AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #921 Skrevet 6. desember 2010 Jeg var sikker på at seieren skulle stå mellom Mo eller Atle. Nå er det bare en ting å gjøre! Stem på Atle! Hunken
davis Skrevet 6. desember 2010 #922 Skrevet 6. desember 2010 Jeg skal så stemme på hans!! han er virkelig den beste!^^
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #923 Skrevet 6. desember 2010 (endret) Kjekke Atle og han kan jo alt!! Han synger IKKE som en som måke!!! herregud bestemt seg for ikke like han dere!! Folk har sympati med Mo for han har jo opplevd så mye fælt, det for være måte på klisjestrofer han kom med hver gang!! Han er så oppskrytt at man har lyst å henge seg i en taklampe! Gå og kjøp cden hans når den kommer og slutt og syt så jævlig!! Endret 7. desember 2010 av Bond
Neutral Skrevet 6. desember 2010 #924 Skrevet 6. desember 2010 Ja, jeg er helt enig i at han er bedre enn Atle Mo begynte å gjenta seg selv til det kjedsommelige. Han er flink til å synge, han gjør sangene til sine, men han var den som i minst grad viste fornyelse i denne runden. Men jeg synes alikevel han fortjente å gå videre framfor Annsofi. Ni av ti sanger hun synger høres jo rett og slett grusomme ut!
Gjest Linda sofie Skrevet 6. desember 2010 #925 Skrevet 6. desember 2010 Men jeg synes alikevel han fortjente å gå videre framfor Annsofi. Ni av ti sanger hun synger høres jo rett og slett grusomme ut! Enig.Synes ikke Annsofi har noe i en finale å gjøre og hun er ikke så flink til å synge heller
Neutral Skrevet 7. desember 2010 #926 Skrevet 7. desember 2010 Men herrefred, er dere blinde? Under HELE sangen deres står det på skjermen hvilket nummer de har denne uka. I tillegg viser de det etter sangen ved å holde opp x antall fingre eller lignende. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #927 Skrevet 7. desember 2010 Men herrefred, er dere blinde? Under HELE sangen deres står det på skjermen hvilket nummer de har denne uka. I tillegg viser de det etter sangen ved å holde opp x antall fingre eller lignende. Nei er ikke blind. Men jeg som mange andre trodde Mo sitt nr var 1 men fikk se det ikke stemte etter jeg hadde stemt. Hadde ikke en gang sett på skjermen der nr kommer opp. Ja vet det var dumt men men. Fikk Annsofi en stemme av meg å
Jade Skrevet 7. desember 2010 #928 Skrevet 7. desember 2010 Dere som har stemt på Mo hver fredag må da ha merket at det ikke var samme nummeret man brukte til stemming hver gang. Så at dere leser feil er ihvertfall ikke X-factor sin feil. Synes Mo skulle ha fått blitt, heller enn Annsofi. Men han burde ha utviklet seg mer nå og vist litt mer allsidighet. Det ble mye samme syngingen og samme sprellene med et eller annet "gøy" på kragen. Jeg så ikke forrige episode, så jeg vet ikke hvor bra/dårlig de sang. Sånn generelt stemmer jeg nå på Hans. Atle er ok, men ikke noe mer. Annsofi kan trå til noen steder. Men det er enten-eller. Enten kjempebra, eller kjempedårlig. Synes man kan forvente bedre av en artist. Dessverre så tror jeg den RETTE vinneren gikk ut før publikum fikk være med å bestemme
Gjest Bond Skrevet 7. desember 2010 #929 Skrevet 7. desember 2010 Tråden ryddet for personangrep, avsporinger og spam. Eventuelle spørsmål tas på PM. Bond, mod
Mamaloco Skrevet 9. desember 2010 #930 Skrevet 9. desember 2010 Eneste som fortjener å vinne nå er Atle. Jeg skal hvert fall stemme på han! Da er vi to!! Hjelpes om Hans vinner, grøss..
smalls Skrevet 9. desember 2010 #931 Skrevet 9. desember 2010 Da er vi to!! Hjelpes om Hans vinner, grøss.. Eller Annsofi, grøss!
MellonCollie Skrevet 10. desember 2010 #932 Skrevet 10. desember 2010 Leste nettopp på TV2 sine sider, og finalen er visst todelt?? En del i dag hvor de synger en sang hver, og en del i morgen hvor en ryker ut i starten av programmet mens de siste to skal synge tre sanger hver. Det her er tyning av konseptet.... Her er linken: http://www.tv2underholdning.no/xfactor/dette-skal-x-factorfinalistene-synge-3361207.html
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #933 Skrevet 10. desember 2010 Å utrolig unødvendig med 2 delfinaler. I så fall burde en ha røket ut i kveld, og vinneren kåres i morgen. De vil vel bare tjene mest mulig? At seerne kan stemme hele natten eller noe?
Mamaloco Skrevet 10. desember 2010 #934 Skrevet 10. desember 2010 Eller Annsofi, grøss! Ja, fy! Men det tror jeg neppe skjer.. Men man vet aldri da..
MissStiles Skrevet 10. desember 2010 #935 Skrevet 10. desember 2010 Leste nettopp på TV2 sine sider, og finalen er visst todelt?? En del i dag hvor de synger en sang hver, og en del i morgen hvor en ryker ut i starten av programmet mens de siste to skal synge tre sanger hver. Det her er tyning av konseptet.... Her er linken: http://www.tv2underholdning.no/xfactor/dette-skal-x-factorfinalistene-synge-3361207.html Tuller du? Er inne på VG sine sider nå og ser på TVguiden. Stemmer faktisk det du sier der. Første delen av finalen sendes kl 19-20 ikveld. Også andre del imorgen fra kl 19.30. Gledet meg til å se HELE finalen ikveld!! Det er nok pga håndballkampen at de har gjort det sånn...
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #936 Skrevet 10. desember 2010 Alte må vinne! Har alltid heiet på Mo men nå som han er ute så må det bli Atle som vinner. Kan ikke helt se for meg hans vinner?
ninuska_ Skrevet 10. desember 2010 #937 Skrevet 10. desember 2010 At Annsofi er en av finalistene er bare uforståelig for meg. :/
Neala Skrevet 10. desember 2010 #938 Skrevet 10. desember 2010 Klarer ikke helt å skjønne hvorfor en sånn sang blir valgt når det er finale.
zico Skrevet 10. desember 2010 #939 Skrevet 10. desember 2010 Det hørtes sinnsykt ut som playback idag på Annsofi...? Hva er vitsen med konkurransen da??
Trampe Skrevet 10. desember 2010 #940 Skrevet 10. desember 2010 Jeg skjønner ikke hva Annsofi har i en finale å gjøre...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå