELIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!

goodbye Annsofi...........

Skrevet (endret)

Åhhh det var faen meg på tide at Annsofi røyk ut nå!!! Unnskyld språkbruket men det var deilig :gjeiper:

Endret av Lillemeg21
Skrevet

Atle er jo helt ute av det nå! Og hva er greia med leppa?

Skrevet (endret)

Annsofi burde ha gått ut for lenge siden. Endelig!!

Håper Atle vinner :)

Endret av smalls
Skrevet

Hans er for god for X Factor. Atle er akkurat passe dårlig til å være perfekt for X Factor, så sånn sett håper jeg han vinner.

Hans :hjerte:

• Liker 1
Skrevet

Den var fin den sangen til Hans. Tror han vinner på den. Blir noe eget og ektefølt i egenskrevne låter, som jeg ikke tror Atle kan klare å ta igjen.

Skrevet

kunne ønse Atle kunne synge en lit rolig sang jeg. Ikke bare sånn rocke sanger hele tiden.

Skrevet

kunne ønse Atle kunne synge en lit rolig sang jeg. Ikke bare sånn rocke sanger hele tiden.

Kunne, Ønske og litt. Ble noe skrivefeil:P

Skrevet

Spørs om ikke Atle tar igjen Hans likevel ;)

Skrevet

Alexander da, for lang dressbukse, krøllete skjorte, og skjorte utenfor buksen? Neinei...

Skrevet

Alexander da, for lang dressbukse, krøllete skjorte, og skjorte utenfor buksen? Neinei...

Jeg synes han er søt jeg. Dessuten er sangen fin. :)

Skrevet

Joa, men han så sjuskete ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...