Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er dypt sjokkert. :sjokkert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

wow! dette hadde jeg aldri trodd!!

Skrevet (endret)

Atle var den eneste av de som fortjente en finaleplass i mine øyne. Jeg må drikke vann og komme over sjokket :ler:

Endret av ninuska_
Skrevet

Haha. Jeg kunne vedda livet mitt på at det var Mo som kom videre. W T A F

Skrevet

Sitter med tårer i øynene, spesielt når mamman til Mo kom opp på scena. Folk må ha tatt det for gitt at han gikk videre.

Skrevet

At Atle og Hans er i finalen synes jeg er vel fortjent.. Men føler vel egentlig at Mo ble snytt for en plass i dag. Han har aldri vært min favoritt, selv om han er en stor gledesspreder. Får han litt mer tid til å jobbe med stemmen, tror jeg likevel dette kan bli bra. Og det har jo vist seg at man ikke nødvendigvis trenger å vinne disse konkurransene for å gjøre det bra ;)

Skrevet

nå ble jeg faktisk kjempelei meg :tristbla:

Da var X-faktor slutt for min del. En finale uten Mo er ingen verdig finale :sukk:

Jeg og, jeg begynte å gråte til og med! Annsofi bør si fra seg finaleplassen.

Skrevet

Jeg er ikke himla lei meg for at Mo røk, men det der var utrolig urettferdig. Han er langt bedre enn Annsofi, og reaksjonen hennes sa alt der. Hun ble overrasket, og det tror jeg absolutt alle andre ble også... Det der fortjente hun ikke, altså. Men skjemmes bør hun da ikke gjøre, det er ikke hun som har bestemt at Mo måtte ut. Det hadde vært like feil om Atle eller Hans måtte gå i dag synes jeg, det eneste rette hadde vært om Annsofi måtte gå.

• Liker 1
Skrevet

:hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp:

WTF?! Annsofi burde SKJEMMES!!!!

Uhm. Det er jo ikke hennes skyld.

• Liker 1
Skrevet

Jeg og, jeg begynte å gråte til og med! Annsofi bør si fra seg finaleplassen.

I all verden! Det synes jeg blir for dumt! Hun har faktisk fått flere stemmer enn Mo, og da blir det slik. Man kan være uenig, men å si at hun bør si fra seg plassen er jo fryktelig urettferdig overfor alle som faktisk har stemt på henn!

Skrevet

Sitter med tårer i øynene, spesielt når mamman til Mo kom opp på scena. Folk må ha tatt det for gitt at han gikk videre.

ja, dette var vondt å se på. Annsofi burde skjemmes ja, helt klart! Mo er jo helt fantastisk, vondt å se ham gråte - men han er jo en ekte kunstnersjel.

Jeg sier det igjen: Jan Fredrik Karlsen burde gå og legge seg. Han rakket ned på Mo idag, og dro fram sin egen kandidat. JFK har virkelig ikke peiling. (Det så vi jo allerede på Mos første audition, da JFK ikke ville ha ham videre.) Enig med dere: folk må ha tatt det for gitt at Mo skulle gå videre, han var jo storfavoritt nr 1. Hadde gledet meg sånn til å se Mo, Atle og Hans i finalen...

• Liker 1
Skrevet

I all verden! Det synes jeg blir for dumt! Hun har faktisk fått flere stemmer enn Mo, og da blir det slik. Man kan være uenig, men å si at hun bør si fra seg plassen er jo fryktelig urettferdig overfor alle som faktisk har stemt på henn!

Enig. Det var jo fordi det ikke var nok folk som stemte på han at han ikke gikk videre. Hun fortjener plassen ut fra stemmene hun har fått, og ingen kan da mene at hun skal gi fra seg plassen?!! Det er en konkurranse der seerstemmer gjelder.

Skrevet

Endelig er Mo ute:D nå kan jeg kansje se et helt program uten å bruke mute-knappen!

• Liker 2
Skrevet

Tror nesten ikke jeg gidder å se finalen nå, gidder ikke se på Annsofi en gang til... Hun synger virkelig ikke bra.

BTW: hadde hun skinna seg i dag, og deretter satt på parykk?

Skrevet

Tror nesten ikke jeg gidder å se finalen nå, gidder ikke se på Annsofi en gang til... Hun synger virkelig ikke bra.

BTW: hadde hun skinna seg i dag, og deretter satt på parykk?

Sikkert en form for sidecut/undercut med løshår som hestehale..

Skrevet

Uff, så tragisk. :( Sjølv om Mo ikkje gjorde det så bra i dag, mens AnnSofi gjorde det bedre i dag enn før - så har jo Mo vore ekstremt mykje bedre enn AnnSofi alle dei andre gangane! Dette var latterlig...

Eg trur folk som har stemt, ikkje har stemt med tanke på kven som fortener ein finaleplass, ut frå kva dei har prestert i løpet av x-faktor så langt. Folk flest stemmer nok dessverre kun ut frå kva som skjer på den enkelte sendinga. Og akkurat i dag var dessverre AnnSofi bedre enn Mo, og det avgjorde alt. :( Utrulig synd, når Mo egentlig er mykje flinkare enn henne. Men AnnSofi klarte å koma vidare fordi ho sang den einaste sangen ho klarar å synga bra - og det er skikkelig urettferdig.

Gjest Consensio
Skrevet

Moahaha

Neida...men jeg syns Mo var litt sjarmerende første gangen. Nå ble jeg bare lei av ham.

Men, til dere som gråter over at Mo måtte dra...husk at de som vinner ofte bare blir glemt, mens de som kommer litt lengre ned på lista ofte ender opp med å bli litt mer etablerte artister.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...