Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

får håpe mo ryker ut i kveld. heia annsofi.

Det tviler jeg på han gjør. Tipper han vinner hele greia.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det her mentor greiene bare er noe tull jeg. De sier jo kun positive ting om sine uansett å dårlige de er.

Jeg tror Eivind går ut idag og Annsofi neste fredag og Hans på 3 plass. Er nok Mo eller Atle som vinner.

Skrevet (endret)

Hun klarte ikke Lady gaga sangen. Har hørt LG syngen den sangen flere ganger live og synes ikke Annsofi gjorde det noe bra. Hun var også litt for nervøs.

Endret av Lillemeg21
Skrevet

Ann-Sofi og Eivind må ut. Atle&Mo i finalen.

Signerer!

Skrevet

Blir jo tre stk i finalen, den er om to uker.

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Da håper jeg Mo, Atle og Hans kommer til finalen da

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Men begynner å bli en smule lei av latteren hans. Mo sin altså. Han høres ut som et esel noen ganger eller noe sånt :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Atle er min absolutte favoritt!:) Så kommer Mo. Håper det blir de to+Hans i finalen :)

Skrevet

Også er jo Atle grisedeilig :rødme:

Han er ikke så verst, nei :rødme:

Gjest Linda sofie
Skrevet

Også er jo Atle grisedeilig :rødme:

ja Atle er deilig!! Synes han var gørr flink da han sang Bon Jovi. Wow! Jeg digger han.

Tror nok Eivind ryker i dag.

Skrevet

Da håper jeg Mo, Atle og Hans kommer til finalen da

Jeg og. Liker Atle bedre og bedre. Hans også.

Skrevet

Signerer!

annsofi og hans i finalen. hvis det er tre så atle også.

Skrevet

Huff jeg klarer ikke Tone. Vet helt hvorfor men liker henne bare ikke. Virker som en sikkelig klyse.

Skrevet

Akkurat som jeg trodde. Annsofi må ut!

Skrevet

Huff jeg klarer ikke Tone. Vet helt hvorfor men liker henne bare ikke. Virker som en sikkelig klyse.

Signerer denne! Helt enig med deg, jeg klarer ikke den dama ass..

Likte Eivind kjempegodt, han er en kul fyr og synger bra, hadde det vært opp til meg hadde enten Hans eller Annsofi gått ut i dag. Synes Annsofi har så varierende prestasjoner, noen ganger synger hun skikkelig dårlig :/ Hans synger greit, men for meg er han kjedelig og har ikke x-faktoren. Jeg går for at Atle vinne heile skiten! :)

Skrevet

Har heller ikke helt sansen for Tone. Har kun hørt negative historier om henne om hvor fæl og overlegen hun er. Hver gang hun dukker opp på tvn bytter jeg kanal. Er noe med henne jeg ikke takler.

• Liker 1
Skrevet

Uff, visste Eivind ikke kom til å vinne, men synes det var trist at han gikk ut idag. Han her så utrolig SØT! Hadde jeg vært fjorten så hadde jeg vært kjempeforelska. :P

Og jeg synes Your Song var en bra versjon!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...