Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var sikker på at seieren skulle stå mellom Mo eller Atle. Nå er det bare en ting å gjøre! Stem på Atle! Hunken ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal så stemme på hans!! han er virkelig den beste!^^

Skrevet (endret)

Kjekke Atle :hjerter: og han kan jo alt!! :)

Han synger IKKE som en som måke!!! :kjempesinna: herregud bestemt seg for ikke like han dere!!

Folk har sympati med Mo for han har jo opplevd så mye fælt, det for være måte på klisjestrofer han kom med hver gang!! Han er så oppskrytt at man har lyst å henge seg i en taklampe! Gå og kjøp cden hans når den kommer og slutt og syt så jævlig!!

Endret av Bond
Skrevet

Ja, jeg er helt enig i at han er bedre enn Atle :fnise:

:skratte:

Mo begynte å gjenta seg selv til det kjedsommelige. Han er flink til å synge, han gjør sangene til sine, men han var den som i minst grad viste fornyelse i denne runden.

Men jeg synes alikevel han fortjente å gå videre framfor Annsofi. Ni av ti sanger hun synger høres jo rett og slett grusomme ut!

Gjest Linda sofie
Skrevet

Men jeg synes alikevel han fortjente å gå videre framfor Annsofi. Ni av ti sanger hun synger høres jo rett og slett grusomme ut!

Enig.Synes ikke Annsofi har noe i en finale å gjøre og hun er ikke så flink til å synge heller :filer:

Skrevet

Men herrefred, er dere blinde? Under HELE sangen deres står det på skjermen hvilket nummer de har denne uka. I tillegg viser de det etter sangen ved å holde opp x antall fingre eller lignende.

• Liker 1
Skrevet

Men herrefred, er dere blinde? Under HELE sangen deres står det på skjermen hvilket nummer de har denne uka. I tillegg viser de det etter sangen ved å holde opp x antall fingre eller lignende.

Nei er ikke blind. Men jeg som mange andre trodde Mo sitt nr var 1 men fikk se det ikke stemte etter jeg hadde stemt. Hadde ikke en gang sett på skjermen der nr kommer opp. Ja vet det var dumt men men. Fikk Annsofi en stemme av meg å :(

Skrevet

Dere som har stemt på Mo hver fredag må da ha merket at det ikke var samme nummeret man brukte til stemming hver gang. Så at dere leser feil er ihvertfall ikke X-factor sin feil.

Synes Mo skulle ha fått blitt, heller enn Annsofi. Men han burde ha utviklet seg mer nå og vist litt mer allsidighet. Det ble mye samme syngingen og samme sprellene med et eller annet "gøy" på kragen. Jeg så ikke forrige episode, så jeg vet ikke hvor bra/dårlig de sang.

Sånn generelt stemmer jeg nå på Hans. Atle er ok, men ikke noe mer. Annsofi kan trå til noen steder. Men det er enten-eller. Enten kjempebra, eller kjempedårlig. Synes man kan forvente bedre av en artist.

Dessverre så tror jeg den RETTE vinneren gikk ut før publikum fikk være med å bestemme :(

Skrevet

Tråden ryddet for personangrep, avsporinger og spam.

Eventuelle spørsmål tas på PM.

Bond, mod

Skrevet

Eneste som fortjener å vinne nå er Atle. Jeg skal hvert fall stemme på han!

Da er vi to!! Hjelpes om Hans vinner, grøss..

Skrevet

Da er vi to!! Hjelpes om Hans vinner, grøss..

Eller Annsofi, grøss!

Skrevet

Å utrolig unødvendig med 2 delfinaler. I så fall burde en ha røket ut i kveld, og vinneren kåres i morgen.

De vil vel bare tjene mest mulig? At seerne kan stemme hele natten eller noe?

Skrevet

Eller Annsofi, grøss!

Ja, fy! Men det tror jeg neppe skjer.. Men man vet aldri da..

Skrevet

Leste nettopp på TV2 sine sider, og finalen er visst todelt?? En del i dag hvor de synger en sang hver, og en del i morgen hvor en ryker ut i starten av programmet mens de siste to skal synge tre sanger hver.

Det her er tyning av konseptet....

Her er linken: http://www.tv2underholdning.no/xfactor/dette-skal-x-factorfinalistene-synge-3361207.html

Tuller du?

Er inne på VG sine sider nå og ser på TVguiden. Stemmer faktisk det du sier der. Første delen av finalen sendes kl 19-20 ikveld. Også andre del imorgen fra kl 19.30. Gledet meg til å se HELE finalen ikveld!!

Det er nok pga håndballkampen at de har gjort det sånn... :kjefte:

Skrevet

Alte må vinne! Har alltid heiet på Mo men nå som han er ute så må det bli Atle som vinner. Kan ikke helt se for meg hans vinner?

Skrevet

At Annsofi er en av finalistene er bare uforståelig for meg. :/

Skrevet

Klarer ikke helt å skjønne hvorfor en sånn sang blir valgt når det er finale.

Skrevet

Det hørtes sinnsykt ut som playback idag på Annsofi...? Hva er vitsen med konkurransen da??

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva Annsofi har i en finale å gjøre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...