Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest lillian-
Skrevet

Hvis du har gjort samme feilen, gi beskjed til X factor:

[email protected]

Forrige gang hadde Mo tallet: 1.

Jeg trodde at det var deltakernes faste nummer, så jeg sendte min stemme til tallet 1 igår. Som viser seg at igår tilhørte det Annsofi.

Da har min stemme gått til Annsofi istedenfor Mo.

( Vet ikke om det er lov å oppgi tv2's e-postadresse her men.. )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså.. Jeg personlig hadde heller sett Mo videre over Annsofi. Men det er jo helt tydelig folk med andre meninger der ute som har stemt på henne, så i den grad fortjener hun en plass i finalen. Det jeg derimot synes er dumt i denne diskusjonen, er når folk oppfordrer til å be Annsofi om å trekke seg, skylde på deltagernr. etc.

Skrevet

Det jeg derimot synes er dumt i denne diskusjonen, er når folk oppfordrer til å be Annsofi om å trekke seg, skylde på deltagernr. etc.

Dette er jeg veldig enig i. Det blir for dumt.

Skrevet

Må bare spørre.. dere som mener at Annsofi har fortjent finaleplassen og seieren: kan dere utdype hvorfor? Dette forundrer meg litt igrunn.. :klø:

Hun har fortjent plassen, fordi de som har stemt har bestemt det

Skrevet

Men drit i hva FLERtallet sier. Hvorfor mener DU at hun har fortjent det? Seerne stemmer frem folk av flere grunner, det er ikke et sjeldent fenomen at f.eks. "sukkersøte" storsjarmører kommer videre i en slik konkurranse, ikke fordi de nødvendigvis er best i det de gjør men fordi småjenter bruker opp kontantkort på kontantkort på å stemme dem videre fordi de "er sååå kjekke"..

Dette var bare et eksempel altså, det var bare for å få frem poenget mitt; nemlig at Annsofi kan ha blitt stemt videre av mange grunner. Så derfor bryr ikke jeg meg om hva flertallet sier, jeg ville ha personlige meninger om det.

I en slik konkurranse er det flertallet som bestemmer, og flertallet har bestemt at hun skal til finalen. Og det spiller ingen grunn for hvorfor hun har fått de stemmene hun har fått, for publikum har bestemt at hun skal videre.

Og det spiller heller ingen rolle hva folk sier her inne, forflertallet sitter ikke her inne. Ogderfor spiller det ingen rolle hva vi måtte mene om henne, for publikum vil ha henne videre.

Skrevet

Hvis du har gjort samme feilen, gi beskjed til X factor:

[email protected]

Forrige gang hadde Mo tallet: 1.

Jeg trodde at det var deltakernes faste nummer, så jeg sendte min stemme til tallet 1 igår. Som viser seg at igår tilhørte det Annsofi.

Da har min stemme gått til Annsofi istedenfor Mo.

( Vet ikke om det er lov å oppgi tv2's e-postadresse her men.. )

Er dere virkelig så blindet av de som synger, at dere ikke klarer å få med dere nummeret deres? De har jo aldri faste nummer, så hvorfor skal tv2 ta hensyn til dette? Synd for MO, at dere ahr stemt på AS, men flott for henne da :ler: Og jeg ler fordi jeg forstår ikke hvordan man klarer å bli så engasjert i et tv-program

• Liker 3
Skrevet

I en slik konkurranse er det flertallet som bestemmer, og flertallet har bestemt at hun skal til finalen. Og det spiller ingen grunn for hvorfor hun har fått de stemmene hun har fått, for publikum har bestemt at hun skal videre.

Og det spiller heller ingen rolle hva folk sier her inne, forflertallet sitter ikke her inne. Ogderfor spiller det ingen rolle hva vi måtte mene om henne, for publikum vil ha henne videre.

Jeg vet da vel dette, men det finnes sikkert folk her inne som stemte på henne og som ønsket henne til finalen, så derfor ville jeg bare høre meningene DEMS om HVORFOR. Så enkelt er det.

Skrevet

Det er ingen tvil om at flere av dommerne har planer for Mo.

Marion sa at hun skulle hjelpe ham om det så betydde at hun måtte starte et eget plateselskap.

Og sener sa Mo: Jeg skal komme med noe, jeg lover dere.

Etter all sannsynlighet har han allerede fått et tilbud.

Å vinne X factor er nok ikke det største.

Det er kun en sjanse for å gi ut en plate. Kan du ikke synge blir den plata null verd. Og hva har du vunnet, egentlig.

Men de som derimot kan synge. De er de som kommer ut som en vinner.

Heia, Mo :)

• Liker 1
Skrevet

Det er ingen tvil om at flere av dommerne har planer for Mo.

Marion sa at hun skulle hjelpe ham om det så betydde at hun måtte starte et eget plateselskap.

Og sener sa Mo: Jeg skal komme med noe, jeg lover dere.

Etter all sannsynlighet har han allerede fått et tilbud.

Å vinne X factor er nok ikke det største.

Det er kun en sjanse for å gi ut en plate. Kan du ikke synge blir den plata null verd. Og hva har du vunnet, egentlig.

Men de som derimot kan synge. De er de som kommer ut som en vinner.

Heia, Mo :)

Veldig bra sagt :)

Skrevet (endret)

Ser på bloggen at flere ber Annsofi trekke seg for å gi plass til Mo "for du vet hvor glad han blir", og oppslag i aviser og diverse om gråtende Mo og sjokka dommere og programledere..det blir så FEIL....TENK hvordan hun føler det da!?!?

Stakkars jente forvinner vel helt den gleden hennes over å ha gått videre nå..etter alles "sjokk" over at Mo gikk ut.

Syns faktisk det kan ligges død hele den ståheia nå og la jenta være i fred, så kan de som har gjort seg fortjent til finalen konsentrere seg om det.

Herlighet så glad jeg er for den dramaqueenen der gikk ut, stormet av scenen og greier, alle har tatt det for gitt at han skulle videre, men altså var det pga personligheten og noenlunde flink å synge Mj (dansegreiene var samme hver gang)...for flinkest var han i hvertfall ikke... Get over it!! :goodbye: MO

Endret av Tiger Girl
Skrevet

Nå kanskje Marion angrer litt på at hun ikke kvittet seg med Annsofi da hun hadde sjansen......

Annsofi fortjener ikke å være i finalen, hun har flere ganger vært i duell og nest sist etter at dommerne ble "kuttet" ut. Hun synger virkelig ikke bra og har ødelagt mange flotte sanger for meg.

Mo kan i det minste synge rent og har valgt sanger som passer til sin stil, personlighet og stemme, mens Annsofi har vasa rundt og mislyktes med det meste.

Skrevet

Problemet for Mo har vært at han er så flink at hver gang han har gått på scenen har man forventet at han skal gjøre noe EKSTRAORDINÆRT.

Har han ikke gjort det har det blitt ansett og kommentert som DÅRLIG.

Skrevet

Problemet for Mo har vært at han er så flink at hver gang han har gått på scenen har man forventet at han skal gjøre noe EKSTRAORDINÆRT.

Ja, og mens de ( Annsofi ) som ellers har sunget surt....med en gang de ( hun )har sunget mindre surt, har dommerne kommentert det som KJEMPEBRA.

Dette er et program som heter X-fACTOR. Som handler om det å ha X-Factoren.

Så omtaler de Annsofis mindre sure opptreden som kjempebra mens Mo får kritikk.

Dommerne ( Karlsen ) har sviktet.

Man skal ikke se bort ifra at dette stuntet fra Karlsen var kanskje planlagt: Han anså at Annsofi kom til å ryke ut så han roste hennes sure synging og kritiserte sangene til Mo på en så snodig kritiserende måte.

Sangen AT LAST fikk Annsofi en plass i X-FACTOR. Siden har hun sunget bare surt. Og nå : samme sangen fikk henne en finaleplass. Hun kan bare synge EN sang grei nok.

Ser for meg låtoversikten på CD-en til Annsofi hvis hun vinner dette:

Track 1. At Last....2. At Last....3. At Last....4. At Last

Skrevet

Hehe, så flink er han da virkelig ikke.. Ja, han shower og smiler. Men synge bra? Nja, ikke enig der.

Skrevet

Mo har ødelagt mange sanger for meg óg, senest i går...:sukk:

Fortjent eller ikke (selv om jeg syns det da), uansett blir det helt feil å trekke ei 16 år gammel jente ned i søla fordi man er uenig at hun gikk videre...gjort er gjort, stemt er stemt...og sant og si er det "fansen" til Mo sin skyld at han gikk ut, må stemme da...

Mo kom jo med det samme HVER GANG, det var kjedlig. Har vært fan av MJ siden jeg var 12 eller no og er drittlei av de som prøver altfor hardt å etterligne han og det syns jeg han gjorde, INGEN kan måle seg med MJ, det blir bare en blek kopi, og når man henger seg på det i enhver setting så blir det så teit ...og pinlig...

Skrevet

Slutt med alle disse unnskyldningene, blir for teit!!! Hvis man skal se på det slik.. Kanskje folk har misforstått tidligere også da, og Mo har fått masse stemmer han egentlig ikke skulle fått..

• Liker 3
Skrevet

Slutt med alle disse unnskyldningene, blir for teit!!! Hvis man skal se på det slik.. Kanskje folk har misforstått tidligere også da, og Mo har fått masse stemmer han egentlig ikke skulle fått..

Nei, der tar du feil.

Flere folk enn vanlig stemte igår. Flere som ville stemme på Mo for de var redde for at han skulle ryke ut etter Karlsens kritikker. Og når det er 1. gang man stemmer er man ikke ekspert på det å stemme.

Gjest Consensio
Skrevet

Nei, der tar du feil.

Flere folk enn vanlig stemte igår. Flere som ville stemme på Mo for de var redde for at han skulle ryke ut etter Karlsens kritikker. Og når det er 1. gang man stemmer er man ikke ekspert på det å stemme.

Hvordan vet du det? Har du hatt en spørreundersøkelse blandt Norges befolkning om hvem som stemte Mo og hvorfor?

Man trenger ikke heller å være ekspert på å stemme. Man ser programmet og man ringer det nummeret som vises på skjermen.

• Liker 2
Skrevet

Nei, der tar du feil.

Dette har du jo overhodet ikke noe grunnlag for å påstå. Spekulasjoner ut av milde! Folk er faktisk ikke så dumme og lettpåvirkelige som du prøver å fremstille her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...